קיומני הנעל האדומה: ניתוח והרחבה על ההדלפות האחרונות של Q בנוגע לכת הפדו של הנאורים

קיומני הנעל האדומה: ניתוח והרחבה על ההדלפות האחרונות של Q בנוגע לכת הפדו של הנאורים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לאחרונה Q הדליף גילויים חדשים על כת הפדו עם מספר תמונות, ובראשם הוא מסמן את האחים פודסטה שמפעילים את המפלגה הדמוקרטית בארה"ב יחד עם הקלינטונים מאחורי הקלעים כבר כמה עשורים. החלטנו לנתחח את הממצאים ולהרחיב את חקירת רשת הפדו של הנאורים אל הישועים והקרן החדשה לישראל. בעוד קיו עצמו נראה כמו מבצע לוחמה פסיכולוגי מתוחכם, הנה הרחבה בנידון על הדברים שהוא לא אומר.

מימין תמונות מתוך אוסף ה"אומנות" הידוע לשימצה של ג׳ון פודסטה, היועץ הבכיר ומנהל הקמפיין המושחת של הילארי קלינטון(תותח כבד מאחורי הקלעים עוד מימי בעלה שהיה נשיא). משמאל התקהלות יומולדת של טוני פודסטה, אח של ג׳ון, השמנמן שעומד באמצע. עכשיו שימו לב לסמל שחוזר על עצמו באוסף האומנות של פודסטה (מעבר לשני התמונות הללו), וזה ילדים אשר נראים כאילו הם אסירים, לובשים כולם נעליים אדומות. במקרה משמאל טוני פודסטה וחבריו כולם לובשים גם הם נעליים אדומות ללא יוצא מן הכלל.
קיו פודסטה פדו

מה הנעליים האדומות עלולות לסמן? לפי ההדלפות של קיו יש לשים לב לסימנים החוזרים על עצמם, וטוען שידע הסמלים יהיה מפלתם של הדיפ סטייט וכת הפדו של הנאורים (בעיני עצמם). כדי לענות על השאלה הזאת נביא עוד תמונה מזעזעת מאוסף האומנות של ג׳ון אשר קיו מביא (האוסף זמין לכל ברשת).

בתמונה זו קיו רומז שהוא יודע על איזה מקום מדובר בציור. אך שימו לב הפעם לרגליים האדומות, הם מאדימות לא בגלל נעליים אדומות, נראה שכתוצאה מהתעללות.

להלן תמונה עם אוסף פריטים שQ הדליף בנוסף:

כאן משמאל אתם רואים את מנחה הטוקשואו הפרוגרסיבי ביל מאהר שמריץ את תעמולת הדיפ סטייט בארה"ב נגד ממשל טראמפ והמדינה (רק לאחרונה קרא בתקווה שיהיה משבר כלכלי חריף בארה"ב כדי שיעיפו את הנשיא). כפי שאתם רואים גם מאהר מסתובב לו מדי פעם עם נעליים אדומות, ומתחת תמונה שלו עם חברו הטוב, אנתוני ווינר, בעלה של היועצת הראשית לקלינטון שמשפחתה ניהלה עיתון חזית של האחים המוסלמים בארה"ב, הומה אבדין.

המיילים הסודיים של הילרי

אנתוני ווינר כמובן נתפס שולח תמונות מיניות לקטינה, בצו החיפשו של הFBI נכתב שהם מחפשים חומר של פורנוגרפית ילדים, ולבסוף סיימו את החקירה בעסקת טיעון (מעניין על מה). מקור מתוך החקירה, מקורב של אריק פרינס, איש הצי הימי ואחד ממנהלי חברת האבטחה הפרטית בלאקוואטר שפעלה בעיראק דיבר מעט על חומרים שמצאו בלפטופ של ווינר הכולל עוד עדויות לביקור הקלינטונים באי(orgy island) הפרטי של הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין. לפי המקור בתוך החקירה המקורב לפרינס, אלו היו חלק מהסיבות שהFBI נאלץ לפתוח מחדש את החקירה על השרת של קלינטון לאחר שנחשפו במחשב של ווינר מאות אלפי אימיילים של הילארי.

כפי שאתם רואים בתמונה הראשית המובאת של Q, הוא גם צירף מצד ימין את המידע על סיפור חטיפת הילדה מדלן מקאן הידוע אשר קיבל הכי הרבה סיקור תקשורתי בנושא בעולם. הסיבה ש'קיו' מעלה את זה היא כי הקלסטרון של החוטפים דומה באופן מפליא לשתי האחים פודסטה.

פודסטה מקליין

לפי מקור אנונימי של אתר victuruslibertas מתוך הFBI, האחים פודסטה שהו בבית של קלמנט פרויד (הנכד של…) – שהתגלה לאחר מותו כפדופיל "בכיר". אותו חלאה, אף הזמין את הוריה של הילדה המסכנה "לנפוש אצלו בוילה", בזמן ששהו באיזור לצרכי החקירה (כמובן שהוילה שלו ממוקמת קרוב לאיזור החטיפה). [מקור]

קונספיל מנתחים את הממצאים של Q

מסורתית, האפיפיור לובש נעליים אדומות. זאת התמונה שהוספה בקבוצת קונספיל בפייסבוק לפוסט של q. תוכלו לראות אינספור תמונות כאלו של האפיפיורים, מדובר בלבוש מסורתי בותיקן.
אפיפיור נעליים אדומות ותיקן
הנעליים האדומות מסמלות את הדם של אנשי הכנסייה ומי שלחמו עבורה. שביל הדם מתחיל ברגליים המדממות של ישו בזמן העינויים שעבר על הצלב. וזה כבר מתחבר לרגליים האדומות של הילדים באוסף האומנות של פודסטה היכן שהם נראים כלואים במתקן עינויים.

גם לבישופים בותיקן יש סנדלים אדומות אותם לובשים במיסה מיוחדת. טקס המיסה כידוע מסמל את הסעודה האחרונה בה ישו ממליץ לחבריו לאכול את בשרו ולשתות את דמו, מה שבטקס הפך ללחם והיין.אירוע ההתעללות הענק שנתפס ממש רק לאחורנה בארהב של הכנסיה בו נפגעו (ממה שידוע) למעלה מאלף ילדים, היה מאורגן על ידי הבישופים.

אפיפיור נעליים אדומות ותיקן
אז, לאן אנו חותרים?
היכן האחים פודסטה התחנכו? בויקיפדיה של ג'ון פודסטה משום מה העובדה הזאת הועלמה, אבל ניתן לתפוס אותה בתחקיר של הוושינגטון פוסט על טוני פודסטה:
במשך עשורים, טוני וג׳ון פודסטה – אחים בעלי חינוך ישועי, מסירות למטרות פרוגרסיביות ותשוקה לפוליטיקה – היוו שחקני מפתח בממסד של וושינגטון. ובשנה האחרונה, השניים נשאבו לסחרור של סקנדלים.
For decades, Tony and John Podesta — brothers who share a Jesuit education, a devotion to liberal causes and a passion for politics — have been central players in Washington. And in the past year, both have been drawn into the orbit of scandals

אז, הם התחנכו אצל הישועים ששערוריות הפדופיליה לא זרות להם כלל. למשל, ב2011 מסדר הישועים שילם למעלה מ160 מיליון דולר פיצויים לכמעט 500 ילדים בהם התעללו במהלך השנים.בהדלפות של ויקיליקס על פודסטה ניתן למצוא שהקשר הפדגוגי עם הישועים נמשך עד הלום.

הישועים הם אחווה סודית. אגודת סתרים היא ארגון שהחברים בו שומרים על סוד או מספר סודות. הארגון מנוהל בדרך היררכית, כעין מסדר אבירות או מסדר צבאי נוצרי. הבאים בשערי הארגון עוברים טקס חניכה שבו מתגלים להם סודות הארגון, לרוב בהדרגה, לפי התקדמותם הרוחנית ולפי מבחנים שעליהם לעבור. תחשבו על זה.

עכשיו נעלה בפנייכם כמה נקודות.
1. ביל קלינטון התחנך באוניברסיטת ג׳ורג׳ טאון הישועים בוושינגטון.
2. קטע מתוך תחקיר ענק שבו חשפנו את השפעת מסדר הישועים על ההנהלה וסדר היום של הקרן לישראל החדשה.

במועצת הדירקטוריונים של הקרן יושב אדם שניהל אותה עד 2008 ושמו פרופסור פיטר אדלמן.  אדלמן הוא פרופסור למשפטים באוניברסיטת ג’ורג’טאון הישועית, אחת מהאוניברסיטאות הישועיות היוקרתיות בעולם. אותה אוניברסיטה ישועית מציעה לבוגרים שלה מסלולי התמחות ויציאה לעבודה ברחבי העולם בשם Going Global המציעה גם אפשרות לעבודה והתמחות בישראל… בארגון שתי”ל של הקרן החדשה לישראל.

פיטר אדלמן נשואי לאישה מעניינת ושמה מריאן וורייט אדלמן. מריאן כיהנה במועצת המנהלים של “קרן אזורי הפיתוח של סול אלינסקי”, וכינתה אותו “אדם מבריק” ואפילו נשאה נאום בלוויה שלו. לאחר מכן הקימה את “ארגון להגנת הילד”(CDF) בארה”ב היכן שהילרי קלינטון עברה התמחות, גם הילרי כמובן נשואה לביל שהוא בוגר אוניברסיטת ג’ורג’טאון הישועית [מקורות באתר ה"מדריך לשמאל הפוליטי בארה"ב"] וגם היא חסידה של אלינסקי. סול אלינסקי למי שלא קרא את הכתבה השנייה בסדרה, היה האדם אשר פיתח את מערכת הטיפול הרדיקלית בקהילות שאותה למד ברק אובאמה מכומר ישועי לשעבר בשם גרגורי גאלוזו בקרן גאמליאל (ממומן על ידי ארגון קתולי)… סול אלינסקי היה סוציאליסט רדיקאל שהקדיש את ספרו ללוציפר. הארגונים הקתולים המחפשים להפיץ את הבשורה המהפכנית של תאולוגית השחרור של הישועים(מיזוג המרקסיזם והנצרות לשם הבאת מהפכה במדינה) מצאו בשיטותיו של אלינסקי כלי נוח לפעולה. (קראו על כך בכתבה הקודמת).

הילרי קלינטון מכנה את מריאן המורה הרוחנית שלה בעקבות ההתלמדות שלה תחתיה בארגון הCDF.

הארגון לשמירת הילד (CDF) של מריאן משתף פעולה עם ארגון הישועים (אחד התומכים של הCDF),  וניתן לראות זאת למשל בתכתיב של הכנס:[Interfaith Service for Justice for Children and the Poorat the Washington National CathedralOctober 28, 2005]. לכן אין להתפלא שבטקס ה150 שנה להיווסדה של אוניברסיטת Fordham הישועית הזמינו את מריאן וורייט לקבלת תואר כבוד ותשבוחות עבור פעילותה בארגון הCDF. החגיגות של האוניברסיטה היו גם לכבוד 450 שנים להיווסדות מסדר הישועים שהקימו את האוניברסיטה, לכן באותו אירוע נאם הגנרל הנעלה של מסדר הישועים באותו הזמן, פיטר האנס קולבנבאך. [מקור: הניו יורק טיימסCOMMENCEMENTS; Fordham Graduates Urged to Defend the Poor Published: May 19, 1991] זה לא במקרה שגם אוניברסיטת Fordham הישועית מציעה לסטודנטים שלה מסלול התמחות ועבודה בשתי”ל של הקרן החדשה לישראל, כחלק מתוכנית שנקראת Crowley Program.

נוסיף על זה עוד פרט מעניין. גם לזינה הרמן, אמא של נעמי חזן  אשר היית עד לא מזמן יו״ר הקרן החדשה לישראל בארץ, יש היסטוריה עם ארגוני ילדים, בקנה מידה בין לאומי. זינה הרמן (28 באפריל 1914 – 21 בינואר 2013) הייתה דיפלומטית ישראלית וחברת הכנסת מטעם המערך. במהלך כהונתה כיו"ר המועצה המנהלת של יוניצ"ף, בשנת 1965, קיבלה בשמו את פרס נובל לשלום.

ובכן, למה זה פרט מעניין? הוא חושף את השימוש הציני בארגוני הגנת הילד של כתות הנאורים. זוכרים את פרשת הגזזת בארץ בה הקרינו חומר רדיו אקטיבי על עולי המזרח בישראל?  ובכן:

החל משנת 1952 ריכזה מדינת ישראל את רוב הילדים לטיפול נגד גזזת בבית החולים לגזזת וגרענת שהוקם במחנה העולים שער העלייה. החל משנת 1953 הוחל בטיפול רנטגני בגזזת גם בבית החולים תל השומר. גורם מרכזי שפעל לביעור הגזזת ואף סייע ברכישת מכונות רנטגן לשם כך היה ארגון יוניצ"ף (UNICEF), קרן הסיוע הבינלאומית לילדים של האו"ם. יוניצ"ף היה המפעיל המרכזי בהקרנות רנטגן גם ביוגוסלביה ובסוריה ואף סיפק את שתי מכונות הרנטגן שפעלו במחנה שער העלייה בישראל.[23]

זינה הרמן, אמא של נעמי חזן החלה לעבוד ביוניצף ב1955 (ייתכן ואפילו קצת לפני), וקיבלה בשמו את פרס נובל לשלום (הבדיחה) ב1965. כמו כן בשנים 1957-1959 היא היית גם מנהלת המחלקה למוסדות בינלאומיים במשרד החוץ. חוקרים ובראשם חוקר תחום הגזזת הבכיר ד"ר ברוך מודן, טוענים כי מאמצע שנות ה-50 כבר החל להצטבר מידע בעיתונות הרפואית אודות כך שקרינה טיפולית מזיקה למטופלים, בניגוד לטענות מחקרי טיוח אחרים.

בשנת 1949 התכנסה בקנדה ועדה שקבעה כי טיפול ארוך טווח בקרני רנטגן מסוכן, ויש לבחון היטב את המינון הניתן למטופלים. בשנת 1952 דרשו באיגוד הרנטגנולוגים בישראל תוספת סיכון בעקבות חשיפה שבועית קבועה של 0.3 ראד לקרינת X, בעוד ההקרנות של ילדי הגזזת, שהגיעו ל-350 ראד בכל הקרנה, לא הוזכרו בדרישה זו.

בעוד השימוש הטיפולי בקרני רנטגן בארצות הברית ובאירופה הופסק בשנת 1958, בישראל המשיכו בהקרנות עד שנת 1960. על פי עדויות המטופלים ששרדו, נמשכו ההקרנות אף עד שנת 1962. עוד העידו, כי לא נעשה שימוש באמצעי הגנה בעת ההקרנות.

והיום:

המרכז הלאומי לפיצוי נפגעי הגזזת הוא מוסד של משרד הבריאות, הפועל מכוח "החוק לפיצוי נפגעי הגזזת" התשנ"ד 1994[1]. המרכז מטפל בתביעות ופניות המוגשות להסדרת הפיצוי הכספי המגיע לחולי גזזת בשל טיפולים רפואיים כושלים בעזרת הקרנות. הפיצוי עצמו משולם באמצעות המוסד לביטוח לאומי. המרכז פועל בשיתוף פעולה עם צוותים מחקריים אשר מסייעים בעדכון נתונים רפואיים ומידע היסטורי. המרכז משתתף גם במחקר ההיסטורי עצמו ובהגברת מודעות הציבור לזכויותיו בנושא פיצויי טיפולי גזזת.

"פרשת ילדי הגזזת גבתה יותר קורבנות מכל מלחמות ישראל ביחד"
הסרט "ילדי הגזזת" שיוקרן מחר בפסטיבל חיפה מגולל את סיפורם של עולי צפון אפריקה אשר חלו בסרטן עקב הטיפול שהעניקה להם המדינה כנגד הגזזת. הבמאי דוד בלחסן טוען באוזני > ארי ליבסקר טענה מרחיקת לכת: יתכן שישראל, בסיוע כסף אמריקאי, בעצם ביצעה סוג של ניסוי בבני-אדם ומתנערת מאחריותה לתוצאות

האין מקום טוב יותר לנצל ולסחור בילדים מאשר בארגוני הגנה לילד בין-לאומיים? אנחנו לא נפתח מאמר ונגיד לכם שזה מה שקורה… אבל כן נכתוב את המאמר הזה.

ונסיים, אם תהיתם, לפחות בימינו ארגון יוניצף עוזר לילדים בסיוע של ארגונים שותפים, אחד מהם הוא ארגון הסיוע לפליטים של הישועים…

ישועים יוניצף

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 תגובות

  1. אליסטר 2018-09-03

    אין שום סיכוי למצוא קשר בין ארגוני ההגנה לילדים לבין היעלמות של ילדים או פרשיות התעללות בילדים שנחשפות במדיה?

  2. נולה 2019-08-16

    פשוט מזעזע ודוחה ברמות

    הוציאו לי את החשק לנעול נעליים אדומות.
    פעם חשבצי שזה יפה, עכשיו מעורר בחילה גסה.

  3. עירן 2020-03-17

    פתחתי ערוץ תיאוריות בטלגרם ( תורידו בחנות זה חינם ומוצפן מאוד) .אשמח להתעניותכם
    @thetruthforyou

  4. ליאת נויה יגל 2022-11-25

    פשוט נורא כמעט 3 שנים מאז השקרונה ותרדמת הזוייה ! אז מה לא עושים על מנת להעיר את הצי-בור הבור עכשיו מיצב בבתי הספר של נעליים אדומות ומה החירטוט לצי -בור נעליים אדומות למען אלימות נגד נשים🤦‍♀️😜