על השמאל הרדיקלי – ׳והבור ריק אין בו מים – מים אין בו אבל נחשים ועקרבים יש בו׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

״והבור ריק אין בו מים – מים אין בו אבל נחשים ועקרבים יש בו״

ההיגד הנ"ל שמובא ממסכת שבת, מתאר במדויק את מצבו של השמאל הרדיקלי. מים- כלומר אהבת ישראל, אין בו, אבל נחשים ועקרבים- רוצה לומר: הזדהות מוחלטת עם האויב- יש גם יש.

לאור הפרשנות הזו, ניתן להבין ביתר קלות שתי מושכלות: האחת- מדוע דף המסרים של האופוזיציה בנוגע למבצע של המוסד, זהה לזה של האייתולות. השנייה- מדוע מבחינת יהודי פשוט בעל שכל ישר, השמאל הרדיקלי הוא מקרה אבוד. למה אני מכוון? פוסט מבריק של צייד האנרכיסטים, היהודי היקר,יצחק מגרפתא, יבהיר היטב את הנקודה.

מטרה אבודה./יצחק מגרפתא

ב 12 באוגוסט 2017 דרס פעיל ניאו נאצי בעיר שרלוטסוויל בווירג'יניה קבוצה של פעילים שהגיעו למקום כדי למחות נגד עצרת ימין קיצוני .

האירוע התרחש על רקע גל פופוליסטי גואה של תנועות ניאו נאציות בארה'ב שפירשו בטעות את בחירתו של טראמפ כרוח גבית לאידאולוגיית הימין הקיצוני.

מס' ימים לאחר מכן פרסם ארנולד שוורצנגר מושל קליפורניה לשעבר סרטון ובו פנה אל הניאו נאצים באלו הדברים:

"הגיבורים שלכם הם לוזרים. אתם תומכים במטרה אבודה".
שוורצנגר, יליד אוסטריה, דיבר על ההיכרות שלו עם הנאציזם: "הכרתי את הנאצים. נולדתי באוסטריה ב-1947 אחרי המלחמה. כשגדלתי הייתי מוקף באנשים שבורים, אנשים שחזרו הביתה מהמלחמה מלאים באשמה. אנשים שהלכו בעקבות אידיאולוגיה נפסדת. הרוחות האלה, שניאו נאצים מעריצים, בילו את שארית חייהם בבושה. עכשיו הם בגיהנום".

הסרטון זכה לתהודה רחבה באמצעי התקשורת בעולם והשפעתו עלתה בעשרות מונים על תעמולת ארגוני סובלנות שפעלו לאורך שנים בתקציבים גדולים.

'ח'טב אל נאס פי עוקולהום='פנה אל ההמון ע'פ שכלו' אומר הפתגם הערבי הידוע , 'אם שוורצנגר השחקן המפורסם וגיבור תרבות השרירים שהיה חווה וראה במו עיניו את המקור אומר כך אז זו אכן המציאות ', אמרו לעצמם מיליוני צעירים ברחבי העולם.

—–
אנשי השמאל הרדיקלי הפועל בישראל ניחנו באינטליגנציה גבוהה ובלשון חלקלקות , הם גם משפיעים למרות מספרם המינורי על תחומים חשובים בחיינו .

לא מעט אנשים נופלים ברשתם, המוטו אומר שאם הם כה משפיעים ומצליחים אז שווה להצטרף למרכבה מנצחת.

הסופר ואיש הרוח אמנון לורד טבע פעם את המשפט הבא:
'כדי להבין מה זה שמאל אתה צריך לצאת מהשמאל, אך כדי לצאת אתה צריך להיות בפנים'.

משפט הטומן רמז, השמאל הוא כת בסגנון גואל רצון , כשאתה בפנים לא תוכל לחשוב ולשפוט את מצבך באופן קוהרנטי, אתה מוכרח לצאת ואז תוכל להבין היכן היית.

אני הייתי בשמאל הרדיקלי, שנים, בצמרת ובשיפולת. פגשתי שם אנשים שבורים,אבודים ,מדוכאים,מוכי גורל מר, מלאי יאוש ואפופי חרדה. כולם כולם כולם ללא אחד יוצא מן הכלל. אחד. אין אדם שמכיר אותם כמוני. אין. הם יודעים שהשטן מולך ושוכן בקרבם וגורר אותם אל הגהינם.

רגע לפני שהם נעלמים אל תהומות הנשייה הם רוצים לקחת איתם בני לוויה, אתכם.

 

No automatic alt text available.

 


מקור הפוסטים:

"'והבור ריק אין בו מים – מים אין בו אבל נחשים ועקרבים יש בו" ההיגד הנ"ל שמובא ממסכת שבת, מתאר במדויק את מצבו של השמאל…

‎Posted by Yair Bar on‎ יום רביעי 2 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *