לינדנשטראוס זוכרים? שימו לב כיצד עובדת ׳המשפחה׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מבקר המדינה לינדנשטראוס מגיש עותק מדוח המבקר לנשיא קצב (ישראל מלובני)

 

 

יניב שלום:

לינדנשטראוס זוכרים?
זוהי אילונה לינדנשטראוס-אריאלי, בתו של מבקר המדינה לשעבר שמונתה היום לשופטת בבית המשפט המחוזי בנצרת.

אני מזכיר, אביה, מיכה לינדנשטראוס, היה מבקר המדינה שאנשים מטעמו ביקשו לכאורה להשמיד ראיות שאסף גזבר קדימה מר יצחק חדד כנגד בכירי קדימה וציפי לבני.

שימו לב כיצד עובדת "המשפחה",
ב 2002, נשיא בית המשפט העליון, השופט אהרון ברק לחץ מאד למינוי בתו של מיכה לינדנשטראוס ,לכהונת רשמת בית משפט השלום בנצרת.

היה טענה שהועלתה ולפיה ההליך למינוי בתו של מבקר המדינה לתפקיד לא היה תקין, שכן אביה, מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, שימש באותו זמן כנשיא בית המשפט המחוזי בחיפה.

עו"ד אילונה לינדנשטראוס-אריאלי מונתה בשנת 2002 כרשמת בהליך שכונה בכתבה ב"ידיעות אחרונות" כבעייתי, שכן אביה כיהן באותו זמן כנשיא בית המשפט המחוזי בחיפה. ע"פ הכתבה התברר כי השופט ברק הפעיל על שטרית לחץ כבד בכך שהוא עצמו אישר את כתב המינוי של עו"ד אילונה לינדנשטראוס-אריאלי והעביר לשר את המסמך רק כדי שיצרף את חתימתו בבחינת חותמת גומי. בידיעה נכתב כי במקרה כזה משמעות הסירוב של שטרית לחתום על כתב המינוי היתה עימות עם נשיא בית המשפט העליון.

על אף הלחצים הכבדים שהופעלו על שטרית, כפי שנמסר ממקור משפטי בכיר, עמד השר בסירובו לחתום על המינוי. לבסוף, לאחר שקיבל מכתב מבתו של לינדנשטראוס החליט לחתום. במכתבה מבטיחה עו"ד אילונה לינדנשטראוס-אריאלי כי כל עוד אביה יכהן במערכת בתי המשפט, לא תגיש מועמדות להתמנות לתפקיד שופטת. היא גם מציינת כי משרת רשם היא בעלת אופי מינהלי, להבדיל ממשרת שופט.

ב 2005 לינדנשטראוס האב מונה למבקר במדינה.

בנובמבר 2007 מונתה לכהונת שופטת בית המשפט לתעבורה בנצרת.
בדצמבר 2010 מונתה לכהונת שופטת בתי משפט השלום מחוז הצפון.
במאי 2016 מונתה לכהונת רשמת ושופטת בפועל בבית המשפט המחוזי

 

 

 

 

לינדנשטראוס זוכרים?זוהי אילונה לינדנשטראוס-אריאלי, בתו של מבקר המדינה לשעבר שמונתה היום לשופטת בבית המשפט המחוזי בנצרת…

‎Posted by ‎יניב שלום‎ on‎ חמישי 22 פברואר 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *