טראמפ דוחה את הטענות של אייזנקוט ומחליט להפסיק לממן את הקונפליקט הישראלי-פולשתיני

טראמפ דוחה את הטענות של אייזנקוט ומחליט להפסיק לממן את הקונפליקט הישראלי-פולשתיני

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דיווח מאתמול בערב של ערוץ 20 מצטרף לדבריו של הרמטכ"ל מאתמול לגבי הצורך להעביר כסף לעזה אחרת יהיה עימות, דבר שמיד פורסם בפיד של עיתון הארץ עם הציניות המאפיינת את ההומור השמאלני הירוד:

ועל זה נאמר מצד האיש שלנו, "סך הכל נשיא ארה'ב":

מפלגת המחנה הציוני המונחת על ידי אהוד ברק מאז שתפס את הפיקוד האיש שלו, אבי גבאי, מיד קפצה לנבוח את עמדת מדינת העומק:

טראמפ מסרב להמשיך במדיניות הסדר העולמי החדש של מימון והנצחת הקונפליקט בישראל שנקרא מתווה אוסלו

סקירה היסטורית קלה, קלה מאוד, על מדינת העומק שהתבססה פה בהסכמי אוסלו לשרת את מכונת השחיתות של קלינטון והסדר העולמי החדש. ניתן לכם דוגמאות כיצד קלינטון הקים מנגנונים שיהפכו את ישראל למעבדת ניסויים חיה עולמית של טכנולוגיות חדישות. למשפחת קלינטון היסטוריה ארוכה בשתילת קבוצות מורדים לאומניות וסוציאליסטיות ברחבי העולם שמביאות למלחמות אזרחים ומעקרות את יכולתן של מדינות למשול בזכות עצמן ובמקום זאת להיות כפופים למרות הגלובליסטים של הסדר העולמי החדש או להשמד תחת מלחמת אין קץ מהונדסת.

כך למשל לדוגמא קרה בדרום אמריקה. במהלך הקריירה שלו השתייך פיטר אדלמן, אחד מנשיאי "הקרן לישראל החדשה", לארגוני שמאל רבים בארה”ב ואף ניהל את “קרן העולם החדש” (New World Foundation). מיד לאחר פיטר, הילרי קלינטון תפסה את תפקיד הניהול של הארגון לאחר שעברה התלמדות אצל מי שהיא מכנה המנטורית שלה, מריאן אדלמן (אישתו של פיטר לעיל), ונזכיר שוב ששנייהם חסידות של סול אלינסקי. באותו הזמן “קרן העולם החדש”  תמכה כלכלית בארגון ה”Committee in Solidarity with the People of El Salvador,(CSPES), עיקר פעילותו של אותו ארגון הוא לתמוך ולעזור לארגון הFLMN באל סלבדור המשתמש ב”תאולוגית השחרור” של הישועים כדי להביא למלחמת אזרחים ומהפכה מרקסיסיטית במדינה, כתבנו על כך רבות.[1]

ואיזה ארגון סוציאליסטי בארץ משמש את הClinton Machine? נכון, גם הקרן החדשה לישראל שעושה דעוה, וגם הפת"ח. שימו לב.

מתוך עיתון הסן-פרנסיסקו קרוניקלס:

קציני ביטחון פלשתינאים אשר אומנו בידי ארה”ב השתמשו בטקטיקות כנגד ישראל.

ב-1996 הוטל וטו על האימונים אשר קיבלו מאות פלשתינאים בכירים בין 1996-2000 בידי הנשיא ביל קלינטון, אשר היה מאוד מעורב במאמאצים לשמירת השלום. הפקודה יצרה תוכנית חשאית אשר סיפקה עשרות מליוני דולרים לשיפור המקצועי של כוחות הביטחון הפלשתינאי… תחת ההסכם, ה-CIA אימנו את הפלשתינאים… הפלשתינאים שבתמונת המחזור אומנו בידי ‘אימונים בינ”ל בע”מ’, חברת אימונים בטחוניים פרטית שעושה עבודות מכרזים עבור ה-CIA.

מתוך הניו-יורק טיימס:

 ה-CIA, בידיעת ישראל, מלמד את הפלשתינאים את אומנות התחבולה… ראש ארגון הביון האמריקאי (CIA), ג’ורג’ טנט, עזר באופן אישי להביא להסכם [האימונים] ב-1996 כאשר היה סגן הדירקטור של ה-CIA.

 

המרכיב הנוסף והחשוב ביותר להחדרת מדינת העומק לתוך הצבא נקרא "הסיוע האמריקאי" שאובמה כל כך התגאה שהגדיל לישראל. ובכן, בדיוק ככה הסדר העולמי תופס את האחיזה שלו בצבאות של ממשלות נבחרות דמוקרטיות. 

1. השוחד, כלומר ה"הסיוע" האמריקאי רק דואג להתרפסות ויישור קו עם הכתבת האג'נדה של ארה"ב /CFR/Trilateral-Commision של ממשלת ישראל לדורותיה והתשקורת הבולשביקית שלנו. בצורה זאת ראשי הצבא עוברים הכשרות ומקבלים "כבוד" בפורומים ומדליות אמריקאיים.

נזכיר באותב נשימה את ההכשרה של בני גנץ, הרמטכ"ל לשעבר, בכוחות המיוחדים של צבא ארה"ב המשתפים פעולה עם הCIA עוד מימי מלחמת ווייטנאם. נכון, כל מקרה כזה צריך להבדק לגופו, אבל בהחלט ניתן להצביע על מגמה.

2. חשוב להדגיש את העניין הזה שכל הסיוע האמריקאי גם נקבע על ידי האמריקאים לאן הוא הולך. זה לא כסף שהולך לרווחת הישראלים או כסף צף שניתן לנו, זה כסף שבראש ובראשונה משרת את היעדים של הקומפלקס התעשייתי צבאי האמריקאי. ומצד השני ישראל אינה מסוגלת למכור קליע בלי האישור של ארה"ב (אם כי בתקופת טראמפ זה משתנה, ע"ע הודו וסין), והדבר מתבטא בכך שארה"ב לא פעם מסכלת מכירות ישראליות למזרח שצמא לטכנולוגיות שלנו, הסכמים לא פחות גדולים במצטבר מהסיוע האמריקאי.

אז נסיים בדוגמא שתבינו על מה מדובר בהקשר לקומפלקס תעשייתי צבאי האמריקאי. מה קרה באינתיפדה האחרונה בזמן כהונתו של ביל קלינטון? קלינטון אשר פיקח על הסכמי אוסלו שחימשו את ההתקוממות הפלשתינית, וכמו כן פיקח על תוכניות אימונים של הסי איי איי שאימנו כוחות פלשתינים אשר השתמשו באימונים כנגד ישראל (שלא לדבר על זה שארה"ב מוכרת ומסייעת כלכלית הרבה גם לפלשתינים עד ממשל טראמפ),  יצרו כוח לחימת גרילה כמו שה-קלינטוניסטה אוהבים לטפח. ובכן, איך שהחלה האינתיפדה, מיד הועבר משלוח המסוקים היקר והגדול ביותר אי פעם לישראל, כ35 בלק-הוקים. שוב ניפוח של הקומפלקס התעשייתי צבאי האמריקאי. על כן מפה ניתן להסיק שהסכסוך, ודאגה לכך שישראל נמצאת בחזית ונלחמת על חייה כאן משרת את הDEEP STATE בארה"ב, ושההסכמים מבוססי חזרה לגבולות אושוויץ (67) לא מיועדים להביא שלום, אלא למה שיקרה אילו הדבר יצא לפועל, למלחמה.

מקור:

 “an agreement with the U.S. to provide Israel with 35 Blackhawk military helicopters and spare parts É along with jet fuel, following the purchase, shortly before, of patrol aircraft and Apache attack helicopters.”

 

“ישראל קטנה מדי מכדי להיות שוק גדול, וקטנה מדי מכדי להיות יצרן גדול. אך ישראל מוכשרת מספיק כדי להיות מעבדה מדעית עולמית“ — שמעון פרס

זה ממש היה על קצה הקרחון כיצד באוסלו העמיק הסדר העולמי החדש את האחיזתו דרך מדינת העומק בישראל. 

גדי אזנקוט כדובר הקמפיין ״אסון הומניטרי בעזה״

נלחמות בצה״ל: ׳שירות נשים בשילוב עם גברים מאפשר חתירה תחת המשטר הצבאי׳

 

הרמטכ״ל נועד עם אהוד בר-קאק ממושכות במעונו במגדל יום לפני שאיים במרד בצבא

[1] אם כבר תאולוגית השיחרור, על פי NGO-monitor הקרן החדשה לישראל הזרימה כספים לבחור בשם ג’ף האלפר שפעיל בתנועת Sabeel, תנועת תאלוגיית השיחרור הפלשתינאית. [October 2007 Digest (Vol. 6 No. 2)2007-11-05]. ראש התנועה של Sabeel טוען שהחמאס שהוקם כמו הארגון שלו כתגובה  לאינתפאדה הראשונה, הוא ארגון איסלאמי של תאולוגית השחרור.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *