המועצה ליחסי חוץ (CFR): שנה לכהונת טראמפ והסדר העולמי ב׳מצוקה׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המועצה ליחסי חוץ (CFR) הכריזה שהסדר העולמי ב״מצוקה״ בעקבות השנה הראשונה לכהונת הנשיא דונלד טראמפ, והביעה חרדה על כך שארצות הברית הפנתה עורף לעולם ״כדי לאמץ מדיניות-חוץ לאומנית ומתבודדת״.

  • CFR: הסדר העולמי ב׳מצוקה׳
  • סורוס: ״טראמפ יעלם ב-2020״
  • קרי: “שוקל לרוץ לנשיאות ב- 2020”

 

הסדר העולמי ב׳מצוקה׳

תרגום מתקציר שהתפרסם ב-3 לפברואר ב״ניוז-רום/אינפו-וורס״

״שנה אחת לאחר השבעתו של טראמפ, הסדר הליברלי לא התמוטט, אבל הוא במצוקה כאשר הנשיא מפנה את גבו אל העולם שארצות הברית בנתה, כדי לאמץ מדיניות לאומית/לאומנית ומתבודדת״, כך על פי דברי הכתב לענייני חוץ סטיוארט פטריק – שפורסם על ידי המועצה (הגלובלית) ליחסי חוץ.

הדוגמה הברורה ביותר של ״הפניית גבו אל העולם״, לדברי סטיוארט, היא התעקשותו של הנשיא טראמפ, כי המדינות החברות בנאט״ו חייבות לעמוד בדרישות האמנה של נאט״ו, האומרת שחייבות להתאים לפחות שני אחוזים מהתמ״ג שלהן להוצאות הביטחון.

בתגובה לדרישתו של טראמפ, מדינות רבות הודיעו על כוונה לפתח יכולות הגנה עצמאיות מחוץ לארה״ב ולנאט״ו, דהיינו, נטישת המסגרת להקמת צבא האיחוד האירופי.

בנוסף, 25 מבין 25 המדינות החברות באיחוד האירופי הסכימו לאשר את הסכם ההגנה של האיחוד האירופי, הידוע כ״מבנה קבוע לשיתוף פעולה״, והוא יכול ״לכסות פרויקטים החל מטנקי קרב חדשים ועד פריסת כוחות רב לאומיים״, כתב.

התפיסה של ארצות הברית, המחייבת את המדינות האחרות לשאת יותר בעלויות הנוגעות להגנה הלאומית, אינה מקובלת על סטיוארט, שהביע דאגה מכך שיפן ודרום קוריאה החלו להגדיל את ההוצאות הצבאיות הפנימיות שלהן נוכח איומים הולכים וגדלים מסין ומצפון קוריאה.

״גידור מתרחש גם בכלכלה העולמית, כאשר ממשל טראמפ נוטש את המנהיגות האמריקנית על הליברליזציה של הסחר״, הוסיף סטיוארט, ובמיוחד ציין את החלטתו של טראמפ לסגת משותפות הטראנס-פסיפיק (TPP) – החלטה שסטיוארט כינה ״מכה הרסנית לאמינות הדיפלומטית של ארה״ב״.

כדי למלא את החלל שנותר על ידי ארצות הברית, סטיוארט, כמו גלובליסטים רבים, שיבח את מאמציה של סין להרחיב את טביעת הרגל הגלובלית שלה.

״אחרי שנה אחת בלבד בתפקיד, גאלופ מדווח כי הנשיא טראמפ אחראי לירידה הקטסטרופלית באמון העולמי בהנהגה האמריקאית״, סיכם סטיוארט. "ככל שימשכו המגמות הנוכחיות, כך יהיה קשה יותר לכל ממשל עתידי בארה״ב להחיות סדר בינלאומי פתוח ומסודר״.

 

סורוס: ״טראמפ יעלם ב-2020״

בראיון שנתן בינואר השנה,ג׳ורג׳ סורוס ציין ש״האידיאולוגיה הדומיננטית בעולם עכשיו היא הלאומיות״ וש״האיחוד האירופי נמצא על סף התמוטטות״, הוא גם מציין כי אין בכוונתו לוותר על מלחמתו בלאומיות ועל מאמציו לקדם את האג׳נדה ה׳ליברלית׳ שלו.

עם בחירת טראמפ הגלובליסטים מאבדים שליטה על מנגנוני ה*שליטה* שהקימו:

סורוס בדאבוס: ״ימיהן של גוגל ופייסבוק ספורים״
התירוץ ״סין״ שחושף, בהיפוך, את המטרה לה כיוונו:

״הפיתוי העומד בפני חברות כאלה לשתף פעולה עם משטרים טוטליטריים כמו סין על מנת לזכות בגישה לשווקים אלו עלול ליצור רשת שליטה טוטליטרית שכמותה אפילו אלדוס האקסלי או ג'ורג' אורוול לא יכלו לדמיין".

על טראמפ אמר: ״הוא מוביל את ארה"ב למלחמה גרעינית״

״הוא (טראמפ) יעלם ב-2020״

לתמליל המלא

LIVE: George Soros speaks at Davos

LIVE: Watch billionaire investor George Soros speak at the World Economic Forum in Davos

‎Posted by Bloomberg on‎ חמישי 25 ינואר 2018

קרי: “שוקל לרוץ לנשיאות ב- 2020”

החתרנות של חוסיין אובמה ושפת האיומים של קרי
נתחיל בהדלפה של Q

על פי הדיווח הזה מינואר, בהתייחסו לנשיא השתמש קרי במונחים מזלזלים ואף למטה מזה. קרי הציע לסייע ליוזמת שלום אלטרנטיבית והבטיח לסייע ביצירת תמיכה בינלאומית, בין היתר, של האירופים, מדינות ערביות שונות והקהילייה הבינלאומית. קרי רמז שרבים בממסד האמריקאי, וגם במודיעין האמריקאי, לא מרוצים מתפקודו של טראמפ ומהדרך שבה הוא מוביל את אמריקה. הוא הפתיע את בן שיחו כשאמר שהוא שוקל ברצינות את האפשרות לרוץ בעצמו לנשיאות ארה"ב בשנת 2020.

John Kerry vs Trump in 2020?

Should John Kerry challenge President Trump in 2020 bid for the White House?

‎Posted by Fox & Friends on‎ חמישי 25 ינואר 2018

__________________
קריאה רלוונטית

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *