׳פיצה-גייט׳: אלכס ג׳ונס .vs ממצאי פטרול החיילים הוותיקים – ומה צייצה צ׳לסי קלינטון?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

  • אלכס ג׳ונס: הדיווחים סביב מחנה סחר הילדים הם הסחת דעת כמו ׳פיצה-גייט׳ בזמנו

  • פטרול הסיירים הוותיקים: מצאנו עצמות מפוזרות וגולגולת ילד

  • המחנה המדובר נמצא על קרקע בבעלות חברת CEMEX שותפה של יוזמת קלינטון הגלובלית

     

אלכס ג׳ונס מתייחס לדיווחים סביב גילוי הכביכול מחנה סחר ילדים באריזונה, כאל הסחת דעת בנוסח ׳פיצה-גייט. ובינתיים, לאחר ימים של חיפושים ומציאת מספר מוקדים בהם ממצאים חשודים ע״י קבוצת החיילים הוותיקים, הם שידרו סרטון המראה גולגולת ילד ועצמות מפוזרות.

מייקל לואיס ארתור מאייר, מייסד קבוצת תומכי הוותיקים חסרי הבית, ״Veterans on Patrol", משדר בלייב קטעי וידאו בפייסבוק תוך כדי חיפושים מיום שלישי שעבר.

הרשויות מתעקשות שהמחנה אינו זירת פשע, ומסכמות כי "אין כל אינדיקציה לכך שהמחנה הזה משמש לכל סוג של פעילות פלילית, כולל סחר בבני אדם". אך מאיירס, בסיוע אזרחים מתנדבים, גילה עדויות שלטענתו מוכיחות שהאתר מצדיק חקירה פלילית כגון עצים עם רצועות קשירה לגפיים נמצאו בשטח המחנה יחד עם בגדי ילדים, חומר פורנוגרפי, עשרות קופסאות של צבע שיער, קופסאות קונדומים, חומר סיכה, עריסה לתינוקות, מקלחת חוץ, בובות ברבי ובונקר תת-קרקעי בגובה מטר וחצי שמייירס תיאר כ"בלתי אפשרי לילד להימלט ממנו".

#OperationBackyardBrawl- Child's Body Found. 🙁

‎Posted by VOP Alpha Co – Team Pulaski on‎ חמישי, 7 ביוני 2018

עוד אלכס ג׳ונס מדבר…

כאמור, אלכס ג׳ונס מ׳אינפווארס׳ מתייחס לדיווחי התקשורת הממסדית סביב השמועות על גילוי המחנה כאל הסחת דעת נוסח ׳פיצה-גייט״. הוא מסביר כי מחנה חסרי הבית שנמצא ליד טוסון, אריזונה, ״נחקר ע״י המשטרה. לא מתרחש שם שום דבר. זה מחנה של חסרי בית עם ממצאים היכולים להעיד שמסתננים בלתי חוקיים עם ילדים עברו במקום, דבר מוכר בהתחשב במיקום בקרבת הגבול.״

הוא מוסיף כי ״לא רק המשטרה המקומית טוענת זאת – המחלקה לביטחון המולדת של טראמפ, אשר מבצעת מעצרים מאסיביים של מעגלי סחר בבני אדם בכל ארה״ב, גם היא טוענת זאת.״

התקשורת הממסדית, לדעת ג׳ונס, קפצה על הסיפור הזה כעוד הסחת דעת מהנושא האמיתי, המאומת והממוסמך של סחר בבני אדם וילדים בקנה מידה המוני.

״ראינו את זה עם ״פיצהגייט״ ואיך הם הסיחו את הדעת מהודעות הדוא״ל של פודסטה וממה התרחש בניו יורק, כולל הפגנות "הקסם" סגנון אליסטר קראולי, כדי להתמקד במקום במסעדת פיצה בוושינגטון.״

למרות כל הספקולציות סביב הנושא, אין ראיות מוצקות הקושרות את מחנה חסרי הבית ליד טוסון לטבעת סחר בילדים למטרות מין, כך לפי ג׳ונס.

וכחיזוק לדברי ג׳ונס בעניין הסחת הדעת מהדבר האמיתי נביא דוגמא ל״גזירת קופון״ מיידי כמו במקרה של הציוץ הסרקסטי של צ'לסי קלינטון:

 

״כמובן שיש  מס. 2. כמובן שיש. אם אתה קורבן סחר או יש לך חשדות של סחר בפועל, אנא פנה אל המוקד הלאומי לסחר בבני אדם: 1-888-373-7888.״

 

 

… וזה בא

חוואי מצא גולגולת וגופה וטוען כי כאשר הוא הודיע ​​לסוכן סיור הגבול, הסוכן היה אדיש וסירב לדווח על הממצאים למחלקת השריף.

"מצאנו גולגולת עם הלסת שבורה, כל השיניים חסרות, חוט השדרה היה עדיין מחובר לגולגולת. סיפרתי להם את כל הדברים האלה והם פשוט אמרו לי ליצור קשר עם השריף. שאלתי אם יש להם דרך טובה יותר ליצור קשר כי יש להם מכשירי קשר והכל, והוא רק נד בראשו לשלילה"

מאיירס טוען, בנוסף, שהקבוצה גילתה עוד שני שטחים נוספים במחנה מאז הוא נתקל בראשון ביום שלישי שעבר:

"מצאתי שתי מחנות שננטשו מסומנים על ידי קנקנים לבנים, שזה סימון המראה שהם בשימוש של "COYOTE" (״זאב ערבות״ – מבריחי מסתננים בלתי חוקיים), הוא אומר בסרטון. "תלך אחרי הכדורים השחורים, זה כל מה שאתה צריך לעשות. השלישי נמצא על ידי חוואי.

The Gateway Pundit:

הקרקע עליה ממוקם המחנה נמצאת בבעלות Cemex Construction Materials, חברה רב לאומית לחומרי בניין במקסיקו ושותפה של יוזמת קלינטון הגלובלית.

 

 

CEMEX קיבלה חוזה של 7 מיליון דולר מיוזמת קלינטון הגלובלית לבניית בתים בהאיטי במהלך כהונתו של קלינטון כמזכירת המדינה ב -2012, כמעט שנתיים וחצי אחרי הרעש.

על פי נתוני השדולה הפדרלית לשקיפות, חברת Cemex תרמה 25,000 דולר לקרן קלינטון.

 

 


קריאה רלוונטית:

https://conspil.com//2018/06/hajayalim-mitbatzrim/

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *