מכתב לראש הממשלה: ההונאה הגדולה של מבקשי העלייה מאתיופיה. על החתום: קבוצת מורשת בית ישראל אתיופיה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לכבוד 
ראש ממשלת ישראל 
מר בנימין (ביבי) נתניהו 
א.נ, 
באמצעות פקס -02-58872225

הנידון: ההונאה הגדולה של מבקשי העלייה מאתיופיה 
————————————————————————-

מנהיגי הקהילה וכל קהילת בית ישראל שעלו מאתיופיה קוראים לשמר את המסורת הישראלית שאבותנו מלפני אלפי שנים לקחו בצאתם לגלות מירושלים לאתיופיה, ושמרו עליה שם והיא החזירה את צאצאיהם לירושלים- ועתה דווקא כאן במקום שבו חשבנו שתתפתח, מורשתנו הישראלית נמצאת בסכנת הכחדה בשל אינטרסים שונים ובורות עצומה של הממסד ושלוחתיו בנושא הקהילה האתיופית הישראלית .

כבוד ראש ממשלת ישראל , אנו פונים אליך למגר את ההגירה הנוצרית במסווה של גיורים פיקטיבים ארצה ומאידך לאפשר לזקני הקהילה ולקסים הזקנים להיות בוררים בבדיקתם של אותם מבקשי העלייה מאתיופיה ובכך למנוע זליגה של אלפי נוצרים ארצה .


רקע : ישראלים רבים אינם מבחינים בין קבוצות השונות שבאו, ושעדיין באות לארץ, מאתיופיה. קבוצה אחת היא “ביתא ישראל” שעלתה לארץ במסירות נפש ציונית בשנות השמונים. קבוצה אחרת לגמרי היא זו המהגרת לארץ באופן מתמשך משנות אלפיים הגירתם נמשכת והולכת עד היום הזה.
עלייה זו התבצעה על ידי עסקנים המתפרנסים מכך, אשר ארגנו את המהגרים הפוטנציאלים באתיופיה
והפעילו על ממשלת ישראל לחץ ציבורי לקלוט אותם בארץ ולממן את הגירתם ארצה.
מנהיגי “ביתא ישראל” מעולם לא היו שותפים למהלך זה. העסקנים הם שעברו מכפר לכפר כדי להצביע בפני התושבים על היתרון הכלכלי המצפה להם בישראל. סייענים אלו, מגמתם הייתה להעלות אנשים מאתיופיה מתוך אינטרס. 
תחילה היה מדובר, באנשים מזרע ישראל, אשר לפני דור או שנים התנצרו מסיבה כזו או אחרת –מאונס או מרצון, בלית ברירה או משיקולי כדאיות ונוחות. לדור זה של מהגרים היו קרובי משפחה יהודים בארץ אשר עלו קודם, בעליות קהילת ביתא ישראל (יהודי אתיופיה).
ההגירה של עשרים השנים האחרונות מורכבת, רובה, מאנשים שאינם שייכים לקבוצה זו. הם נכרים “רגילים”.
כדאי למנוע טעות נפוצה: לא כל תושבי אתיופיה הם מביתא ישראל.
באתיופיה יש כיום כ – 105 מיליון איש; לרובם הגדול אין דבר וחצי דבר עם העם היהודי ומדינתו. ממש כמו בכל הארצות שבהם נפוץ העם היהודי בגלותו.
תהליך בדיקת יחוס תהליך קביעת זהותו של אדם באתיופיה נעשה על ידי זקני ומנהיגי הקהילה הבקיאים ויודעים למנות בעל פה את ייחוסו לפחות שבעה דורות )!(. בירור היהדות והייחוס נעשה על פי המשפחה, קשרי נישואין, מקום מגורים ואירועים מיוחדים הזכורים לגבי משפחתו ולגביו.
מסקנות על כן, אנו תמהים כבר הרבה שנים כיצד ומדוע החליטה מדינת ישראל להביא לישראל אנשים אשר זהותם
לא נבדקה מעולם על ידי בעלי הידע המקצועי, כאמור זקני ומנהיגי העדה.
כיום מי שקובע עבור רשויות ההגירה של מדינת ישראל את זהות הבאים מאתיופיה ומתיימר לשייך אותם לקהילתנו הוא, למרבה הפלא, אדם בשם הרב מנחם ולדמן, אדם שאין לא שייכות לקהילת ביתא ישראל ואין לו את הידע הנדרש כמנהיגי ביתא ישראל .

הסיבות לקבלת הכרעתו על ידי רשויות המדינה אינן יכולות להיות טובת הציבור ומדינת ישראל. נשאיר בסימן שאלה את התמיהה מה מניע את אותו אדם
לפעול להעלאת אנשים מאתיופיה מבלי לשתף את הקייסים הרבנים וזקני הקהילה.
אנו חרדים מאוד לגורלה של קהילת יהודי אתיופיה ולגורל עם ישראל בכלל, אם תמשך העליה /ההגירה באותה צורה כמו שנעשה עד כה, עלולים לאבד דווקא בארצנו את הזהות היהודית אשר נשמרה בגלות לאורך שנים רבות.

לפיכך אנו דורשים ממשלת ישראל להקים וועדה שתהיה מורכבת מהקייסים, זקני הקהילה ורבנים מבני הקהילה, וכן מנציגי ממשלה מהמשרדים הרלוונטיים. כך ניתן יהיה לבדוק את המבקשים להגר לישראל באופן פרטני ומדוקדק. אחרת, נמצא את עצמנו עם עשרות מיליוני נוצרים המהגרים מאתיופיה המעוניינים לבוא לגן העדן הזה מסיבות כלכליות גרידא.
ולפני סיום נאמר ברורות: אדוני ראש הממשלה המצב חמור מאוד, כנסיות מאולתרות צצות ברחבי השכונות של יוצאי אתיופיה , הקייסים מאוימים וניסחטים ע"י ח"כ ורבנים ופעילי ציבור שחברו למיסיון הנוצרי , אפילו יש להם כלי תיקשורת בישראל ערוץ 140 IETV שבו הם מציפים את הציבור התמים בתעמולות שיקריות רבים, ואפילו יש ח"כ אתיופי ממפלגתך שמעיד במכתביו הרבים שהיה מסיונר באתיופיה , כרגע הוא מחתים חתימות מזוייפות של קסים וגם של כאלה שלא איתנו בעולם ושל ח"כ תמימים מהמפלגה שלך וכל זאת בשביל שההונאה המסיונרית תתקיים , על כך ברצוננו למחות בפניך .

בכבוד רב
קבוצת מורשת בית ישראל אתיופיה .

שתפו בבקשה .

ראש ממשלת ישראל

Image may contain: 5 people, people smiling, people standing and suit
Image may contain: 2 people, people standing and suit
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.

תזכורת:

תודה לש״ס, לאיילת שקד, לרבני המגזר, לח״כ אברהם נגוסה ולקרן החד״שׁה שאיפשרו למיסיונרים נוצריים להשתלט על העלייה מאתיופיה

תודה לש״ס, לאיילת שקד, לרבני המגזר, לח״כ אברהם נגוסה ולקרן החד״שׁה שאיפשרו למיסיונרים נוצריים להשתלט על העלייה מאתיופיה

הגיע הזמן לדבר על עליית הפלאשמורה

מקור הפוסט:

לכבוד ראש ממשלת ישראל מר בנימין (ביבי) נתניהו א.נ, באמצעות פקס -02-58872225 הנידון: ההונאה הגדולה של מבקשי…

‎Posted by ‎מורשת בית ישראל אתיופיה‎ on‎ שבת, 28 ביולי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *