ראש כת הפדו ושפחות המין מה׳אליטה׳ רשם פטנט: שיטה לקביעה האם ניתן לשקם לוציפריאן

ראש כת הפדו ושפחות המין מה׳אליטה׳ רשם פטנט: שיטה לקביעה האם ניתן לשקם לוציפריאן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בכתבות קודמות דיווחנו לכם על מעצרו של קית׳ ראנייר, מנהיג כת שפחות המין הסודית Nxivm ועל פשיטת האף-בי-אי על ביתו של ד״ר ברנדון פורטר, חבר הכת, בחשד כי ניהל לכאורה ניסויים חולניים וטראומטיים בבני אדם, בניגוד לחוק, על פי הוראותיו של קית׳ ראנייר, ובמימון קלייר ברונפמן.
דיווחנו בהרחבה על ניסויים בהם נשים אולצו להתבונן בתמונות גרוטסקיות ומזעזעות – כולל סרטי מקרי מוות אמיתיים – על מנת שד"ר פורטר יוכל למדוד את תגובותיהם במכשיר EEG.

כמו כן דיווחנו שד״ר פורטר העביר גם את ילדיו ניסוי ארוך טווח בשם "Rainbow Cultural Garden" עליו נאמר כי האג'נדה הנסתרת שלו היא להכשיר ילדים לאימוץ התנהגויות סוציופתיות. בהמשך דיווחנו לכם שראנייר, בעל העבר הפדופילי, הוא גם המייסד של לפחות 11 בתי ספר וגני ילדים מהאליטה ברחבי העולם המפעילה באמצעותם את תכנית "Rainbow Cultural Garden" על ילדי אותם חברי כת מהאליטה.

 

חדשות פיצה-גייט: כוכבת הסדרה ׳סמולויל׳ הודתה שמכרה ילדים למעגלי פדופילים מהאליטות

האם ניתן לשקם לוציפריאן

 

עכשיו נעבור למידע שהועלה ברשת ע״י יוזר בשם :

בצילום המסך רואים את פרטי רישום הפטנט בשם ״קביעה האם ניתן לשקם לוציפריאן״ שמספרו US20130281879A1. שם הממציא הוא קית׳ א. ראנייר (בהנחה שלא מדובר באדם אחר בעל אותו שם…)

 

קישורים:

US20130281879A1 US Application

Patent Application Publication PDF

 

תיאור:

בתיאור 81 סעיפים מתוכם נתרגם את סעיף מספר 0072 התואם לעדויות של נשים בדבר הניסויים המזעזעים המיוחסים לד״ר ברנדון פורטר, לכאורה בהוראת קית׳ ראנייר:

 

 

דוגמה לגירוי הרסני יכול לכלול סרט או תמונה המראה אדם מתחבא בבית ומחכה להגעת קורבן. דוגמה נוספת של גירוי הרסני יכול להיות סרט או תמונה המציג/ה אדם מתחבא מתחת למיטה של משיהו אחר. דוגמה לגירוי הרסני יכול להיות סרט או תמונה המציג/ה אדם, פורץ דלת חדר אמבטיה כשבתוכו נמצא הקורבן. דוגמה לגירויים הרסניים יכולה לכלול סרט או תמונה של אדם הפורץ לבית, נכנס לבית ורוצח קורבן. דוגמה לגירוי הרסני יכול להיות סרטון המציג אדם שנקבר בעודו בחיים. דוגמאות אחרות של גירויים הרסניים יכולות להיות תמונה של חיה מתה, תמונה של גופת אישה שהושחתה, תמונה של פלג גוף עליון, תמונה של גרון משוסף, תמונה של גופה מבותרת, סרט של אדם המצית שריפה, תמונה של צינוק או מרתף, סרט של גופה בשק בתא מטען, תמונה של שימוש בחומר כימי להשחתת גופה, תמונה של חומר רעיל, סרטון וידיאו של אדם המשתמש בחומר כדי לגרום לאחר לאבד את הכרה, סרטון של ילד מוכה באכזריות, סרטון של בשר אדם מבושל, סרטון של אדם שותה דם או אוכל חלקי גוף אדם, סרטשון של דם מתחת לאריח הרצפה, וסרטון של דם מחלחל.

 

 

 

 

 


קריאה רלוונטית:

 

פיצה-גייט: לאחר שמנהיג כת שפחות המין Nxivm נעצר, ה-FBI פשטו על ביתו של ד״ר מנגלה, סליחה, ברנדון פורטר

חדשות פיצה-גייט: כוכבת הסדרה ׳סמולויל׳ הודתה שמכרה ילדים למעגלי פדופילים מהאליטות

כיצד טראמפ תפר את הצו הנשיאותי לתפוס את הילארי וכנופייתה מהארץ והעולם

טראמפ הכריז על מצב חירום לאומי לחיסול רשתות הפדופיליה הבינלאומיות 


מקור הציוץ:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *