פדוגייט: מי אימפריה? ׳את מי מעריצים באתר השמאל הרדיקלי האנטישמי?׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מי אימפריה? את מי מעריצים באתר השמאל הרדיקלי האנטישמי שיחה מקומית?

בכל בית יש בית שימוש. עזרא נאוי הוא המיעוט הבטל בשישי שישים בקרב יהדות המזרח, שמשתף פעולה עם נציגי השטן עלי אדמות עבור בצע כסף. כמוהו יש עוד כמה עשרות סמרטוטים מזרחים שמלמדים את דור ההמשך שלנו יהדות המזרח מהי. הם עושים זאת באוניברסיטאות מזוהמות מפרוגרס, אנטי ציונות ושנאת ישראל. בתל אביב ובאר שבע.

ילכו כולם אלף אלפי כפרות, על הזרת של היהודי היקר, צייד האנרכיסטים יצחק מגרפתא, שהודות לעבודת הקודש שעשה, בן הבלייעל נאוי סוף סוף עומד לדין על פשעיו. ומי מגן הפדופיל שאנס עשרות ילדים ערבים? השמאל הרדיקלי הלבן. אבירי 'זכיות האדם'. לך תבין היגיון פרוגרסיבי. מי ששכח על איזו מפלצת מגנים בחרוף נפש באתר האנטישמי שיחה מקומית להלן תזכורת

 

וואקר./ יצחק מגרפתא

פירושה בערבית 'מאורת פשע'.

ב 2011 התקיימו באירלנד בחירות לנשיאות.

המועמד המוביל ע'פ הסקרים היה הסנאטור השמאלני רדיקלי דייויד נוריס שנחשב להומוסקסואל המוצהר הראשון העתיד להיות נשיא באירופה, היה בכך נופך אוונגרדי שסייע לו בפופולריות הסוחפת.

רגע לפני הבחירות חשף עיתון מקומי את הידיעה הבאה :

'נוריס שהיה בעברו בן זוגו של הפדופיל המורשע עזרא נאוי שלח בשנת 1992 כתב סנגוריה לבית המשפט בישראל בבקשה לחון אותו על אינוס קטין', סוף ציטוט.

לשמע הפרסום הסנסציוני רעשה אירלנד , פלורליזם פלורליזם אבל פדופיליה היא קו אדום, בסתר בהחלט כן אבל כנשיא רשמי בשום אופן לא ,עוד לא, עד כאן.

הסנאטור הוותיק נוריס נאלץ להסיר את מועמדותו בבושת פנים ואף לפרוש מהפוליטיקה האירית , קריירה מפוארת רבת שנים הגיעה לקיצה.

באירופה נוריס היה ידוע בעיקר בשל התבטאויותיו הארסיות נגד מדיניותה של ישראל לצד ידידו חבר הפרלמנט הבריטי ג'ור'ג גאלאווי.

אם אתם סבורים שהתבטאויותיו האנטי ישראליות היו בעוכריו בדעת הקהל , אתם טועים , היא רק הוסיפה לו תומכים , המצר לישראל נעשה ראש.

כאן בישראל חברת הכנסת זהבה גלאון כינתה את עזרא נאוי 'אימפריה' והיא עדיין יו'ר מרצ.

אבל כפי שאל קפונה נפל על עבירות מס כך נפל נוריס על תמיכה בפדופילה , לא קשור , אבל במבחן התוצאה הכל קשור.

עכשיו תארו לכם שהידיעה ההיא לא היתה מתפרסמת ובזמן , פתאום אירלנד היתה יוצאת בשצף קצף נגדנו מבלי שנבין שהכל זה בכלל עינייני רקטום הסמויים מן העין.

הכפר הפלסטיני סוסיא שהוקם ע'י עזרא נאוי הוא כפר שנשפך בו דם , הרבה דם.

זהו דמם של הילדים הקטנים בעלי הרקטום הצר שנבעלו לאורך שנים ע'יי חיה דו רגלית שפעלה בגיבוי מוחלט של השמאל הישראלי , השבכ הישראלי , הרשות הפלסטינית והאיחוד האירופי שמימן במיליוני יורו פרוייקטים של 'תעאיוש' באיזור , 5 מיליון יורו לאנרגיה סולרית במאחז 'טוואנה' זה סעיף תמיכה אחד מעשרות נוספים.

כדבר שבשגרה נאווי נהג לשנן בפני את המוטו של חייו :

'בדון טיז מפיש היז'-' ללא תחת אין לי אנרגיה'.

המאחזים הבלתי חוקיים הללו שכיום משמשים כמנופי לחץ בינלאומיים על ממשלת ישראל לשוד אדמת העם היהודי לאור יום הינם מאחזי 'וואקר' שמאות ילדים ערבים שילמו על בנייתם בהקזת דם מחור צר כערי מסכנות לפרעה .

אם מציאות עולה על כל דמיון אז היא מוצגת ומתחוללת למול עיניכם כאן ועכשיו , הן זו חוליה נוספת בשרשרת המודוס אופרנדי המתוחכם של השמאל הרדיקלי לשדידת אדמות ישראל והעברתם לפלסטינים הזכורה מבילעין בה נחרבה תוכנית עיר ואם בישראל וקריסת חברת חפציבה עם כספם של אלפי בתי אב שירדו לטמיון .

לממשלת ישראל כיום אין הרבה מה לעשות מול הסוגייה הסבוכה , לכם יש .

סייעו לעצמכם למנוע את השוד והגזל של עתודות אדמתכם , לכל אחד ואחת מכם יש את היכולת לשתף ולפנות אל דעת הקהל העולמית בחשיפת הזוועות שהתחוללו שם.

פתגם עתיק בערבית אומר כך:

'אל דווא אנד עזתאה'-'ערכה של התרופה הוא בזמן הצורך שלה'.

הצורך של התרופה הוא כעת ולא מחר כשממשלת ישראל תיכנע לסחיטה ותעביר אלפי דונמים בטאבו לגנבים מה שיוביל בהמשך לדרישות סחיטת אלפי דונמים של 2 המאחזים הנוספים של 'תעאיוש' הממתינים בתור.

למשפחת נאווג'עה המורחבת על מאות ילדיה אין צורך בפיצוי של 1540 דונם אלא בטיפולים גניקולוגיים בהדסה עין כרם , תביעת הפיצויים המוצדקת שלהם צריכה שתוגש כנגד המתגורר ברחוב הפלמח 1 בירושלים בדירת גן המוערכת ב 2.5 מיליון דולר.

 

 


קריאה רלוונטית:

תגובת אירגון חיות האדם, ׳בצלם׳, לכתב האישום נגד נאווי

 

יו״ר הפיצהגייט בישראל

אם.קיי אולטרה בישראל?

הכירו את גיא בוטביה, עוד אנרכיסט לאוסף השתולים

החלום של האנרכיסט אילן שליף – רכז ההפגנות בבילעין

טייסים סרבנים? מעולם לא שמענו דבר כזה…

בדואי מהבקעה מספר כיצד פעילי שמאל מאיימים עליו ב׳זובור וגזנגה׳

מסדר ה׳עליונים׳ שומר על נאווי ב*מרץ

בובות ראדיקליות של האילומינטי: האנטיפות האנטישמיות שמסרבים לגנות

מקור הפוסט:

מי אימפריה? את מי מעריצים באתר השמאל הרדיקלי האנטישמי שיחה מקומית?בכל בית יש בית שימוש. עזרא נאוי הוא המיעוט הבטל…

‎Posted by Yair Bar on‎ שישי 25 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *