נתניהו הצליח להראות לשתי מעצמות העל כיום, שהאינטרס שלהם חופף למדיניות הישראלית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

 

האינטרס של איראן היה הסתת דעת הקהל העולמית למיני מלחמה שניסתה לייצר בעזה ע"י סוכני הפרוקסי שלה בעזה- אירגוני הטרור החמאס ואירגונים אחרים.
האינטרס הישראלי היה להמשיך ולכתוש את איראן בהקשר הנשק הגרעיני וההתבססות שלה בסוריה.

רוה"מ מר Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו, בהרבה חוכמה ותבונה הצליח להבין את זה, בניגוד להרבה אנשים ופרשנים אחרים שהגיבו באימפולסיביות קטנונית.

מה שקורה כעת בזירה הבינלאומית הוא לא פחות מקסם שרקח נתניהו.

נתניהו, פנומן וגאון דיפלומטי בקנה מידה היסטורי, הצליח להראות לשתי מעצמות העל כיום, ארה"ב ורוסיה, שהאינטרס שלהם חופף למדיניות הישראלית. זה לא פחות מנס. בפעם האחרונה שזה קרה קמה לנו המדינה…

בתקשורת ובשמאל האנטישמי והאנטי-פטריוטי, כמובן שלא יפרגנו ולא ינתחו נכון את הניסים שרוקח כאן נתניהו, הרי לדידם כל קרדיט לנתניהו הוא פגיעה באינטרסים האישיים שלהם. ממש כפי שחושבים החיזבאללה איראן וחמאס…

לכן אני חוזר על זה שוב, אל תצרכו תקשורת ממסדית ישראלית. זה יעוור אתכם תודעתית וימנע מכם לראות את המציאות לפרשן אותה נכון ולקבל את האמת.

מי שמבין היטב מה פה קורה פה הן המדינות הערביות המתונות ובראשם – ערב הסעודית.

הקרדיט שמקבל כאן נתניהו שעומד כמעט בגפו מול איראן ומנווט בכישרון פלאי את הדיפלומטיה העולמית כנגד האינטרסים האיראנים הוא עצום.

בערב הסעודית כבר מתחילים להישמע קולות הערצה לישראל, קולות שמבקשים לבצע רוויזיה בחינוך למתן לגיטמציה לישראל וכאלה שמכירים בזכותה ההיסטורית של ישראל על ירושלים ועל הארץ.

הערצה מאוייבים שנתניהו לעולם לא יקבל מעיתונאים אנשי תקשורת ופרשנים ישראלים. אז מי כאן האוייב?

והתסכול עצום, גם בשמאל הישראלי וגם באיראן חיזבאללה וחמאס שחולקים אינטרס משותף…
אינטרס שדוחה כל מה שטוב לישראל, שדוחה כל פירגון לעוצמתה הביטחונית והמדינית דל ישראל בעידן נתניהו ובגללו, ושמחפש את הכפשת ישראל והחלשתה…וכבר לא מוצא.

אז מה עושים?
חיזבאללה איראן וחמאס יתקפלו מול דרישות רוסיה וארה"ב… הרי אין להם הרבה ברירות…

אך לשמאל יש. הפעלת הממסדים הישנים להפללת נתניהו והדחתו בגלל חמגשיות עם שווארמה קרה. ולעזאזל המדינה!

 

Image may contain: 1 person, suit and text

מקור הפוסט:

האינטרס של איראן היה הסתת דעת הקהל העולמית למיני מלחמה שניסתה לייצר בעזה ע"י סוכני הפרוקסי שלה בעזה- אירגוני הטרור החמאס…

‎Posted by ‎יניב שלום‎ on‎ חמישי 31 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *