שוב בריטניה: מה קורה כשה׳פוליטקלי קורקט׳ מקבל קצת יותר מידי כוח

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

אז כן חברים יקרים. בריטניה ממשיכה לספק לנו דוגמאות חיות ואמיתיות, מה קורה כשהשמאל התרבותי [AKA הפוליטקלי קורקט] מקבל קצת יותר מידי כוח:

אישה התווכחה עם בחור מחוץ לחנייה, רק כדי לגלות, מספר שבועות לאחר מכן, שוטרים דופקים בכוח על דלתה – ללא צו מעצר! ללא הסבר מדוע הם שם! את מה שאירע אחר כך, ולמה כל זה קרה – תראו בתיעוד המצולם..

זה מה קורה כשאנחנו 'זורמים' עם זה שיש נושאים שאסור לדבר עליהם מחוץ למאגר מוגבל של תשובות 'מותרות'. עניינים שמוטב לשתוק ולא להסתבך, עם להסביר בדיוק מה כוונתך לפרטים, כי פוליטיקת הזהויות מטבעה נכרכת הדוק סביב בני אדם, כמו מקיפה עצמה במגן אנושי, וב'מלכוד' שכזה: יש לדעת היטב כיצד לכוון אל הפוליטיקה, מבלי לכוון אל האנשים. אך כמו בזוגיות.. המתכון להצלחה, זו תקשורת פתוחה, שיהיה מותר להגיד הכל בלי חשש..

מטבע הדברים, בנושאים רבים המשולהבים במכוון אל סדר היום, רוויי אייטמים מהסוג ה'טריגרי', אנשים יגיבו בצורות נסערות משני צידי המתרס. זה נוגע בהם במקומות רגישים ומוצגת בפניהם 'קריקטורה' לועגת של הצד השני. ללא ספק, ה1+1 הזה יצור שפה מעודנת יותר ומעודנת פחות.

לעיתים לעניין. לעיתים מה שיכונה כ'תת רמה'. אנשים מגעילים כלפי אנשים אחרים כל הזמן. אנחנו יודעים. אף אחד לא צריך לספר לאף אחד מאיתנו.. זה אכן דבר שראוי לעדן, ועדיין, ישנו מחיר כבד שכל פרט ישלם, אם אנחנו נסכים לתחזק את משטור הדיבור ודיכוי החשיבה – אם אנחנו נסכים ש'כן. יש דברים שאסור להגיד', שלא נתפלא אם יום אחד, במהלך ויכוח בחנייה, ישתמשו באותה לוגיקה דיקטטורית כנגד חרותנו, בנושא אחר לחלוטין.

[אורך סרטון 5:09]

Populist Wire
LiveLeak

 

בריטניה 2018: צילומים נדירים של מדינת משטרה. פוליטקלי קורקט 2.0

אז כן חברים יקרים. בריטניה ממשיכה לספק לנו דוגמאות חיות ואמיתיות, מה קורה כשהשמאל התרבותי [AKA הפוליטקלי קורקט] מקבל קצת יותר מידי כוח:אישה התווכחה עם בחור מחוץ לחנייה, רק כדי לגלות, מספר שבועות לאחר מכן, שוטרים דופקים בכוח על דלתה – ללא צו מעצר! ללא הסבר מדוע הם שם! את מה שאירע אחר כך, ולמה כל זה קרה – תראו בתיעוד המצולם..זה מה קורה כשאנחנו 'זורמים' עם זה שיש נושאים שאסור לדבר עליהם מחוץ למאגר מוגבל של תשובות 'מותרות'. עניינים שמוטב לשתוק ולא להסתבך, עם להסביר בדיוק מה כוונתך לפרטים, כי פוליטיקת הזהויות מטבעה נכרכת הדוק סביב בני אדם, כמו מקיפה עצמה במגן אנושי, וב'מלכוד' שכזה: יש לדעת היטב כיצד לכוון אל הפוליטיקה, מבלי לכוון אל האנשים. אך כמו בזוגיות.. המתכון להצלחה, זו תקשורת פתוחה, שיהיה מותר להגיד הכל בלי חשש..מטבע הדברים, בנושאים רבים המשולהבים במכוון אל סדר היום, רוויי אייטמים מהסוג ה'טריגרי', אנשים יגיבו בצורות נסערות משני צידי המתרס. זה נוגע בהם במקומות רגישים ומוצגת בפניהם 'קריקטורה' לועגת של הצד השני. ללא ספק, ה1+1 הזה יצור שפה מעודנת יותר ומעודנת פחות. לעיתים לעניין. לעיתים מה שיכונה כ'תת רמה'. אנשים מגעילים כלפי אנשים אחרים כל הזמן. אנחנו יודעים. אף אחד לא צריך לספר לאף אחד מאיתנו.. זה אכן דבר שראוי לעדן, ועדיין, ישנו מחיר כבד שכל פרט ישלם, אם אנחנו נסכים לתחזק את משטור הדיבור ודיכוי החשיבה – אם אנחנו נסכים ש'כן. יש דברים שאסור להגיד', שלא נתפלא אם יום אחד, במהלך ויכוח בחנייה, ישתמשו באותה לוגיקה דיקטטורית כנגד חרותנו, בנושא אחר לחלוטין.[אורך סרטון 5:09]Populist WireLiveLeak

‎Posted by ‎הגלולה האדומה‎ on‎ ראשון 17 יוני 2018

 


קריאה רלוונטית:

עיתונאית בריטית: אלו ימים חשוכים בבריטניה

עיתונאית בריטית: אלו ימים חשוכים בבריטניה

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *