ניגריה: פשיטה על ״מפעל״ לייצור ילדים למטרות מין, אכילה, והקרבת קורבנות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כמו שאתם בוודאי יודעים, אתר קונספיל נמצא בחזית בסיקור פרשיות רשת הפדופיליה העולמית, וכיצד היא משמשת את האליטות.

לכן אנו מביאים לכם ידיעה שככל הנראה לא שמעתם בארץ, ועל אף שאותנו אישית היא לא מפתיעה כלל- עדיין קשה לקבל את העובדה שעוולות כאלה אכן מתרחשות על פני כדור הארץ.

ה-BBC הבריטי מדווח על פשיטה משטרתית שנערכה בלאגוס, העיר הגדולה ביותר בניגריה ובאפריקה כולה. המטרה של הפשיטה: "מפעל" לייצור תינוקות, אשר בחלקו מסונף לשני בתי יתומים באזור. 160 ילדים חולצו. לאמהות בדר"כ מובטח תשלום נדיב במדינה העניה. את התינוקות מוכרים או לאימוץ, או למטרת עבודת ילדים, או שמוברחים לאירופה למטרות זנות ואף רצח כחלק מטקסים פגניים.

לשון המאמר:

In some cases, unmarried pregnant women are promised healthcare, only for their children to be taken away. In others, women are raped and made pregnant. The babies can be sold for adoption, used for child labour, trafficked to Europe for prostitution or killed for ritual purposes

עדיין מאמינים שפיצה גייט לא אמיתי? מה שכן, גם במאמר של הביביסי (שעל טיוחו את פרשיות הפדופיליה כבר כיסינו כאן באתר), איך לא- חבויה הטעיה. הם טוענים שהפשיטה היא הליך "שגרתי", שזה כמובן חלק מההטעיה כאילו אין לחימה חובקת עולם שהוכרזה ספציפית ע"י ממשל טראמפ, כאילו בתקופת אובמה התקיימו סגירות המוניות כאלה של מפעלי ילדים.

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. ללין 2020-08-06

    מה קרה ל160 הילדים? לאן הם חולצו?