רוח מזרחית זדונית: על פגיעתה הרעה של הקשת הדמוקרטית המזרחית בעם ישראל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

רוח מזרחית זדונית: על פגיעתה הרעה של הקשת הדמוקרטית המזרחית בעם ישראל

מזה שנים אחדות שאני משתדל להאיר זרקור על תופעה כאובה במיוחד: הניסיון של הקרן להשמדת ישראל, לגבות את סילופה של המסורת היהודית האמיתית, עד כדי רציחתה נפש, באמצעות שופרי תעמולה מזרחים שגידלה ב'קשת הדמוקרטית המזרחית'. הללו מספקים לקרן חותמת כשרות מזרחית-מסורתית בבואה לבצע את פשעיה כנגד אחיהם שלהם.

הדוגמה המובהקת והאקטואלית ביותר היא, מאבקם של היהודים המזרחים- הפרופ' סמי שלום שיטרית, הגברת הארורה שולה קשת, והמפורסם המתעתע והמסוכן מכולם, הד"ר הני זובידה, בעד המסתננים גם כאשר המשמעות היא שאתה יוצא כנגד אחיך שלך, ותוקע ומסובב להם סכיו בגב, בשם רעיונות פוסט מודרניסטים שמקומם לא יכירם ביהדות, אבל הוחדרו לאותם יהודים מזרחים במסגרת שנים של תעמולת פרוגרס ושטיפת מח רצחנית, שעברו ב'קשת הדמוקרטית המזרחית'.

חשבתי התופעה המצערת רבות בימים האחרונים, שעה שנתקלתי בפוסטים של אנשי רוח ואינטלקטואלים מזרחים, יוצאי חלציה של ה'קשת הדמוקרטית המזרחית', שיצאו חוצץ נגד דבריו המוצדקים של ראש הממשלה כנגד הקרן הסרטנית ומלאכי החבלה שלה, שהכשילו במזיד ובכוונת מכוון, את החזרת האספסוף האריתראו-סודני למדינה שלישית. אותם שופרי תעמולה מזרחים של הקרן עשו זאת תוך שהם שופכים נהרות של דברי שבח וקילוסין לקרן, שעשתה בהם מעשי ילדי תימן מזרח והבלקו, לכל הפחות מן הבחינה התודעתית.

עד לאיזו רמה של שפל תודעתי ורוחני כלפי עמם, תרבותם, ומורשתם,מגיעים היהודים המזרחים שטומטמו על ידי הקרן? באחד הפוסטים שקראתי, גינה ד"ר מרוקאי, מכובד ומפורסם את דבריו של ראש הממשלה נגד הקרן הפוליטית הזרה והחתרנית, תוך שהוא מהלל ומשבח רבים מפעולותיה, ובסיפא של דבריו, מסתייג בעדינות מרובה מ'בצלם', 'שוברים שתיקה' ו 'עדאלה'. ומה משיב בתגובה לפוסט הפרופ' סמי שלום שטרית? "… אהבתי את הרישא, אבל נורא מאכזב לשמוע שלא הייתה מפסיק תמיכה לשלושה ארגוני המצפון ושומרי הסף של המוסר, שבלעדיהם כל מה שיש כאן זו אורגיה יהודית ודמוקרטית" כך עונה פרופ' יהודי מזרחי שקרן הרשע מחקה את זהותו הן היהודית, והן המזרחית.

 

 


קריאה רלוונטית:

פוסט המקור:

רוח מזרחית זדונית: על פגיעתה הרעה של הקשת הדמוקרטית המזרחית בעם ישראלמזה שנים אחדות שאני משתדל להאיר זרקור על תופעה…

‎Posted by Yair Bar on‎ שבת 7 אפריל 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *