אפקט אובמה: נטפליקס תשדר סרט תיעודי על ׳מנהיג אומת האסלאם׳ האולטרה אנטישמי לואיס פרחאן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

CHICAGO - MARCH 31: Minister Louis Farrakhan, leader of the Nation of Islam, holds a copy of the Quran while speaking at a press conference at Mosque Maryam on March 31, 2011 in Chicago, Illinois. During the press conference Farrakhan expressed support for Libyan leader Moammar Gadhafi and called for …

ברק חוסיין ומישל (מייקל) אובמה חתמו במאי השנה על הסכם ענק עם נטפליקס כדי להפיק סדרות וסרטים עלילתיים ודוקומנטריים.
"מקווים לטפח קולות שיקדמו הבנה בין העמים", הבטיח אובמה, והנה הוא קיים:

סרט תיעודי על חייו של ״מנהיג אומת האסלאם״ האולטרה אנטישמי, לואיס פרחאן, ישודר בנטפליקס באוגוסט, שכותרתו ״כבוד השרלואיס פרחאן: מסע החיים שלי דרך מוסיקה״ (The Honourable Minister Louis Farrakhan: My Life’s Journey Through Music).

פרחאן, משונאי הזרים והאנטישמים הידועים לשמצה באמריקה, הודיע ביום שני כי יפרסם "הודעה מיוחדת" על הסרט.

להלן הטריילר:

כמה אנטישמי האיש?
כזה אנטישמי שאפילו טוויטר ביטלו את האימות על החשבון שלו ביוני, לאחר ששיתף בציוץ וידאו "חושפים את היהודי השטני ואת בית הכנסת של השטן" (“unmasking the Satanic Jew and the Synagogue of Satan”).

"בסרטון הוא מדבר על "מערכת של טריקים ושקרים", ואומר כי יהודי הוליווד אילצו שחקנים שאפתנים לקיים מין אנאלי על מנת לקבל תפקידים, וכי הנשיא לשעבר ברק אובמה היה "תחת השפעה יהודית כאשר דגל בנישואים חד-מיניים״

"אני תוהה, האם אתם מזהים את השטן? אני תוהה אם תראו את היהודי השטני ואת בית הכנסת של השטן … כי השטן רימה את כל העולם", אמר פרחאן לקהל המריע.

"תחשבו על המסר שבורכתי ע״י אלוהים להעביר לכם היום. תחשבו על מה שהם [היהודים] יגידו כשהם יהיו חשופים לגמרי… בכל פעם שאתם קוראים כי אלוהים אמר ליהודים לשמוע ולציית והם אומרים 'אני שומע ואני לא מציית', זה השטן … [היהודים] לא מצייתים בגלוי לאלוהים. היהודים יקחו איתם את כל העולם״.

Image result for ‫פרחאן אובמה‬‎
כזכור, עיתונאי צילם ב-2005 את אובמה עם מנהיג "אומת האסלאם" שידוע בגישתו האנטישמית ונדרש לגנוז אותה כדי לא לפגוע במירוץ לבית הלבן. כשנשאל אם הוא מאמין שהפצת התמונה הייתה משפיעה על הקמפיין של אובמה לנשיאות אמר, "אני מתעקש. זה לחלוטין היה עושה שינוי".

 

 



קריאה רלוונטית:

Image may contain: textImage may contain: one or more people and text

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *