חלוקה מחד״ש של העושר: יותר משליש מהתל״ג של אריתראה מבוסס על כספי המהגרים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

למה חיים בישראל אריתראים המגדירים את עצמם כתומכי משטרו של אפוורקי? למה השגריר מחזיק שומרי ראש? למה פועלים בדרום תל אביב סוכנים של ה-PFDJ? למה מגיעים בחגים כוהני דת מאסמרה לנהל את הטקסים בכנסיות המזוהות עם המשטר הרודני? למה פורצות תיגרות דמים ברחובות בין מתנגדי ותומכי המשטר? 

המשטרה יודעת. רשות ההגירה יודעת. משרד הפנים יודע. ואתמול קיבלתי ישר בפנים את התשובה לשאלה ״למה״.

כי אין דרך להיפטר מהם.

אפוורקי מצא את השיטה האידיאלית לעשות קופה. הוא מגרש למערב את הצעירים על מנת שיעבדו שם וישלחו כסף הביתה. יותר משליש מהתל״ג של אריתראה מבוסס על כספי המהגרים. לכן אין לו אינטרס לקבל אותם בחזרה והוא מסרב בכל תוקף לקבל מגורשים. תחזור מרצון, תשלם מס ואין בעיה. אבל אי אפשר להוריד אותך בכוח בנמל התעופה.

רואנדה ואוגנדה, שהיו מוכנות לקבל מגורשים בכפייה, נסוגו מההסכמים שלהן תחת הלחץ הבינלאומי של השמאל הפרוגרסיבי שמוכר את עצמו עבור חופן של ססמאות ריקות.

אז עם מה נשארנו? עם תומכי משטר שיחגגו ביום שישי את יום העצמאות האריתראי בחסות השגריר ויוציאו לכולנו אצבע משולשת, ועם מתנגדי משטר שיפגינו נגדם ויסרבו להודות שכל כרזה ״נגד הגירוש״ השאירה בתל אביב עוד סוכן של אפוורקי.

 

מקור הפוסט:

למה חיים בישראל אריתראים המגדירים את עצמם כתומכי משטרו של אפוורקי? למה השגריר מחזיק שומרי ראש? למה פועלים בדרום תל אביב…

‎Posted by ‎שפי פז‎ on‎ יום שלישי 22 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *