טראמפ מוציא לחופשי את הקאנביס מהקרטל של הדיפ סטייט ואיראן

טראמפ מוציא לחופשי את הקאנביס מהקרטל של הדיפ סטייט ואיראן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מאז שהסדר העולמי החדש כרת את הברית שלו עם איראן בהסכם הגרעין, הפך הסחר בסמים להיות אחד מצינורות החמצן שבו עובר מימון לשלוחות של ארגוני הטרור כגון החיזבאללה וכמו גם לכנופיות איתם הם סוחרים בסמים. כתבנו על כך רבות באתר, הפעם נראה כיצד טראמפ מתכוון לפגוע מעט בצינור המימון הזה.

הכלכלן הידוע מילטון פרידמן כבר הסביר מזמן כי המלחמה בסמים של הממשל הפדרלי היא זאת שמשמרת את הקרטלים הגדולים של הסמים,  זאת כיוון שהם הופכים את המוצר ללא חוקי, אי לכך הוא נהיה במחסור, כלומר יקר, והדרך היחידה להשיג אותו היא בערוצים לא חוקיים, כך יוצא שהממשלה מגנה על קרטלי הסמים מפני תחרות והרבה כסף בגלל המחסור עובר לכנופיות וארגוני טרור הניזונים מאותם קרטלים של סמים.

סרטון של ד"ר מילטון פרידמן זוכה פרס נובל על חוקיות של סמים ויצירת קרטלים. כמו כן הוא מרחיב על ההשפעה ההרסנית שיש למלחמה הזאת על האוכלוסיה השחורה בארה"ב, ועוד (יש להפעיל את התרגום בסרטון):

טראמפ מוציא את זרועות הממשל הפדרלי מהקאנביס.

הנשיא טראמפ מתכוון להעביר את הטיפול בכל הנוגע לקאנביס מידי הממשל הפדרלי של ארה"ב למדינות, כך כל אחת מ-50 המדינות תוכל לקבוע לעצמה את החוקיות של הצמח. בדרך זו הוא סיים את ההתנגשות בחוק שהיית קיימת בזמן ממשל אובמה אשר המשיך את המלחמה המיותרת של הממשל הפדרלי בצמח וגרם למקרים בהם המשיכו לאכוף את החוק הפדרלי במדינות שכבר עברו לקאנביס רפואי או חוקי.

בתקופת אובמה גם כשמדינות ניסו להעביר קאנביס רפואי או להתיר בחוק, הזרוע הפדרלית עדיין יכלה ועדיין במקרים מסויימים אכפה את החוק ביד קשה, מה שחיזק את כנופיות הקרטלים של הסמים במקסיקו שאובמה כל כך אוהב, כנופיות המשתפות פעולה עם חיזבאללה באזור, שגם כן כחלק מהסכם הגרעין אובמה הסכים להעלים עין מהסחר שלהם בסמים בארה"ב(ראו למטה).

איך חונטת אובמה והילארי קלינטוניסטה נופלים בדיוק על המודל של מילטון פרידמן.

קטע עיתונות מתקופת אובמה, הממשל הפדרלי שם מכסות למריחואנה למגדלים, שוב יוצר מחסור, שוב מחזק את הקרטלים. 8 שנים הוא היה הנשיא ה"ליברל" ולא סיים את המלחמה הזאת שהורסת את האוכלוסיה האפרו אמריקאית אשר מספר המעצרים שלהם בנוגע לשימוש בסמים גדול לאין שיעור ביחס לגודל שלהם באוכלוסיה, ובכלא? חלק לא מבוטל מומר לאיסלאם, עניין שצף לתודעה הציבורית בסדרת הכלא הידועה- Oz. טראמפ תוך שנה וקצת מטפל בנושא.

מי יצר את האסלאם הקיצוני בארה"ב?

שימו לב –

דיווח: אובמה מנע פעילות נגד רשת סמים של חיזבאללה כדי לא לפגוע בהסכם הגרעין עם איראן
לפי דיווח ב"פוליטיקו", ממשלו של נשיא ארה"ב לשעבר הקשה במכוון על הגשת כתבי אישום נגד חברי ארגון הטרור הלבנוני, על מנת שלא לפגוע במו"מ עם איראן על הסכם הגרעין
נתן גוטמן 18 בדצמבר 2017 10:21

ונזכיר את הסקנדל הידוע של ממשל אובמה אשר לימים קיבל את הכינוי Fast & Furious ובו ה-ATF הסוכנות לנשק,טבק ואלכוהול הפדרלית בארה"ב נתנה למכור נשק לקונים בלתי חוקים בשביל לעקוב אחרייהם עד לכנופיות הסמים במקסיקו, רק שהתכנית השתבשה ויצא שהם פשוט חימשו אותם, כמו שקלינטון עשה עם אש"ף.

גם בארץ חיזבאללה משתמש באותה טכניקה. כותרת מינואר-2018, השנה:

נסראללה: לא מוכרים סמים לישראלים, זה לא מוסרי
מזכ"ל חיזבאללה דחה את טענות ארה"ב שהארגון מתנהל כקרטל סמים וכך ממן את פעילותו: "יש לנו עמדה דתית ומוסרית ברורה – סמים הם דבר אסור. אנחנו לא מוכרים סמים, גם לא לחברה הישראלית, העוינת"

נסראללה משתמש פה בלוחמה פסיכולוגית שיעית, כתמאן (ﻜﺘﻤﺎﻥ) התכחשות למעשיך ולדיעותיך, למרות שאתה ממשיך לחתור להגשימם. כל ההתנהלות השיעית הנוכחית בנושא הגרעין, והטענות בדבר "אנרגיה אזרחית גרעינית" היא כתמאן, גם פה עם החשיש, ניתן לראות דוגמא מובהקת לקטמאן:

מתוך ויקי:

מדי שנה מוברחים דרך הגבול הלבנוני כעשרה טון של חשיש לישראל, תחת עיניהם הפקוחות של אנשי חזבאללה. סמים מוברחים מלבנון לישראל גם דרך גבולה עם ירדן[80][81] לטענת חוקרים ישראליים כדוגמת ד"ר בועז גנור, לחזבאללה עניין אסטרטגי להציף את מדינת ישראל בסמים.[82] בנוסף התפרסמו ידיעות רבות על רשתות סחר בסמים שהפעיל הארגון בדרום אמריקה.[83][84]

האם גם בארץ ישכילו לפגוע במקור מימון של אחד מבני הברית הגדולים של הדיפ סטייט, חיזבאללה. טראמפ בכיוון הנכון, לא בטוח שבארץ ילכו בעקבותיו.

ועכשיו לסיום, אם חשבתם שרק לחיזבאללה לוחמה פסיכולוגית מתקדמת, שימו לב להילארי קלינטון, האישתאר של הסדר העולמי החדש.

למה ארה"ב לא יכולה לעשות ליגליזציה? "כיוון שיותר מידי כסף מעורב בזה"

במה שככל הנראה יראה כ פליטת פה פרוידיאנית של מזכירת המדינה, הילארי קלינטון אמרה לאחרונה בראיון חדשות מקסיקני שארה"ב לא יכולה לעשות לגלזציה של סמים כדרך להלחם בשוק השחור כיוון ש"יש יותר מידי כסף מעורב בזה". 
"יש יותר מידי כסף מעורב בזה" אמרה קלינטון. "אפשר להתיר כמות קטנה לאחזקה, אך אלה אשר עושים כה הרבה כסף מלמכור, חייבים להעצר. אסור לתת להם נתיב קל יותר לקחת, כיוון שהם יראו באינטרס שלהם למכר עוד צעירים".
התגובה גררה ביקורת מתומכי לגלזציה אשר טענו שעמדתה מבלבלת את המצב.
"תגובתה של קלינטון משקפת לא רק את פשיטת  הרגל האינטלקטואלית של עמדת האיסור, אלא את הבורות הכלכלית של אישה המתיימרת להיות נשיאה", יעקב סולום טען בReason.com.

"קלינטון ככל הנראה לא מבינה שיש כל כך הרבה כסף להרוויח מלמכור סמים בלתי חוקיים בדיוק בגלל שהם לא חוקיים. האיסור לא רק מאפשר לסוחרים להרוויח "פרמיית ביטוח" שמבטיחה כי מחירי הסמים יאמירו הרבה מעבר למה שהם היו יכולים להיות: זה מעביר את העסק הרווחי ביותר הזה  אל ידיים של פושעים  אשר, ללא הלכות חוקיות, פותרים מחלוקות בשפיכות דמים."

אכן מילטון פרידמן בסרטון לעיל מביא כדוגמה את האיסור שהיה על האלכוהול, סם מסוכן בהרבה ממריחואנה, ובאופן כללי אחד המסוכנים. האיסור בארה"ב על מכירת משקאות חריפים יצר את כל המאפיות הידועות שאנו מכירים עד היום כמו אל קפון, מאיר לאנסקי ועוד. התוצאות היו הרסניות. מי היה עלול להרוויח אילו השליטה הפדרלית של אובמה קלינטון והסדר העולמי החדש בסחר הקאנביס היית ממשיכה?  חוקר כלכלי בשם וויליאם אנגדהאל טוען שג'ורג' סורוס דרך אחזקותיו במונסנטו ואורגוואי, מעניין.

שימו לב לגודל הבילבול של הילארי קלינטון בניגוד לניתוח של כלכלן זוכה פרס הנובל מילטון פרידמן, כאחת שמתיימרת לעזור למיעוטים, ולמצביעים השחורים (רובם למפלגה שלה). ראו איזה בלוף, איזו הטעייה, בלוחמה הפסיכולוגית השיעית זה נקרא ה"תאקיה", העמדת פנים כאילו אתה חלק מן הסביבה למרות תפיסתך ההפוכה והמתריסה כפי שחיו השיעים כמיעוט בתוך רוב סוני כל השנים. כיום איראן עושה זאת ומציגה עצמה כדמוקרטיה כחלק מקהילה העולמית, בעבר כתות שיעיות ועיסמאיליות ובהם החשישון הביאו את הלוחמה הזאת לשיאה.

המפלגה הדמוקרטית והילארי קלינטון עושים תאקיה לציבור השחור, בין עם זה בהופעות של ג'יי זי וביונסה לפני ההצבעה בבחירות, או ההיסטוריה הארוכה של המפלגה הדמוקרטית והאובססיה שלה בימים עברו עם מופעי בלאקפייס- בהם היו מציגים לבנים צבועים בשחור ושרים כאילו מוזיקה שחורה, אז בעיקר ג'אז. מופעי הבלאקפייס היו אז מורשת המפלגה הדמוקרטית שבזמן מלחמת האזרחים ייצגה את הדרום אשר רצה לשמר את העבדות.

החניכה של בימבו – רזי הבו בו ביבופ

בעצם תוצר לוואי אחד מעניין של הסכם הגרעין בין ארה"ב לאיראן היה יצירת קרטל סמים של החיזבאללה בו הממשל הפדרלי שומר על המונופול והרווחיות, כך כאשר טראמפ מעביר את הטיפול החוקי של הקאנביס מהתחום הפדרלי לתחום של המדינות, הוא מחליש עוד את הכנופיות בהם הוא נלחם דוגמת MS-13.

השמאל ׳שלנו׳ כואב את חיסול מחבלי החמאס? השמאל האמריקני תובע את עלבון כנופיית MS-13

 


על קונספירציית הקאנביס, ההיסטוריה שמאחורי האופן בו נעשה אחד מחומרי הגלם השימושיים בהיסטוריה ללא חוקי בארה"ב. קומיקס מלא שתורגם לעברית באתר.

הברית החשוכה:

למגיפת הקראק של ארה”ב יש שורשים במלחמת ניקרגואה. גארי ווב, עיתונאי חוקר זוכה פרס פוליצר, עבד בשביל ה-”Mercury News” בשנות ה-80 (סביב תקופתאיראן-קונטראס) וגילה שנתיב הברחות הסמים הנכנס אל תוך לוס-אנג’לס דרך מפרץ סן-פרנסיסקו ואשר מופץ בידי אירגוני הפשע מניב מליוני דולרים המוזרמים היישר אל צבא הגרילה הלטיני המנוהל בידי הסי.איי.איי, הקונטראס. כתבה זאת תחשוף בפניכם צד נוסף של אחד העסקים הרווחיים ביותר של ה-CIA, עסקי הסמים. במאמר תרגום מסמכים, ופרוטוקולים מהחקירה.

ועוד מכתבות עבר:

CIA בסחר אופיום/הרואין באפגניסטן.

מעורבות הCIA בסחר הירואין/רופיום מאזור משולש הזהב.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *