הדיפ סטייט במלחמת מידע לנסות להדוף את שערוריית הריגול של אובמה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

משהו מעניין קורה סביב ענייני השעה לאחרונה. לאט לאט נאספים להם עוד ועוד ראיות חד משמעיות לגבי אמצעי הריגול שהפעילו ממשל אובמה והמפלגה הדמוקרטית כנגד טראמפ.

רק לאחרונה במהלך הופעת ראש המודיעין הלאומי לשעבר (DNI) ג'יימס קלפר בתכנית ״The View״, הוא כינה בשם ״ריגול״ את מה שממשל אובמה עשה כנגד קמפיין טראמפ, רק שהוא הוסיף וזרק סחריר על על כך שהריגול היה כנגד הרוסים ולא כנגד טראמפ עצמו.

  1. אם כך למה הם לא ריגלו אחרי קמפיין הילארי שפודסטה(ראש מטה הקמפיין) עצמו מודה על קשריו הענפים עם הרוסים. שוב נזכיר עניין מרכזי ממאמרים קודמים שלא מזיק לחזור עליו בזמן שהתשקורת הבולשביקית מתעלמת עם פרצוף פוקר כאילו זה לא תחילת הסוף של תפיסת העולם המצורעת שלהם:
    ג'ון פודסטה מנהל הקמפיין של הילארי כתב מפורשות בתכתובות שפורסמו על ידי ויקיליקס,  שעניין האורניום הוא הטיעון הכי חזק נגד הילארי בבחירות, על כן הם היו צריכים לייצר מסך עשן, ובפוליטיקה אחת הטכניקות היא לתקוף את היריב ולהאשימו בחולשות שלך, ובקיצור, הרבה הרבה אוויר חם. הדבר תקף גם למחאה האולטרה שמאלני נגד השחיתות בארץ.ובכן… האורניום הזה בידיים רוסיות, אך הספינרים בתשקורת הבולשביקית המרכזית מנסים לאמר כאילו אין כאן כל פשע ושגברת הילארי היא צחורה וטהורה וחסרת רבב, ושלא יקרה כלום עם האורניום, כי לרוסים אין רשות לייצא את האורניום מיבשת אמריקה, אבל הם משום מה בכוונה משמיטים שלחברה שנמכרה לרוסים יש מכרות לכריית אורניום בעוד מקום… ממש ליד רוסיה.. קזחסטן שיושבת לא רחוק מאיראן!

    ותראו במה התבשרנו השנה, איראן הולכת לקנות אורניום מקזחסטן בעזרת הרוסים, מי היה מאמין!

  2. ג'יימס קלאפר ידידנו יש עבר קצת בעייתי עם עובדות ואמירת האמת בעצמו, כך למשל מדווח בפוליטיקו שטראמפ מצדיע לועדת בית הנבחרים לענייני מודיעין על הדוח שלהם שבודק אם היה שיתוף פעולה בין רוסיה לקמפיין שלו בבחירות. הועדה המורכבת מנציגים משני המפלגות, עם רוב אומנם לרפובליקנים. הועדה מצאה שלא היה שום ראיות לשיתוף פעולה בכלל בדו"ח של למעלה מ250 עמודים ובתוכו גם מצויין סתירות ואי עקביות בדבריו של ג'יימס קלאפר אשר מרבה לדבר כנגד הנשיא טראמפ. דמוקרטים בועדה הוציאו מצידם כמה סייגים חלשים לועדה, אך כרגע הסוס שהם מהמרים עליו הוא ועדת החקירה של ה-FBI בראשות רוברט מולר אשר לא מוצאת כלום עד כה (בכל הנוגע לשת"פ בין טראמפ והרוסים) ונאלצת לעבור מבדיקה על קשר עם רוסיה, לקשר עם כל מדינה כלשהי בעולם רק בשביל להמשיך למשוך את החקירות המזוייפות שלהם. הקטע מפוליטיקו על שקריו של קלאפר:

Trump hails House Intelligence Committee report on RussiaThe report also described "inconsistent" testimony to the panel by former Obama national intelligence director James Clapper, a frequent target of Trump attacks who has become an outspoken critic of the president. The GOP report suggests Clapper issued varying responses about his discussions with journalists in early 2017, when BuzzFeed published the Steele dossier publicly. Democrats accused the GOP of a "smear" against Clapper who denied leaking intelligence to the press and said he only spoke with a reporter about the dossier after it was made public.Conaway said in an interview that the committee had decided "at this time" not to make any criminal referrals connected to its investigation, including of Page or Clapper.

והראיות החותכות לשערוריית הריגול של ממשל אובמה נערמות:

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

יועץ לשעבר: ׳מרגל שני ניסה לחדור לקמפיין טראמפ׳ –  ׳זו רק ההתחלה׳

7 דרכים בהם ה׳ספיי אין צ׳יף׳ ברק אובמה ריגל אחר דונלד טראמפ

מדינת העומק(הדיפ סטייט) משיב במלחמת דיסאינפורמציה בהמית:

עכשיו כשמתחילים להחשף יותר פרטים לגבי פרשת spyGate# של ריגול ממשל אובמה באופן פוליטי מגמתי כנגד קמפיין טראמפ, הדיפ סטייט היו צריכים לשחרר ספינים כמו שקורה בארץ כדי לנסות להמשיך את חקירות הראווה המבוססות על בדיה של הFBI בראשות מולר.

ההדלפה היתה לגבי כך שבמקרה סיפור כל כך דומה (ריגול מצד הנשיא באופן מגמתי פוליטי בלתי חוקי) קרה לאנשי אובמה, וממש במקרה בנוגע להסכם הגרעין. מסתבר שמדליף לערוץ התשקורת הידוע- NBC סיפר כי חברת בלאק קיוב, חברה פרטית למודיעין וריגול שהוקמה על ידי אנשי מערכת הביטחון לשעבר בארץ, נשכרה על ידי טראמפ לאחר שביקר בישראל ב2017 כדי למצוא מידע מפליל על אנשיו של אובמה שהיו מעורבים בהסכם הגרעין.

כלומר, הרבה אחרי שההסכם נחתם, ולאחר שטראמפ כבר נשיא, הטיעון הוא שהוא מגיע לארץ, ודרך אנשים שלא קשורים אליו או לבית הלבן ישירות, ביקשו מחברה פרטית ישראלית ולא ממשלת ישראל, מידע על אנשים מממשל אובמה שהיו קשורים בהסכם. אם תחשבו על זה לרגע, מדובר בטיעון מאוד מאוד חלש ולוקה בחסר. ההסכם בוטל מטיעונים ענייניים בנאומיו של טראמפ, ולא הוזכרו האנשים שלכאורה מסופר שעקבו אחרייהם. אבל יותר מזה, תראו את האמינות והחוזק של עדות המקור [דיווח של כאן התאגיד]:

אותו מקור אמר כי המבצע האיראני הושק ימים ספורים לאחר שהנשיא דונלד טראמפ ביקר בישראל במאי 2017. המקור טען שנאמר לו כי העבודה מתבצעת "עבור טראמפ", אך אין כל עדות לכך שממשל טראמפ אכן עשה זאת. "אתה לא תמצא את השם שלהם בחוזה", אמר המקור, "אני לא יכול להוכיח שזה היה הממשל, חוץ ממה שאמרו לי".

שימו לב- "מקור", שלא יודעים מי הוא, ש"נאמר" לו (כלומר אפילו לא מקור ראשוני), שמדובר בעבודה שלא יהיה רשום עלייה בשום מקום את הקשר שהוא מציין(אין ראיות אמיתיות מלבד אותה שמועה צד שלישי). ובמקרה במקרה זה נשמע דומה להחריד לפשעי הריגול המחפירים של ממשל אובמה נגד האזרח טראמפ בזמן הבחירות משיקולים פוליטיים גרידא (מצב בו הופכים את סוכניות המודיעין והביטחון לכלי נשק פוליטי, מצב חמור ביותר של מדינת משטרה). כמו כן בניגוד לפרשיית הארווי ווינשטיין החמורה אף יותר, שם בבלאק-קיוב לא היססו להודות במקום ולהתנצל, במקרה זה הכחישו, ובאמת לפי העד גם אין שום ראיות למצוא. 

אז תשוו לעצמכם את חוזק הראיות והעדויות מהצד של הדיפ סטייט ואובמה, לעומת הראיות המוצקות והעובדתיות על הכנסת מרגלים לקמפיין טראמפ ולא לקמפיין הילארי, שימוש בתזכיר(דוסייר) שנתפס בטיעוניו המרכזיים כשקרי וששולם על ידי קמפיין הילארי להצדיק מעקבים והאזנות אחרי קמפיין טראמפ, חשיפת מידע פרטני על אנשים מסויימים מתוך קמפיין טראמפ מתוך כלל המודיעין שנאסף על ידי הסוכניות דרך שאילתות ממוקדות. בכל אחד מהמקרים הללו הודו שזה מה שקרה באופן מגמתי, והמציאו תירוצים שתמיד מערבים את הרוסים וטיעונים אחרים אשר לא מחזיקים מים ושסיקרנו פה רבות.

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

הסחריר התקשורתי החלש של הדיפ סטייט על כך שכביכול חברה ישראלית שקשורה לזרועות הביטחון בארץ עזרה לטראמפ לעקוב אחרי אנשי אובמה הוא חלק נוסף מהמגמה של צוות החקירה בFBI של רוברט מולר ולהב433 בארץ להנציח באמצעים לא כשרים את החקירה המאוחדת שלהם, זאת של טראמפ בארה"ב וזאת של נתניהו בארץ.

אנשים לא מודעים לכך שמדובר בחקירה אחת משותפת שבקודקוד שלה ניתן למצוא את ג'ון קרי, אשר מחד דאג להדלפה ללהב433 ולתשקורת הבולשביקית בארץ על עניין הויזה עם מילצ'ן שפתח בתיק 1000, התיק היחיד עם "בשר" כביכול בגלל עניין הויזה שהיה מעורה בו קרי (וייתכן כי אילנה דיין הסוכנת הבזויה של אובמה היית חלק מהמהלך), ומאידך הוא חבר טוב עוד מבית הספר וקבוצות הספורט ההוקי והלאקרוס בהם היו חברים הוא ורוברט מולר המנהל את החקירות בארה"ב נגד טראמפ עבור הFBI ושמיום ליום מעביר את החקירה ממעורבות רוסיה למעורבות ישראלית עם קמפיין טראמפ כפי שדיווחנו לאחרונה, ראו סוף מאמר. (מיותר לציין שמולר בחר אנשים שתרמו אישית להילארי קלינטון וכנופייתה).

[עוד מקור:  דיילי מייל, 21 ביוני 2017 – כותרת –
The Main Line elitist who is investigating Trump: How upper crust Robert Mueller, the son of a DuPont executive, went to a Waspy New England prep school where he was John Kerry's lacrosse captain]

אחוות הגולגולות והעצמות של ג'ון קרי ועליית הנאצים

מיולר וקרי:

Preppy: The year was 1962 when John Kerry (front) and Robert Mueller, standing directly behind him posed for their senior class photo

עיתון הדיפ סטייט בארץ מתיישר עם הנרטיב הכוזב החדש:

חקירות טראמפ נתניהו

 

מקורות הכת האקו פאשיסטית שבתאית רפורמית של האילומינטי

הניו-יורק טיימס: נגבו עדויות מעובדי חברה בתל אביב שהציעה לסייע לקמפיין הפייסבוק של נשיא ארה"ב החקירה והחרמת המחשבים תואמו עם משטרת ישראל דונלד טראמפ בתגובה: "הם לא מצאו שום דבר על רוסיה, אז עכשיו הם מחפשים במדינות אחרות"

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *