עוד קנוניה נחשפת: ממשל אובמה סייע לסורוס במימון פעילות שמאל רדיקלית באלבניה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הארגון השמרני ״Judicial Watch״ קיבל לידיו 32 מסמכים של מחלקת המדינה, בהם נחשף כי ממשל אובמה העביר מיליוני דולרים ממשלם המסים האמריקני במטרה לסייע במימון פעילותו השמאל רדיקלית של ג'ורג 'סורוס בפוליטיקה הפנימית של אלבניה.

 

ממשל אובמה העביר מימון מכספי המסים לקבוצה נתמכת על ידי המיליארדר ג'ורג 'סורוס, ואשר השתמשה באותם כספים כדי לממן פעילות שמאל פוליטית באלבניה, כולל שיתוף פעולה עם הממשלה הסוציאליסטית של המדינה לקידום ״רפורמה משפטית״ מאוד שנויה במחלוקת. במסמכים גם פירוט כיצד סורוס סייע למחלקת המדינה בבקשות מענקים עבור קבוצות אחרות מכספי המיסים האמריקנים.

המסמכים התקבלו באמצעות תביעה מיום 26 במאי 2017, על פי חוק חופש המידע (FOIA) שהוגשה נגד מחלקת המדינה של ארה״ב והסוכנות האמריקאית לפיתוח בינלאומי (USAID), לאחר שמשרד החוץ וה- USAID לא הגיבו לבקשות גילוי המסמכים.

המסמכים האלה מראים כי כספי קרן USAID הועברו באמצעותצינור ״החברה האזרחית״, כדי לממן את ״קרן החברה הפתוחה״ של סורוס באלבניה, ובמיוחד עבור האג׳נדה של סורוס להעניק לממשלה הסוציאליסטית שליטה רבה יותר על הרשות השופטת. USAID דיווחה שהעבירה 9 מיליון דולר ב -2016 לקמפיין ״צדק לכולם״, שאחראי על "מכון המערב למזרח" (East West Management Institute) של סורוס.

מקור הידיעה

נשיא Judicial Watch, טום פיטון:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *