על התמונה של סתיו שפיר כילדה בכיינית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

1) הארץ התעלו על עצמם ולראשונה פרסמו ביקורת על כריכה של ספר והתעלמו לחלוטין מהספר עצמו.

2) הארץ רואים בתמונה של סתיו שפיר כילדה בכינית בעיה, למה? הם לא בדיוק מסבירים, גם הטיעון הזה שלהם לא מגובה בכלום, הם יכלו, גם מנקודת מבט סוציאליסטית להציג את עשרות ההישגים שלה, מה? אין כאלה? חבל. היא לא תינוקת בכיינית כי היא לא תינוקת בכיינית, למה? ככה!

3) בנוסף לכריכה הזאת יש כריכות עם סטאלין וקים גון און, לכאורה, ייצוג נשי, מה הבעיה? שזה שוביניסטי.
ייצגת נשים? אתה שוביניסט. לא ייצגת נשים? אתה שוביניסט.

4) בתכנית הסאטירה "במדינת הגמדים" מוצגת שפיר כילדה עם קוקויות וגשר בשיניים, מבחינת הארץ זה בסדר גמור, שם אין שוביניזם, כי זה ערוץ ציבורי, ואלה "קולגות", לימנים אסור לבקר, צריך רגולציה על הסאטירה.

5) כיצד ממשיכה הנון-ביקורת על הספר? בתקיפת על ההוצאה לאור כמובן, לא חשוב מה כתוב בספר, חשוב שהמול ימני, והוציא ספרים בעבר שלא עומדים בסטנדרט של עיתון הארץ הכוללים סוציאליזם והעדר חופש מחשבה

6) מה עוד? חשוב לציין את הקשרים של המול עם גופים ואנשים אחרים, בינהם פורום קהלת (שהוא במקרה המעסיק שלי), מה הקשר? שוב, אין קשר. משהו חשב אי פעם לשלב את הקשרים של עמוס עוז או דוד גרוסמן לעשרות עמותות השמאל בביקורת על הספרים שלהם?!

7) "הוצאת סלע מאיר מוציאה לאור ספרים הקשורים באידיאולוגיה ימנית פוליטית וכלכלית. ההוצאה אחראית לספר השנוי במחלוקת, הן מבחינת התכנים והן מבחינת מידת האתיקה בהשגת חלק מן הראיונות"

ממתי ביקורת על ספר אחד צריכה לכלול ביקורת על ספר אחר מאותה הוצאה?! האם הספר של יאיר לפיד מגוכח יותר או פחות אם ההוצאה הוציאה גם את הספר של אולמרט?

8) אגב, הספר השנוי במחלוקת של טננבאום הוא שנוי במחלוקת בגלל סיבה אחת בלבד: הוא חושף את הכחשות השואה ואת האנטישמיות בארגוני השמאל, העדויות של הספר "שנויות במחלוקת" כי הן לא באות בטוב לשמאל

9) תגובת סתיו שפיר היא כמובן לא עוסקת ב"הישגים שלה", או בהגנה על הביקורת בספר, תגובת שפיר עוסקת בהשוואה שלה לנשיא המדינה ולרמטכ"ל, למה? כנראה ה"עשיה" שלה היא קינאה ופוליטיקת זהויות מתמדת, התגובה של שפיר די מוכיחה את הקריקטורה עליה.

10) הטוקבקים לכתבה אגב הם הדבר הכי ארסי (שלא לדבר על לא רלוונטי) שקראתי מימי:
"אוסף של ספרים מזוהמים באנטישמיות טוהר הגזע והעליונות היהודית"
"הייתי מפרסם קריקטורות של בני משפחת המו״ל ותולה בבית ספרם"
"אין הבדל ולו הקל שבקלים בין הימין הישראלי של ימינו לבין הימין הגרמני של היטלר"

יום יבוא והארץ יקראו את הספרים שמבקרים את השמאל הסוציאליסטי, עד אז, הבכינות שלהם, ההסתה, ומנטליות סתימת הפיות שלהם תמשיך להצדיק ולהוכיח את הביקורת עליהם.

 

No automatic alt text available.

תזכורת:

סתיו שפיר – דוגמת מופת לסוכנת שינוי על חוטים של הסדר העולמי החדש והCIA

 

סתיו שפירחברים וחברות – ברכות – 'המיקרו-פוטש' נגד נתניהו סוכל בהצלחה! מחנה הימין הוכיח בגרות והמליך את ה-BB KING …

‎Posted by ‎הפוטש‎ on‎ חמישי 19 מרץ 2015

מקור הפוסט:

1) הארץ התעלו על עצמם ולראשונה פרסמו ביקורת על כריכה של ספר והתעלמו לחלוטין מהספר עצמו.2) הארץ רואים בתמונה של סתיו…

‎Posted by Yoni Blondi on‎ יום שני 7 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *