סחר בילדים: מחלקת המשפטים יירטה 2,300 פדופילים במבצע לאומי ענק

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מחלקת המשפטים של ארה״ב הודיעה כי רשויות אכיפת החוק עצרו יותר מ-2,300 נאשמים בתקיפה מינית של ילדים וזיהתה 383 ילדים קורבנות התעללות מינית.

 

כוח משימה של ״פשעים כנגד ילדים ברשת״ (ICAC -Internet Crimes Against Children) ביצע מעצרים רחבי היקף ברחבי המדינה, בין החודשים מרץ ומאי, במבצע בשם "לב שבור", וזיהו עוד 195 עבריינים שהפיקו פורנוגרפיית ילדים או התעללו בילדים. 383 הילדים היו נאלצים לכאורה להשתתף בהפקת פורנוגרפיית ילדים או שסבלו מהתעללות מינית מתמשכת בעבר ובהווה.

"אף ילד לעולם לא אמור לסבול התעללות מינית", אמר התובע הכללי ג'ף סשנס בהצהרה. "ובכל זאת, בשנים האחרונות, הטכנולוגיה המודרנית מקלה על התפשטות פורנוגרפיית ילדים ויוצרת תמריצים גדולים יותר עבור הפקתה. אנחנו במחלקת המשפטים נחושים בדעתנו להלחם נגד הפשעים הנתעבים האלה. זה מזעזע ועצוב מאוד שבמבצע אחד עצרנו יותר מ -2,300 עברייני מין לכאורה וחקרו כ -25,200 תלונות על התעללות מינית. יש להזהיר כל פושע פוטנציאלי: המחלקה הזו תצוד ללא לאות את אלה שמקריבים את ילדינו".

כוח המשימה 61 של  ICAC חקר יותר מ -25,000 תלונות על התעללות מינית והתמקדה בעברייני מין לכאורה בארבע קטגוריות. ראשית, מי שמייצר, סוחר או מחזיק פורנוגרפיית ילדים; שנית, כל מי שפיתה ילדים באינטרנט למטרות מיניות; שלישית, אלה שעסקו בסחר בילדים למטרות מין, ולבסוף, אלה שנסעו ברחבי העולם או בתוך המדינה כדי להתעלל מינית בילדים.

הנשיא דונלד טראמפ שם את זה בראש סדר העדיפויות של הממשל להילחם בסחר מיני באינטרנט. הנשיא חתם על חוק בחודש אפריל שמטרתו להעניש אתרי אינטרנט המאפשרים סחר במין, כגון Backpage.com.

"אני רוצה להודות לכם על אומץ לבכם, תודה על העזרה לניצולים ברחבי ארצנו", אמר טראמפ לקורבנות פשעי מין כאשר חתם על החוק. "ואתם לא לבד. אתם לא לבד. וזה יום חשוב מאוד. אם נעבוד יחד, נוכל להוציא את הסוחרים הפושעים מהרחובות שלנו ומהאינטרנט. אנחנו יכולים להביא ביטחון ותקווה לכל קהילה בכל רחבי המדינה, ואנחנו יכולים ליצור תרבות המכבדת את כבודו של כל ילד של אלוהים."

קישור להודעה באתר מחלקת המשפטים


תזכורת:

פדו-גייט: השחקן קווין ספייסי תקף מינית נער בן 14 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *