הקומבינטורים הגדולים חומקים בלי כלום ואת נתניהו רודפים על שטויות. שימו לב לתפקיד הכפול של דליה איציק.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

משה איפרגן:

 

תקשיבו לראיון של איתמר פליישמן אצל אראל סגל מהיום ותבינו איך הקומבינטורים הגדולים חומקים בלי כלום ואת נתניהו רודפים על שטויות.

שימו לב לתפקיד הכפול של דליה איציק.

אסתר ברנט:

איתמר פליישמן מספר:
הסיפור שסיפרתי אצל אראל סגל:

בינואר 2005 נכנסת מפלגת העבודה לממשלת שרון כדי להלבין את שחיתותו תמורת ההתנתקות, לשרת התקשורת מתמנה דליה איציק שבמקביל עומדת בראש הקמפיין של שמעון פרס לראשות העבודה.
לקמפיין מתקבלת תרומה של 100 אלף דולר מחיים סבן (בתמונה). התרומה הנכבדת שמשרתת את איציק לא מפריעה לה לארגן כנס טייקוני תקשורת גדול בים המלח בנוכחות חיים סבן שבדיוק גם רוכש את בזק (הוא האלוביץ של 2005).
חברות בבעלות סבן משלמות על הכנס והוא יושב בצוות ההיגוי, הכל בחסות השרה איציק שלפני רגע קיבלה לקמפיין בראשותה תרומה מסבן.
וזו רק ההתחלה
בכנס עצמו נפגשת השרה עם סבן ושותפו וענייני רגולציית בזק נסגרים. גם עם מילצ'ן נפגשת השרה ונסגרת כניסתו לערוץ 10.
מה ההקלות שקיבל סבן? לפי החוק דאז כדי להחזיק בבזק סבן היה חייב למכור את מרבית מניותיו ב'קשת', דליה איציק דאגה להוראת שעה שתבטל את העניין הזה וסידרה לסבן הטבה חלומית.
אז איפה היו שומרי הסף?
הכנסת זעמה. בדיון בוועדת הכלכלה אמנם אישרו אבל בצעד חריג, הדבר עבר בתנאי שתצא הודעה לעיתונות שהחוק אושר לבקשת איציק כדי להבהיר כמה בעלת עניין היא.
גם היועמ"ש מזוז בדק, והחליט תוך שבוע בלבד שאין חשד לפלילים. עכשיו תשוו את זה לאלוביץ' נתניהו וחפץ…
וזה לא הכל
דליה איציק – שעמדה בראש קמפיין שקיבל כסף מסבן, מסדרת לו הטבה חלומית בכנס שנערך תחת חסותה ומשולם על ידי טייקונים, שגם קובעים את התוכן שלו – אפילו לא נבדקת, אבל היא כן נקראת להעיד על הכנס וכל האירוע הזה מסיבה אחרת – ההטבות למילצ'ן שניתנו שם ושהמשטרה רצתה לבדוק אם ***נתניהו*** לחץ עליה לתת.
סדום!

 

 

 


הפוסטים המקוריים:

תקשיבו לראיון של איתמר פליישמן אצל אראל סגל מהיום ותבינו איך הקומבינטורים הגדולים חומקים בלי כלום ואת נתניהו רודפים על שטויות.שימו לב לתפקיד הכפול של דליה איציק.*קישור ליוטיוב בתגובה1

‎Posted by ‎משה איפרגן‎ on‎ יום רביעי 28 פברואר 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *