דור המבול: למה ההתנגדות הקיימת לתרבות הלהט"ביזם כל כך ראויה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בימינו הדבר הכי פרוגרסיבי, חדשני, והיפסטרי באופנת הסגולות והמוסר, זה להראות לכולם כמה שאתה מקבל צורות שונות של משפחה ונטיות מיניות כאשר אין סיבה שאלה לא יהיו רווחים כמו מה שנורמטיבי, כי הרי מי קבע מה נורמטיבי? נורמלי זה דבר "שרירותי לגמרי" והכי חשוב שאנשים ילכו עם הלב שלהם. ובכן, מאמר זה בא להראות שלא מדובר במשהו שרירותי, רחוק מאוד מכך, למען האמת זה זמן טוב להזכיר מה היה כל כך מהפכני וחשוב בתורה שמזהירה מגילוי עריות והצפה מחדש של דור המבול.

 

אם מדברים על כך שאין נורמלי, ואפשר לראות בהיסטוריה ובעולם כל מיני נטיות מיניות והתקהלויות, כדאי אולי להתבונן בעולמנו היום, ולראות שאכן התופעות הללו קיימות במדינות ואזורים בהם אין את הנורמה המקובלת במדינות מתקדמות ויציבות בעולם. כך ניתן להעלות בפני מי שטוען את הנארטיב הפרוגרסיבי את מה שקורה בחלקים של אפגניסטן, שם רווחת תופעה בשם הבאחה באזי, מדובר ממש בתעשייה של ילדים שמגדלים אותם להיות בובות מין של מבוגרים יותר. התופעה הזאת מקובלת שם, האם באמת מי שמתהדר באופנה העכשווית הפרוגרסיבית יחליט שאין מה לשפוט את התופעה הזאת? האם הוא באמת יכול להפריד את התופעה מכך שאפגניסטן רוויה באלימות קיצונית? ובכן, התופעה הזאת ניתנת לבחינה גם אם מסתכלים אחורה, בכל הנוגע ליחסי מין, ככה היה בכמעט כל העולם העתיק. נשים היו בשביל לעשות ילדים, וילדים\נערים היו בשביל הכיף.

פרופ' מרתה נוסבאום מאוניברסיטת בראון בארה"ב מסבירה שפעם לא היו בכלל מושגים שמגדירים הומואים, ההבחנה היית בין חודר לנחדר, כשהחודר היה נחשב גברי יותר. זה היה המצב ברומא, יוון, פרס, מצריים אפילו בסין. זנות דתית בדתות גנוסטיות ופאגניות כללו מעמד מיוחד לילדים שהיו כהני מין במקדשים של כל מיני אלילים בכל העולם.

יוצא כי התורה והיהודים היו הראשונים לבצע הבחנה בין הטרו להומו. זאת הבחנה שבאה גם להגן על האישה על ידי מוסד הנישואים (דבר שבא לפתור את כל עניין ההסכמה לודא שלא מנצלים את האישה). הם שהכניסו את האירוטיקה לתוך הנישואים בין גבר לאישה. המשפחה הגרעינית והערכים שמאפשרים אותה (לא תחמוד את אשת רעך, כבד את אביך ואת אמך), הם הם תיבת נוח שמכילה את הערכים עבור התרבות שיכולים לצלוח לאורך זמן את המבול שהוא חוסר הבחנות המוביל להתדרדרות מוסרית, דקדנס, ועד להשמדה וכיליון עצמית.

אותם ערכים שומרים בראש ובראשונה על הילדים והנשים. יוון ששם הגיע לשיא תרבות שראתה בילדים ונערים שעשוע מין ונשים כמכונות ליצירת עוברים אפילו לא איפשרה לנשים לצאת מהבית, בכלל. הספרטנים כדי להנשא למישהי היו חוטפים אותה מגלחים את ראשה, זורקים לצינוק ואונסים אותה בפנים בשביל הילד לצהלות שאר הספרטנים.

חוקרת במחלקה ללימודים קלאסיים פרופ' אניד בלוך מראה כיצד ביוון העתיקה יחסי המרות בין ילד למבוגר ,שהוא לרוב גם מורה דרך והדלת להשתלבות בחברה והשכלה, היית מערכת של ניצול מחפיר ביחסי מרות. לראייה היא מביאה גם יצירות אומנות בהם הילד בורח מהמאהב המבוגר שלו (כנראה דבר שהיה חלק מה"עניין") ומצביעה על כך שהיו סוגים של פדסטרה(יחסים ארוטים בין מבוגר שחונך קטין). היו כאלה רק עם מערכת יחסים סמי ארוטית אבל לא מינית, וכאלה שהיו מאוד מיניים וכללו יחסי מין אנאליים, דבר שנחשב עבור גבר שהוא הנחדר להיות דבר מביש בפני עצמו, מה שהסב נזק פסיכולוגי עצום לאותם נערים על פי פרופ' בלוך. לראייה נוסיף שאפשר לראות את אריסטו ואפלטון בזים לתופעה בכתבים היותר מאוחרים שלהם. להיות נחדר עבור גבר היה מביש גם ברומא העתיקה ולכן חלק מהקיסרים תוארו ככאלה על ידי היריבים שלהם.

אפשר רק לתאר איזה נזק זה עשה לילדים, על אף שזאת תקופה אחרת ותרבות אחרת, חשוב לדעת שילדים כיום אשר עברו התעללות מינית בידי מבוגר, או קיום יחסי מין ביחסי מרות, גדלים להיות עם יותר בעיות פסיכולוגיות, אחוזי התאבדות גבוההים, אגרסיות, הרבה מהם בעצמם הופכים ללהטבים, לוקים בדיספוריה מגדרית, וקשורים באינספור מעשי אלימות שהופכים לנטל על החברה כולה, שלא באשמתם. האם זה מקרה שאפגניסטן היכן שתופעת הבאחה באזי רווחת היא מוכת טרור ואלימות? ומה עם הספרטנים שהיו אגרסיביים ואלימים, כמה מזה תרמה התרבות הפדופילית? כמה היא תרמה לשנאת הנשים באותה תרבות?

פרופ' לסוציולוגיה מהרווארד, פיליפ אליוט סלייטר מנתח את המעבר מהכפרים והחקלאות של היוונים אל העיר, מה שהביא לשחיקה בערכי המשפחה המורחבת (בימינו הנתונים מראים שמשפחה מורחבת היא מנבא מעולה לחיים טובים ויציבים יותר עבור ילדים), וכמו כן הוצאת הגבר מהבית והסביבה הקרובה לבית למשך זמן ממושך כחלק מכלכלת העיר, מה שגם השאיר את האמא להשאר יותר ויותר בבית. לפי פרופ' סלייטר הדבר הביא לקיטוב שהלך וגדל בין המינים עד כדי שהוא הגביר פאתולוגיות שכבר היו שגורים אצל היוונים, מיזוגניה והומוסקסואליות, האישה כמו שנכתב קודם היית מכונה ליצירת עוברים ולא יכלה לצאת מהבית, הילדים היו צריכים לעבור דרך יחסים ארוטים עם מבוגר כדי לצאת אל העולם הרחב. והדברים הללו באו בחבילה אחת.

זה מאוד מזכיר בימינו את הדרישה של זוגות הומואים לפונדקאות. הרי הפונדקאות בארץ הפלתה בין נשים לגברים לפי החוק שעבר, לא בין להטבים לנורמטיבים, שכן אישה שיש לה רחם יכולה להביא ילד לעולם, אך אם ח"ו הרחם נפגע החוק מאפשר לה שירות פנדקאות. עבור גבר לבקש דבר כזה יהיה כמו שאני אבקש כסא גלגלים בשם השוויון רק בגלל שלנכים יש. ככה הפונדקאות סוחרת ברחם הנשי והיחס אל האישה מתחיל להזכיר את היחס ביוון, מכונה לעוברים ותו לו. שכן הפונדקאות, לא הרבה מודעים, היא לקחת ביצית מאישה אחת, ולשים ברחם של אחרת, וזאת כדי, שבמקרה של הומואים, לא יהיה לילד אמא להקשר אליה. דבר כל כך בסיסי מהטבע נלקח מהילד.

אריסטו יש לציין, וזה רלוונטי לאליטה של ימינו, טען כי הפדסטריה שימשה את היוונים לשליטה על גודל האוכלוסיה שלא תצא משליטה (באתר אנו טוענים מזה זמן מה שכל השמונים מגדרים של הלהטבים נועדו להציע אורכי חיים למפגרים שלא יתרבו).

אם נדבר על עוד תופעות, בכלל,  גילוי עריות כיחסי מין במשפחה היה רווח בכל כך הרבה תרבויות, וגם בדרום אמריקה ביבשת אחרת, כל משפחות האצולה היו מחתנות אח עם אחות, ומה לא. גילוי עריות כמין בתוך המשפחה לאורך זמן מביא למחלות גנטיות ועיוותים כולל בעיות ואגרסיות אצל הצאצים שפשוט לא מחזיקים לאורך זמן. בימינו פקיסטן דוגמא מובהקת למה שקורה כשמאפשרים לאורך זמן נישואים בין דודים דרגה ראשונה.  ופה, האם ניתן להפריד את הטרור, האלימות וחוסר היכולת להתפתח של פקיסטן מתופעת גילוי עריות?

במבט על הדוגמאות מהיום עולה תמונה די מצמררת. מקומות מוכי טרור ואלימות שלא יוצאים מסחרור אלימות הם גם מקומות שרווח בהם גילוי עריות על סוגיו. בסודן למשל זה פוליגמיה* קיצונית המשאירה קבוצה גדולה של גברים ללא נשים אשר הופכים להיות מאוד מתוסכלים וכר פורה לגיוס למיליציות חמושות. גם בארץ קשה להפריד את האלימות הרווחת בחברה הבדואית והפוליגמיה. בפאקיסטן נישואים רווחים בין בני דודים מדרגה ראשונה מביאים פגמים גנטים ללא הרף ואנשים עם תסביכים שגם מובלים לאלימות וטרור. באפגניסטן הבאחה באזי עושה את אותו דבר ואי אפשר לנתק אותו לדעתי מהטרור והאלימות שם. המחקרים האנתרופולוגים מצביעים בצורה חד משמעית על כך שבמקרים של פוליגמיה קיצונית למעט גברים יש את מירב הנשים ונוצרת קבוצת אוכלוסיה ענקית של גברים מאוד כעוסים וממורמרים המעבירים את האזור לאלימות קשה מנשוא.

הפוליגמיה גם היא היית רווחת בתקופות ומקומות בהיסטוריה, היהדות שמה חוקים שהצריכו ממון רב מידיי, ומיתנו את מימדי התופעה עד שנהפכה גם היא לבלתי קיימת ולאחר מכן בלתי חוקית ב1000 לספירה. בתקופת התלמוד יש אולי תיאור אחד יוצא דופן של חכם אחד, רבי טרפון, המסופר כי היו לו כ300 נשים בגלל שהיה רעב אז והוא היה מספיק עשיר לספק להם לפי החוק את כל צורכיהן מבלי לגרוע מהמ שהיה להן קודם.

אם להתייחס לגילוי עריות כמין מופקר, הדבר זוהה גם הוא אצל המון תרבויות פאגניות כמשהו שאם רווח בתרבות לאורך זמן מכלה אותה ולא משאיר אותה להתקיים. הדבר היה ניכר במלחמות בין מאמיני אפולו לדיוניסוס. על כן גילוי עריות נחשב איסור משבעת מצוות בני נוח, עוד לפני עשרת הדברות, כי גם הפאגנים ולא יהודים יכולים להבין אותו כמו לא לרצוח ועוד. למרות זאת התופעה עלתה וירדה כל הזמן בתנודתיות בתרבויות פאגניות.

עוד אבחנה חשובה שיש בתורה היא בין זכר לנקבה, "זכר ונקבה ברא אותם". בעוד נראה שההבחנה הזאת היא הטריוויאלית ביותר, בימינו הדבר לא ברור כל כך בפקולטות למגדר ומעגלי הצדק חברתי של הקרנות הפרוגרסיביות המהוות חברה אזרחית ראדיקלית שמנסה להיות תחליף לממשלות נבחרות בעולם. כדי לא להעליב אף אדם ממגדר ממוצא כלשהו, הם מסרבים להכיר בהבדלים הביולוגים בין גברים לנשים, וטוענים שמה שמגדיר כל אחד כגבר או אישה זה מה שהוא מרגיש, וככה יש להתייחס אליו ולרשום. הדבר כמובן יוצר בעיות גדולות, כשגברים פתאום שהפכו לנשים מנצחים בתחרויות ספורטיביות בהפרש עצום את כל הנשים אבל אסור להצביע על הפיל שבחדר, שהם גברים. השיגעון גם ניכר בקדחת הטראנסג'נדרים שמוכרים באופנת המוסר האחרונה של ההיפסטרים הפרוגרסיבים.הבלבול הזה היה רווח גם בעולם העתיק, והאנדרוגינוס, הדמות שהיא גם גבר וגם אישה הועלתה למדרגה נשגבת יותר ביוון העתיקה, עד כדי שהומואים נחשבו לאליטה ונורמטיבים נחשבו מבולבלים שלא הבינו כי זאוס פיצל את המגדרים בעולם כדי שגברים ונשים ירדפו זה אחרי זו כל החיים.

פרופ' לאומנות קאמילה פאגיה, אשר כתבה את רב המכר מהבולטים של שנות ה90, 'Sexual persone' מסבירה בספר ובהרצאות שלה כיצד ייצוג האנדרוגינוס כערך נשגב, וחוסר היכולת להבדיל בין גברים לנשים, יחד עם איבוד מאפיינים גבריים באומנות (אנשים שרירים שהופכים לנערים חלקים ומדולדלים), מגיע בסופה ושקיעתה של כל הציבליזציות הגדולות אשר היא סוקרת אומנותית בספרה. באותו הזמן בד"כ מופיעים ברברים עם ביטוי מגדרי מוגזם וגס מאוד, המתדפקים על שערי האימפריה ומנסים להכנס. היא משווה זאת לבלבול המגדרי באוניברסיטאות והפרוגרסיבים כיום יחד עם תופעת דעאש.

אלה הם תופעות של המבול, המבול פירושו חוסר אבחנות מספק שטובע במבול החיים ולא ממשיך הלאה. היהדות וערכיה הם התיבה שצלחה את דור המבול, ומבול אחר מבול לאורך הדורות. הערכים שלה מרחיקים מכיליון, דברים שנראים אולי תבוניים, מתקדמים, חדשנים, "מגניבים" ואופנתיים לעכשיו, במקרים רבים לא ניתנים לצפייה לאורך זמן מה קורה אם וכאשר הם הופכים לרווחים ונורמלים ולא נמצאים רק בשוליים של ההתפלגות הנורמטיבית. כך למשל כל השנים טענו לפי צו האופנה הפמיניסטי שאין הבדל בין משפחה חד הורית למשפחה נורמטיבית (כי אם יודו, יודו שכן יש צורות טובות יותר של משפחה וזה עלול להעליב מישהו ולא להיות תקין פוליטי), אך כיום לאחר דורות של אותו "ניסוי חברתי" הנתונים ברורים יותר מתמיד, מאות אחוזים יותר סיכויים לילדים במשפחות חד הוריות ללקות בהפרעות, דכאונות, להפלט מהמערכת, להיות עניים יותר, להתדרדר לסמים ופשע ועוד, עד כדי כך שעדיף להוולד למשפחה ענייה מאוד ונורמטיבית.

סיפורי התורה נותנים מפה טובה לראות לאן הרוח נושבת במקרים אלה, ואם תשימו לב, אלה היו היהודים וגם יש לאמר הנוצרים השמרנים אשר זיההו את שני האיומים הגדולים ביותר מאז מלחמה"ע הII, הקומוניזם, וכיום האיסלאם הראדיקלי. האתאיסתים המוחלטים והפרוגרסיבים ששולטים בחינוך הגבוהה פשוט לא מסוגלים, עד היום, להכיר באותם איומים ואף מחבקים אותם ומאמצים אותם לחיקם.כיום אנשי דור המבול אלה לוחמי הצדק חברתי, המפלגה הדמוקרטית ואליטות הנאורים והפרוגרסיבים המחפשים להתיר גילוי עריות בשביל להמנע מהשלכות פליליות על אליטות הנאורים אם יתפסו, וגם כדי להרגיש בנוח עם הסטייה שלהם, לרבות מעגלי פדופיליה של האליטות והנאורים שנחשפו באתר. לאורך זמן זה יוצר בדיוק את מה שקורה במדינות מוכות טרור ואלימות.

יש מי שנולדים כנראה הומואים, וניתן גוזר זאת בעיקר משאר ממלכת החיים שם התופעה היא קיימת ושולית גם כן. אנשים כאלה לא צריכים לקבל יחס עוין, העויינות צריכה להיות לנורמליציה של התופעה.נורמליזציה של התופעה ותרבות הלהטביזם – מצב זה נקרא רלטביזם, לאמר שהאחד לא יותר טוב מהשני, ושזוגות כאלה ואחרים שמאמצים בפונדקאות יכול להיות רווח כמו ו\או לא פחות טוב ממה שהטרונורמטיבי. לזה ראוי להתנגד בודאי.לאנשים פרטיים ומסויימים ממש לא, ומגיע להם יחס שבוחן את האופי והמעשים שלהם. מצב זה נקרא פלורליזם, סובלנות, ולא רלטיביזם שמטביע את הכל יחד איתו.חשוב לעשות את ההבחנה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות

  1. יצחק זוהר 2018-08-24

    כתיבה מצוינת וטיעונים מבריקים תעשו עוד כתבות מהסוג הזה של נשק פילוסופי למלחמת הרעיונות שאנחנו מצויים בה

  2. קרן באום 2018-08-24

    אז למעשה ייתכן וקידום האג’נדות הלהטביות נועדו בכוונה תחילה לדרדר ולהרוס את אושיות החברה. כמו שעושים עם המהגרים וכמעט עם כל הקוריוזים של הסמאל.

  3. רינת גנדלמן 2018-08-24

    קרן המאמר פה מעלה משהו חמור בהרבה, הדחיפה של האג'נדות האלה היא בכדי לכסתח את הגלובליסטים שנמצאים בקצה הפרמידה שעסוקים בפדופיליה על מעל הראש

    "המפלגה הדמוקרטית ואליטות הנאורים והפרוגרסיבים המחפשים להתיר גילוי עריות בשביל להמנע מהשלכות פליליות על אליטות הנאורים אם יתפסו,"