יותר פופוליסטית מכחלון, יותר סמכותנית מארדן, יותר בורה כלכלית מסתיו שפיר. היא הקימה עכשיו מפלגה. רק דמיינו אותה בעמדת כוח

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בכל מערכת בחירות, יש לישראלים מנהג לתת 10% מהקולות למפלגת אווירה חדשה שהפעם תהיה שונה לחלוטין ולא כמו הממסד בכלל. יודעים מה? זה לא מנהג כזה רע. דם חדש זו לא מילה גסה. היום התורנית היא אורלי לוי אבקסיס, אבל שימו לב:

1. אבא שלה (דוד לוי) היה שר ומקומבן גדול בליכוד.
2. אח שלה (ז'קי לוי) היה ראש העיר של בית שאן 10 שנים, והיום חבר כנסת.
3. דוד שלה (מקסים לוי) היה חבר כנסת וראש העיר של לוד 13 שנים. 
4. היא חברת כנסת כבר כמעט עשור (מאז 2009), ונבחרה מטעם המפלגה הכי מושחתת שקיימת היום (ישראל ביתנו).
5. למרות שהיא מנסה ליצור את האווירה הזאת, היא לא גרה בבית שאן, אלא ביישוב קהילתי סגור בשם "שלפים". לפני כן גרה בקיבוץ מסילות.
עוד כמה דברים שגיליתי בעקבות הפוסט:
6. זכתה במכרז קרקעות שבו באופן מסתורי חצי מהזוכים היו ממשפחת לוי.
7. בן דוד שלה זה חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין, יו"ר השלטון המקומי ויו"ר הועדה המוניציפאלית בליכוד – אחד האנשים החזקים במפלגה.
8. כתבתי פוסט שלם על העמדות שלה שפוגעות בחלשים ביותר, מוזמנים לקרוא כאן:

 

דברים שאורלי לוי אבקסיס קידמה באמת:

1. משכנתאות ל-90% משווי הדירה בערבות ממשלתית. לא הצלחת לשלם? לא נורא, כספי משלמי המיסים יפצו את הבנק. ועזבו את כספי משלם המיסים, מה זה יעשה לבנקים? הם ייתנו משכנתאות מטורפות בלי חשבון לכל אחד, מחירי הדיור יתנפחו כי להשיג משכנתא זה קל בצורה מגוחכת, ובסוף המון אנשים לא יצליחו לשלם ואנחנו נשלם את המחיר. אתם יודעים איך זה נקרא? משבר סאב פריים. אורלי לוי אבקסיס כל כך בורה כלכלית, שהיא קידמה חוק שמקדם מלאכותית משבר סאב פריים.

2. זוכרים את אפליקציית ההודעות האנונימיות "סיקרט"? הייתה תקופה כזאת, לפני "צראחה". זוכרים את ההיסטריה מבריונות רשת אנונימית? אל תדאגו, אורלי לוי אבקסיס הגיעה להציל את המצב! איך? להוציא את סיקרט מחוץ לחוק, לחלוטין. ומה הנימוק? "ככה עושים בסין". הלוואי שהייתי ממציא את זה. אורלי לוי אבקסיס כל כך סמכותנית, שהיא מוכנה לצנזר את האינטרנט כשיש שם דברים שלא נראים לה, ורואה את סין כדוגמה חיובית.

3. זוכרים את החוק שמנסה לקבוע מהי "דירה ראויה למגורים"? אתם יודעים מי הייתה הכי קיצונית מבין מגוון ההצעות שהוצעו אז? דינג דינג דינג. גבירתנו המכובדת. אורלי לוי אבקסיס רוצה להוציא מהשוק דירות שהן לא מספיק טובות לה. ומה עם אנשים שמגיעים משכבות עניות, ומוכנים להתפשר על דירה פחות טובה כדי לשלם מעט שכר דירה באזור מבוקש עם אופציות תעסוקתיות אטרקטיביות? וול, שיילכו לעזאזל וימצאו דירה שאורלי לוי אבקסיס דווקא כן אוהבת. אורלי לוי אבקסיס כל כך פופוליסטית, שהיא מוכנה לזרוק עניים משוק הדיור (ולכן ממוביליות חברתית), העיקר שלא יגורו בדירות קטנות ובעייתיות מדי לטעמה.

יותר פופוליסטית מכחלון, יותר סמכותנית מארדן, יותר בורה כלכלית מסתיו שפיר. היא הקימה עכשיו מפלגה. רק דמיינו אותה בעמדת כוח.

 

דברים שאורלי לוי אבקסיס קידמה באמת:1. משכנתאות ל-90% משווי הדירה בערבות ממשלתית. לא הצלחת לשלם? לא נורא, כספי משלמי…

‎Posted by Idan De Eretz on‎ יום רביעי 7 מרץ 2018

אורלי לוי-אבקסיס היא הממסד. אין יותר "מוצנחת" ממנה. ה"חיבור לשכבות החלשות" שלה זו אשליה שיועצי התקשורת שלה מקפידים להפיץ. היא הממסד הפוליטי הישן במלוא תפארתו, והפעם עם עמדות סופר פופוליסטיות, סמכותניות, ועם בורות כלכלית מחרידה. לרצות דם חדש בפוליטיקה ואנשים שמגיעים מהשטח ולא מהממסד זה סופר לגיטימי. אורלי לוי אבקסיס היא פשוט לא הכתובת.

בכל מערכת בחירות, יש לישראלים מנהג לתת 10% מהקולות למפלגת אווירה חדשה שהפעם תהיה שונה לחלוטין ולא כמו הממסד בכלל. יודעים…

‎Posted by Idan De Eretz on‎ יום רביעי 25 אפריל 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *