לאחר העדות בדלתיים סגורות של ברוס אוהר ממחלקת המשפטים, הקונגרס מבקש לחקור את אישתו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ברוס אור, מנהל כוח המשימה נגד הפשע המאורגן של מחלקת המשפטים, התגלה כדמות מפתח ב״ספייגייט״, השערורייה המתמשכת סביב העלילה שהוביל ה- FBI, כדי לרגל אחר מטה הבחירות של טראמפ במאמץ חסר תקדים לסכל את בחירתו לנשיאות.

יו״ר שדולת החירות, חבר הקונגרס מרק מידואוס:

״ברוס אוהר אישר בראיון שלו היום: לאחר שהFBI סיים את הקשר שלו עם כריסטופר סטיל בשל הדלפותיו לתקשורת, הFBI חזר לקיים עימו קשר שקט והמשיך לקבל ממנו מידע. זה היה לאחר שנמסר לציבור האמריקני שהם ניתקו עימו קשר.״

בהודאה מדהימה נוספת, דיווח אוהר כי ה- FBI היה ספקני לגבי הדוסייה של סטיל – ולמרות זאת עדיין עשו שימוש במסמך הלא מאומת כדי לקבל אישור מבית המשפט המעקב אחר מודיעין חוץ (FISC) לרגל אחר יועץ קמפיין טראמפ, קרטר פייג׳.

"לא רק שהFBI ידע שהתיק לא אומת, הם גם ידעו שיש בעיות אמינות אמיתיות, שבגינן הוא לעולם לא יגיע לאולם בית משפט", אמר מידואוס.

לפי הדיווחים אוהר אמר לחברי הקונגרס שהFBI היה מודע להטיה של סטיל כנגד המועמד דאז טראמפ לפני שפנו לקבלת צו לעקוב אחר קרטר פייג׳.

״כשזה מגיע לדוסייר, שעות העדות של ברוס אוהר רק מאשרות הלאה כמה רע הFBI פעל״, אמר חבר הקונגרס ג׳ים ג׳ורדן.

הנשיא טראמפ ציץ היום:

איך לעזאזל ברוס אוהר עדיין מועסק ע״י מחלקת המשפטים?
מביש! ציד מכשפות!

לאחר עדותו הנפיצה בדלתיים סגורות של מי שעדיין מועסק במחלקת המשפטים, ברוס אוהר, חברי קונגרס שוקלים לזמן להעיד גם את אישתו, נלי אוהר כדי לחקור אותה בהקשר להעסקתה בחברת פיוז׳ן GPS. הקונגרס גם מחפש לקבל גישה להודעות הטקסט והאימיילים בין אוהר לFBI.

אוהר מילא תפקיד מרכזי במכירת הפייק דוסייר ה״לא מאומת״, שיוצר על ידי חברת פיוז'ן GPS – שם במקביל אשתו של ברוס אוהר, נלי אוהר, עבדה בשכר – ואשר הוזמן ומומן ע״י קמפיין הילארי קלינטון והמפלגה הדמוקרטית.

הדוסייר של סטיל שימש את פקידי אובמה להצדיק מעקב/ריגול אחר חבר קמפיין טראמפ, קרתר פייג׳. המרגל הבריטי לשעבר סטיל היה מקור המפתח שצוטט ע״י הFBI ומחלקת המשפטים כדי להשיג במרמה צו מעקב מבית משפט FISA.

בכיר נוסף ממחלקת המשפטים של אובמה יעיד היום בקונגרס על קשריו למרגל סטיל ולהפרות צווי הריגול אחר קמפיין טראמפ

כזכור חברת המחקר פיוז׳ן GPS נוסדה ע״י כתב לשעבר ב״וול סטריט ג׳ורנל״ גלן סימפסו, ונשכרה ע״י המפלגה הדמוקרטית וקמפיין הילארי קלינטון לחקור את הכביכול קשרים בין קמפיין טראמפ לבין רוסיה.

נלי אוהר, מומחית לענייני רוסיה שהועסקה ע״י פיוז׳ן GPS ב2016 כדי לחקור את קמפיין טראמפ, קיבלה מספר תשלומים גדולים מחברת המחקר.

התשלומים מהמפלגה הדמקרטית ומטה קלינטון נעשו באמצעות חברת עו״ד פרקינס קוי, אשר מייצגת את שני הצדדים. חברת המחקר גם שכרה את המרגל הבריטי לשעבר כריסטופר סטיל, שהיה חבר של הזוג אוהר ואשר ערך את אותו תיק רוסיה המזוייף (הדוסיה). סטיל לא רק קיבל תשלום ע״י פיוז׳ן GPS תמורת עבודתו, אלא שעל פי מסמכים שהתקבלו ע״י ״ג׳ודישל ווטש״, הוא קיבל תשלום גם ע״י הFBI מינואר 2016 ועד לנובמבר 2016.

המהלך עדותו של אוהר הוא חשף שניהל מגעים עם סגן מנהל הFBI אנדרו מקייב, עם הלשעבר פרקליטה בFBI ליסה פייג׳ ועם הסוכן המיוחד בFBI לשעבר פיטר סטרוזק, דבר שנתמך מהודעות בכתב יד שנתקבלו ע״י חברי הקונגרס.
מקייבפוטר מתפקידו מוקשם השנה בFBI ע״י התובע הכללי ג׳ף סשנס לאחר שנתגלה ע״י המפקח במחלקת המשפטים מייקל הורוביץ שהוא הדליף מידע לתקשורת ושיקר מספר פעמים לחוקרים.
ליסה פייג׳ עזבה את הFBI מוקדם השנה ומאהבה, פיטר סטרוזק, פוטר ע״י סגן מנהל הFBI החדש, דייןןיד בוודיץ׳ החודש.

חבר הקונגרס מרק מידואוס:

״עדותו של ברוס אוהר בפני הקונגרס הדגיש את הצורך לתשאולים נוספים עם דמויות מפתח שהיו מעורבות במו״מ הסמוי שהתנהל בין פיוז׳ן GPS, גריסטופר סטיל והFBI״
״יש עניין מיחד בעדותה הישירה של נלי אוהר כמו גם במגעים בין ברוס אוהר ופקידים אחרים בFBI ובמחלקת המשפטים, שלגבי רבים מהמסמכים הלאה כבר הוגשו בקשות רשמיות.״

מידואוס אמר כי הוא מצפה לשיתוף פעולה של פקידי מחלקת המשפטים בהמשך לעדות של ברוס אוהר:

״שיחות עם מחלקת המשפטים בהמשך לראיון של ברוס אוהר מצביעות על נכונות חדשה לשקיפות במספר תחומי מפתח.״

לפי מקורות בקונגרס עדותו של אוהר שופכת אור על עדות קודמת שניתנה ע״י ליסה פייג׳ ופקידים אחרים בFBI, שנראה כי ניסו להקטין ואף להשמיט את יחסי העבודה שלהם עם אוהר.

לגבי נלי אוהר, היה חשד בין חברי הקונגרס כי בעלה, ברוס אוהר, לא חשף את עבודתה עם פיוז׳ן GPS למחלקת המשפטים, דבר אשר מהווה ניגוד עניינים ומעלה שאלות משפטיות רציניות.

[מקורות: ״שרה קרטר״ ״ברייטברט״]

תזכורת מתחקיר קונספיל:

3) לפני ואחרי שסטיל סולק כמקור, הוא קיים קשרים עם משרד המשפטים באמצעות המשנה לתובע הראשי, ברוס אוהר, פקיד בכיר במחלקת המשפטים שעבד בצמוד עם המשנה לתובע הראשי ייטס ומאוחר יותר עם רוזנשטיין. זמן קצר אחרי הבחירות, ה-FBI החל לראיין את אוהר, תוך תעוד מגעיו עם סטיל. למשל, בספטמבר 2016, סטיל אישר בפני אוהר את תחושותיו כלפי המועמד טראמפ כאשר סטיל אמר שהוא ״נואש שדונלד טראמפ לא ייבחר והיה רגשי לגבי אי בחירתו לנשיא.״ הוכחה ברורה זו למשוא פנים של סטיל הוקלטה ע״י אוהר בזמנו ומיד לאחר מכן במסמכים רשמיים של ה-FBI- אבל לא קיבל ביטוי באף אחת מבקשות לצו מעקב FISA עבור פייג׳.

א) באותו הזמן, אישתו של אוהר הועסקה על ידי פיוז׳ן GPS כדי לעזור בפיתוח מחקר האופוזיציה נגד טראמפ. אוהר לאחר מכן סיפק ל-FBI את כל מחקר הנגד של אישתו, אשר שולם על ידי מרכז המפלגה הדמוקרטית (DNC) וקמפיין קלינטון דרך פיוז׳ן GPS. יחסי אוהר עם סטיל ופיוז׳ן GPS היו מוסתרים באופן שלא ניתן להסביר מבית המשפט הייעודי FISC.

קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *