על תומכים בטרור ועל ג'עפר פרח

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

על תומכים בטרור ועל ג'עפר פרח –

האירוע בו נפגע ג'עפר פרח צריך להיחקר, על מנת להבהיר האם המשטרה פעלה כדין או שלא כדין, ומי שאחראי למצב זה צריך לתת את הדין, באם אכן פעל בניגוד לדין.

אולם כדאי לציין כמה עובדות הנוגעות למנהל מרכז זכויות האדם מוסווא פרח, מהן עולה כי במהלך השנים פעילותו של פרח הביאה להתססה בקרב הציבור הערבי, תוך מתן לגיטימציה כזאת או אחרת לחמאס, לפלג הצפוני של התנועה האלסאמית ולמרגל המורשע אמיר מח'ול.

ביום 2.6.10 פרסם המגזין PANET – מגזין בשפה הערבית המיועד לציבור הערבי בישראל – כתבה המתייחסת לשחרורו ממעצר של פרח.

פרח נעצר לאחר שהגיע לבית החולים רמב"ם בחיפה כדי לחזק את "הנפגעים" ב"צי החירות" של המרמרה.

פרח הגיע כחלק ממשלחת של נציגי "זכויות אדם" בעיר חיפה על מנת לחזק את ידיהם של אנשים שלקחו חלק בתקיפת חיילי צה"ל. יוזכר כי המשט אורגן ע"י ארגון הטרור האנטי-ישראלי והאנטישמי IHH, כאשר על סיפון המרמרה היו גם 40 שכירי חרב. רוב הפצועים באירוע זה היו אנשי ארגון הטרור ושכירי החרב, ואלו האנשים שפרח ושאר הנציגים באו לחזק.

כניסתו של פרח ושאר הנציגים לבית החולים נאסרה, פרח והנציגים התעמתו עם המשטרה, נעצרו, ופרח שוחרר יום לאחר מכן.

בכך לא נסתם הגולל על פעילותו של פרח. בשנת 2010 המשיך פרח בחיזוק גורמים המחבלים ביודעין בבטחונה של מדינת ישראל.

ביום 12.5.10 היה פרח אחד הכוחות המובילים בהפגנה למען אמיר מח'ול, אחיו של עסאם מח'ול ממפלגת חד"ש, לאחר שזה נעצר.

אמיר מח'ול נעצר בגין עבירות של ריגול חמור עבור החזבאללה. בסוף אותה שנה הוא הורשע על-פי הודאתו שלו, ובשנת 2011 נגזרו עליו 9 שנות מאסר.

הדברים הללו לא הפריעו לפרח לצייר את מעצרו של מח'ול כרדיפה פוליטית, ולארגן הפגנות עבורו.

פעילותו של פרח המשיכה. בספטמבר 2016 התראיין פרח למגזין MIDDLE EAST EYE, שם התייחס לחקירות כנגד בכירים ברשימה המשותפת.

במועד זה נעצרו מספר רב של בכירים מהרשימה המשותפת בחשד לזיוף, קבלת דבר במרמה, ועבירה על חוק מימון מפלגות. יוער כי בינואר 2018 קבעה המשטרה כי ישנה תשתית ראייתית כדי להעמיד לדין את חברי הכנסת זועבי, זחלקה ואזברגה בעבירות המדוברות.

הדבר לא מנע מפרח לטעון בכתבה כי מדובר ברדיפה פוליטית כנגד נציגי הציבור הערבי, שנמשכת כבר שני עשורים, ובאה לביטוי גם בהוצאת הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית מחוץ לחוק "ע"י נתניהו", והתנכלות למנהיגה – ראא'ד צלאח – למרות שאין הוכחות לכך כי הפלג הצפוני ו/או צלאח קשורים לטרור או לחמאס.

טענה זאת של פרח אינה אמת, והסבירות כי פרח ידע כי מדובר בשקר גבוהה במיוחד לאור הנסיבות. כל שצריך לעשות הוא להאזין לדרשות של הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית בערבית, בהן ניתן להאזין לקריאה לתרום כספים לארגון הטרור הקורא להשמדת מדינת ישראל, או לדרשות של צלאח עצמו המביעות תמיכה בחמאס.

הדברים הללו היו ידועים לחלוטין בשנת 2016, פרח ידע אותם, כדובר ערבית אין ספק שהוא נחשף להטפות של התנועה האסלאמית, קרא דברים של צלאח בתקשורת הערבית וכיוצ"ב, ולמרות זאת הוא טען טענה שקרית שהסבירות לכך שידע שהיא שקרית גבוהה, כדי להגן על אדם וגוף המסייעים במוצהר לחמאס.

סיכום: במשך שנים רבות פרח תומך ומסייע באופן אקטיבי לגורמים העוינים את מדינת ישראל, כאשר חלקם הם גורמים בעלי גוון אנטישמי מובהק. הוא עושה זאת ביודעין שמדובר בגורמים העוינים את מדינת ישראל.

פרח נעצר בעבר בגין פעילותו זאת.

הסקירה הקצרה שהובאה לעיל מדגימה כי פרח נותן לגיטימציה עקבית – גם אם בצורה עקיפה – לחמאס, וההפגנה האחרונה בה נעצר פרח שוב קשורה ל"מצב בעזה", כאשר האשמה מוטלת על כתפי מדינת ישראל, המתנכלת ל"חפים מפשע" כגון ראא'ד צלאח, מרגל עבור החזב אללה כגון אמיר מח'ול, או פוצעת מחבלים חפים מפשע מארגון הטרור IHH ושכירי החרב שלו, ולא על החמאס.

ללא שום קשר להתנהלות פסולה מצד המשטרה שכן או לא הייתה, יש להבהיר כי אין לראות בג'עפר פרח "פעיל זכויות אדם" בשום צורה ואופן.

התייחסות כזאת אל פרח מעניקה לגיטימציה לכל מי שמעוניין להכשיר הסתה ופגיעה במדינת ישראל ככלל, באזרחי ישראל היהודיים באשר הם יהודים בפרט, ומעניקה לגיטימציה לאנטישמיות.

 


מקור הפוסט:

על תומכים בטרור ועל ג'עפר פרח – האירוע בו נפגע ג'עפר פרח צריך להיחקר, על מנת להבהיר האם המשטרה פעלה כדין או שלא כדין,…

‎Posted by Adi Ben Hur Adv on‎ יום שני 21 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *