תיראו מופתעים: המשטרה מפעילה ׳שמפניות׳ לקידום פעולות ׳תג מחיר׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 תג מחיר

הכתבה בערוץ 7:

ארגון חוננו חושף הבוקר (שלישי) כי המשטרה הפעילה בקרב נערים בהתיישבות סוכן אשר לפחות ב-2 מקרים שידל קטין לבצע פעולות תג מחיר.

הסוכן עדכן את גורמי הביטחון לפני אירועי התג מחיר, במהלכם ולאחריהם, תוך שבמשטרה נמנעים מסיכולם.

במקרה אחד, מסר הסוכן לקטין תיק עם חומר דליק וספרי צבע, תוך שהוא משדל אותו לבצע פעולת תג מחיר כנגד ערבים. הקטין סרב לבצע פעולת הצתה, והסכים רק לרסס כתובות.

בהמשך לקח הסוכן את הקטין עד סמוך לשכונת שיח ג'ארח בירושלים והנחה אותו כיצד לכסות את ראשו וכיצד לבצע את תג המחיר. עוד מסר לו הסוכן את נוסח הכתובות שעליו לרסס על בתי הערבים במקום.

בעקבות החשיפה, עו"ד משה פולסקי המייצג את הקטין צפוי לבקש הבוקר מבית המשפט השלום בירושלים להתיר לפרסם את פרטי הפרשה ואת חומרי החקירה.

"ישראל 2018 מתעוררת למציאות 'השמפניות' שחשבנו שהסתיימה בשנת 1995. מדובר ברעידת אדמה, שצריכה להדאיג כל אזרח במדינת ישראל", אומרים הבוקר בארגון חוננו.

עו"ד עדי קידר הוסיף כי "תופעת הפעלת סוכנים מדיחים ע"י גורמי הביטחון חייבת לעבור מן העולם, ויש להדיח את האחראים והשותפים לה באופן מידי מתפקידם.

"בכל פעם שיפורסם בתקשורת כי בוצעה פעולת תג מחיר ידע הציבור שישנו סיכוי כי ידם הארוכה של גורמי הביטחון מעורבת בארוע, היתה שותפה לו ואולי אף הדיחה אחרים לבצעה", אמר.

 

תזכורת קונספיל:

פרשת דומא: אירוע ׳דגל כוזב׳ עם חותמת ׳כשרות׳ רפורמית

 


קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *