מיולר מטיל פצצה ותאוריית ׳הקנוניה הרוסית׳ נגד טראמפ קורסת

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

תיאוריית ״הקנוניה הרוסית״ שהשמאל האמריקני הפיץ בטענה כי קמפיין הבחירות של טראמפ שיתף פעולה עם פקידים רוסים לקראת הבחירות לנשיאות ב-2016 הולכת ומתרסקת – כתב האישום שרוברט מיולר הגיש נגד 13 אזרחים רוסים חושף כי זרים החלו להתערב בפוליטיקה האמריקנית שנה לפני שדונלד טראמפ הכריז על ריצתו לנשיאות.

 

כתב האישום נגד 13 אזרחים רוסים ושלושה ״שויות״ הימם את ואשינגטון כשחקירתו של מיולר חושפת שההתערבות החלה בשנת 2014 כאשר ״סוכנות המחקר האינטרנטי״ בגיבוי רוסיה החלה להפיץ דיסאינפורמציה במדיה החברתית.

״על פי כתב האישום, סוכנות המחקר באינטרנט הזו, הינה ״חוות״ טרולים רוסית, התחילה להתערב כבר בשנת 2014 בפוליטיקה של ארה״ב, והמשיכה עד לבחירות לנשיאות ב -2016, כך דיווח השיקגו טריביון. ״הנאשמים״, שהתחזו לאמריקאים ויצרו פרופילים מזוייפים, ״קבוצות מדיה חברתיות שנועדו למשוך קהלים אמריקנים על ידי גניבת זהויות אמריקניות ותוך מצג שווא של אקטיביסטים אמריקנים.

בכתב האישום נכתב גם כי השחקנים הרוסים פנו לחברי ״טראמפ״ שלא בכוונה, תוך הסתרת אזרחותם בניסיון לזרוע תוהו ובוהו לקראת הבחירות ב -2016.

מקור הידיעה

Russia started their anti-US campaign in 2014, long before I announced that I would run for President. The results of the election were not impacted. The Trump campaign did nothing wrong – no collusion!

‎Posted by Donald J. Trump on‎ שישי 16 פברואר 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *