אבן החכמים של מתכנתי התודעה בעידן החדש

אבן החכמים של מתכנתי התודעה בעידן החדש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מי שעוקב אחר האחוות הסודיות לאורך ציר הזמן ועד היום מגלה שהם תמיד התעניינו באיחוד בין הניגודים. הם מעוניינים לשלב את המדע והמיסטיקה המתבטא כיום בשילוב הרוחניות עם הטכנולוגיה, משהו שהצי-בור מקבל בזרועות פתוחות לאחר תכנות תודעה של שנים ארוכות. נגזרת אחרת של התופעה אשר אותה הם מכנים “עבודת המופת” (The grate work) היא השילוב בין הצד הזיכרי והניקבי באדם. וכמובן…הדבר יתבצע בעזרת טכנולוגיה.

טראנס הומניזם

מתוך ויקיפדיה:

טרנס-הומניזם (בלועזית: Transhumanism, “מעבר לאנושיות”) היא גישה פילוסופית המנסה להבין ולהעריך את האפשרויות להתגבר על מגבלותינו הביולוגיות באמצעות קידמה טכנולוגית. הטרנס-הומניזם שואף להאריך את תוחלת החיים האנושית, למנוע הזדקנות, להכחיד מחלות ולשפר את האדם מבחינה פיזית, מנטלית וחברתית.הטרנס-הומניזם שואף להפוך את האדם לפוסט-אדם, אדם עם יכולות פיזיות, אינטלקטואליות ופסיכולוגיות חסרות תקדים. הטרנס-הומניסטים מאמינים שאם המין האנושי לא יכחד במאה הקרובה, בני האדם יהפכו באמצעות חידושים טכנולוגיים לסופר-אינטלגנטים. לאחר שזה יקרה תחל תקופה של שינויים טכנולוגיים וחברתיים מהירים ביותר עד לנקודת מפנה המכונה “סינגולריות“.

טישטוש הגבולות, ויציאה מכל מסגרת אנושית מקובלת נחשב כדבר רוחני בעיני האחוות הסודיות, והדבר כולל את התמוססות הזהות המינית של בני האדם בעולם. הכנו לכם סרט מתורגם לעיברית שיסביר זאת הכי טוב:

נספח בקשר לדייב שאפל נמצא בסוף הכתבה.כפי שאתם רואים תכנות התודעה מוביל את האנשים לכיוונים מסויימים, והשאלה העולה היא כמובן למה? בשביל לענות על השאלה הזאת צריך להבין את האחוות הסודיות והכיוון שלהם. אחד המוטיבים החוזרים בסמלים של המסדרים הם האיחוד בין האנרגיה הנשית לגברית, כסמל בין היתר ליצירה. הסמל המפורסם ביותר הוא זה של הבניה החופשית, הסרגל והמחוגה, כאשר הסרגל המצייר קווים ישרים מייצג אנרגיה גברית, והמחוגה אשר מציירת קווים מעוגלים היא האנרגיה הנשית, והאיחוד בינהם נראה כמו המגן דוד. המגן דוד אשר אינו כלל וכלל סמל יהודי, הוא גם סמל של שילוב הזכר והנקבה, או האש והמים. אך הסמל שנתקלים בו הכי הרבה הוא הבאפומט אשר לו סגדו האבירים הטמפלרים, גם הוא מיוצג כאנדרוגנוס, כלומר גברי ונשי גם יחד.

“השימוש במאגיה, שחורה או לבנה, תלויה ביכולת האשף לשלוט בכוח החיים האוניברסלי, זה אשר אליפס לי מכנה, מניע הקסם הגדול או האור האסטרלי…העז ממנדיס האנדרוגינוס היה יצור מורכב אשר נוסח כדי לבטא את “האור האסטרל” הזה. הוא אותו הדבר כמו באפומט, הפאנתאון המיסטי של אותם מאמינים במאגיה טקסית, הטמפלרים, אשר ככל הנראה קיבלו זאת מהערביים”מאנלי פאלמר הול Secret teachings of all ages  עמ’ 101-2

באפומט:

witchbaphomet.gif

עבודת המופת של הבנייה החופשית:

freemasons_0.png

רצפת השחמט שבלשכות הבנייה החופשית, מסמל את כוח המניע האוניברסלי המשמש למאגיה שחורה ולבנה, כמו כן גם את מיזוג ההפכים (בדומה ליין ויאנג):

floor.jpg

אנדרוגינוס

אז הנה קטע מעניין אשר מתוך הספר Key of the Mysteries כתב אליפס לוי, חניך וכהן גבוהה של המיסטריות, בין היתר גם אלכימאי:

“וכך גם מוסברים הסימבולים הביזארים של חלק מהחניכים,אלו מהאבירים הטמפלרים למשל אשר פחות חמור להאשים אותם בסגידה לבפומט מאשר על כך שנתנו לייצוגו להקלט בידיי החילוניים [קונספיל:כלומר אנחנו].באפומט, פיגורה פאנתאיסטית של המניע האוניברסלי, הוא לא אחר מאשר השטן המזוקן של האלכימאים. אחד יודע שהחברים בדרגות הגבוהות ביותר של הבנייה החופשית ההרמטית הישנה ייחסו לשד בעל זקן את ההגשמה של העבודה הגדולה (עבודת המופת)”.

באפומט ידוע לכולם כאנדרוגינוס. הוא מיוצג לאנשים כעז, וגם בדומה לאל הפאנתאיסטי פאן. פאן הוא בן לוויתו של האל הסולארי דיוניסוס/בכחוס, אל היין, השיכרות, ההתהוללות, החירות וכו’. ישנה אגדה על פאן ובכחוס המיוחסת לשנייהם כאילו הם אחד, כיוון שהם מסמלים את אותה אנרגיה בלתי מרוסנת של הטבע המיוצגת אצל הפאגנים בד”כ כאל עיזי (מלשון עז), ולכן שנייהם גם נראים כבעלי קרניים. על כך נאמר בבנייה החופשית מפי הגבוההים ביותר את הציטוט הבא, אך כעת נביא לכם רק מקור אחד בעוד שאלו ממכם הרוצים להעמיק מוזמנים להקשיב ל9 פרקים שכבר העלנו בנושא חושפים את האור!

“השטן אינו אל שחור, אלא ניגוד של אלוהים…הוא אינו אישיות, אלא כוח, הנוצר למען הטוב, אך שיכול לשמש לרעה. זהו האינסטרומנט של חירות ורצון חופשי. הם מייצגים את הכוח הזה…תחת האל המיתולוגי בעל הקרניים פאן. ומכאן אנו מקבלים את העז של שבת, אח של הנחש הקדמוני, ואוחז האור…”

אלברט פייק.  Morals and Dogma, p. 102

ובכן האנרגיה אותה מייצגים פאן ובכחוס היא אנרגיה של חירות, ומי שמכיר את פולחן האש המאסוני, יודע שכבר בדרגות הראשונות הם לומדים להשתמש באותה אנרגיה, כאשר עלינו להזהיר שמדובר כאן מעברלכל ספק במאגיה, וזה לא משנה אם היא לבנה או שחורה, עצם השימוש הוא שמסוכן. כדי להבין את אנרגיה הזאת שמביאה את האדם לחירות צריך להכיר אגדה מאוד יסודית הנוגעת בפאן/בכחוס, וזאת האגדה המספרת כי טייפון האל השחור והנורא רדף אחריו עד שהוא נפל למים, ובעוד ראשו נשאר כראש של עז בעל קרניים, חלק גופו התחתון שנמצא מתחת למים הופך לזנב של דג, וזאת האגדה של המזל גדי האסטרולוגי הנשלט בידי כוכב שבתאי. כוכב שבתאי מייצג בין היתר תבונה, וזה מחזיר לאמונה שהתבונה והטכנולוגיה יושיעו את האדם ממצבו החומרי והירוד אל עבר שלמותו האנדרוגנית. הסימן האסטרולוגי של מזל גדי מסמל בין היתר גם את רעיון האדרוגנוס, למי שרוצה לשמוע עוד בנושא זה, ניתן לשמוע את חלק א’ על הפרק של באפומט:האור האסטרלי, שם הקראנו הרצאה שלמה אשר תרגמנו לעיברית:

Eugene W.Plawik, Master Mason, Presented to Norwood lodge no.90

עכשיו השאלה הברורה עולה האם האליטה של ימינו מבצעים פולחנים המכילים את רעיון האנרגיה העיזית של האנדרוגינוס? ובכן מועדון הבוהמיאן גרוב אשר חברים בו בין היתר, הנסיך פיליפ, הנרי קיסינג’ר, משפחת בוש (מאחוות הגולגולות והעצמות המאסונית), משפחת רוקפלר, רונאלד רייגן, נשיא איי. בי. אם., וממש אחוז נכבד מהשמנת של האליטה העולמית, מתכנסים פעם בשנה בחורשה בסן פרנסיסקו לחגיגות. רבות דיברנו על כך בחושפים את האור, ולמאזינים הקבועים הידע אינו חדש, אך אנחנו עושים קצת סדר ומביאים לכם זווית מעניינת בנושא. פטרון המועדון הוא הקדוש יאן מנופומוק מבוהמיה אשר קיבל את האגדה ותואר הקדושה שלו מידיי הישועים (אחווה שהשפיע על ארגון הנאצים). האגדה המסופרת עליו היא בדיוק כמו זאת המסופרת על הסימן האסטרולוגי של מזל גדי או בכחוס/פאן, וזה שרדפו אחריו עד לנהר אליו קפץ ומצא את מותו. הותיקן כהרגלו, בשביל להסוות את העבודה הפאגנית של אלילים, מאז הקמתו היה משתלט על חורשות פאגניות של דרואידים וכדומה, אשר היו מקודשים לאל זה או אחר, ובמקום לקדש אותו לאותו האל היו מקדשים אותו לאחד הקדושים שלהם שהיו בדמות אדם.ולכן החורשה בבהומיאן גרוב אומנם מקודשת ליאן, אך לאלו מכם היכולים לחדור דרך מעטה הסימבולי של האחוות מיד מבינים מה קורה. ואכן, הטקס שנקרא “שרפת הדאגה” אשר פותח את ההתכנסות בבוהמיאן גרוב, ובו שורפים פסל של תינוק למרגלות ינשוף, היה מקודש לבכחוס בנוסח הישן יותר. באותו הטקס התפקיד במחזה אשר נקרא “דאגה/אכפתיות” אומר לכל המשתתפים באירוע:”קראו לבכחוס מהקבר…כל עוד הוא מת אני לועג בבוהמיה הגדולה! אהא! אהא!”ואם זה לא מספיק הנה תמונה של משתתף בבהומיאן גרוב:

bohemiangrove241.jpg

פאן:

pan1.jpg

יש לנו תמונות באתר של פסל של דיוניסוס בתוך הבוהמיאן גרוב, וכהנים בגלימות שחורות (צבע של שבתאי) והנה רק תמונה אחת מיני רבות מתוך אותו מועדון:

bohemiangrove1801.jpg

מעבר למניות אל המהות

אז כפי שאתם רואים הם אוהבים להתלבש כנשים ולהתנהג כמו טרנסווסטים, וזה עכשיו מוסבר לכם כחלק מהאנרגיה שמביאה החירות, כי היא מתעלה אל מעבר למיניות ויותר אל “מהות” האדם שהוא מעבר לגבולות של הטבע, לפי האמונות שלהם.עכשיו נחזור לישועים, האנגרמה המסמלת את המסדר היא IHS וזהו אחד משמותיו העתיקים ביותר של בכחוס/דיוניסוס! השם שלו נמצא במרגז הסמל שלהם על גבי שמש שחורה (שוב צבע של כוכב שבתאי) בעלת שילוב של קרניים ישרות (גברי) ועקומות (נשי), ואת ההסבר הטוב ביותר לכך אנו מקבלים מבלבטסקי, מייסדת התאוסופיה, בעלת הדרגה ה32 בבנייה החופשית:

“החיים הנוכחיים בכדוה”א הם נפילה ועונש. הנשמה מתגוררת בקבר אותו אנו מכנים גוף. ובמצבו המאוגד…האלמנט התבוני או רוחני “ישנים”…לכן אנו יכולים להבין למה המערכות הנשגבות של המסטריות תמיד התבצעו בלילה. חיי הרוח שבפנים הם מותו של הטבע החיצוני; והלילה של העולם הפיזי מציינים את יומו של הרוחני. לכן, דיוניסוס/בכחוס, שמש הלילה, נסגד על פני הליוס כדור היום…”

Isis Unveiled  כרך א, עמודים Xiii-XiV

ואכן במזל גדי ישנו הלילה הארוך ביותר על פני היום. ולכן השמש השחורה של הישועים שעליה נושאת את שמו של בכחוס/דיוניסוס, ולכן הם הפטרונים של הבוהמיאן גרוב עם הטקס הפולחני שנקרא “שרפת הדאגה/אכפתיות” המתבצע בלילה. הטקס מתבצע בקיץ בימים החומריים יותר של השנה אך בדיוק בסופם כאשר השמש מתחילה לצנוח אל עבר הימים היותר חשוכים ולכן בטקס הנוכחי של שרפת הדאגה לפני ששוריפים אותו אומרים“אמצע הקיץ הוציא אותנו אל החופשי”. ולאחר הטקס הזה מתחילה ההתהוללות הגדולה שראיתם בתמונות למעלה (ניקסון אמר שהמפגשים שם הם הדבר הכי מתרומם שראה בחייו).הנה כמה נקודות חשובות על המסטריות הדיוניסית של פעם:

  • היא כללה התהוללות, והתמוססות כל הטאבויים הקשורים במיניות כולל טרנסווסטים וקיום יחסים הומוסקסואלים.
  • היא התמזגה בשלב זה או אחר אל תוך הבניה החופשית
  • היא היוותה בסיס לאחווה שנקראה הHELL FIRE CLUB אשר מהם אליסטר קראולי (בונה חופשי דרגה 33) למד את החוק המפורסם ביותר אשר הפיץ להמונים, Do What Thou Wilt. ואכן זה מה שקורה בבוהמיאן גרוב, ולצערנו בחברה שלנו.

הקראנו עדויות לכל הדברים הללו בפרק בנושא של חושפים את האור.עכשיו הנה קטע מעניין אשר מצאנו מתוך האתר של האוקולטיסט ג’יימס אם. מרטין:

“דרך הדו-מיניות והמשיכה שלו לטרוף אלוהי, דיוניסוס מריח כמו…קלף השוטה בטארוט, אשר האקסטטיות וטבעו הדו-מיני מזכיר לנו את … האנדרוגנוס האלוהי של האלכימאים.”"הקדמונים היו בייחוד אשפים בתהליך האנת’וסיאסמוס  (enthusiasmos), היכן שאשיותו של החניך בעזרת,צום, ריקוד אקסטטי, מדיטציה על אודות עצם, ריח של בשמים מסויימים, הזיות, מתמלאת בהשראה, או מתחדשת הודות ליישות. בעזרת תהליך האנת’וסיאסמוס (קראולי קרא לכך התלהבות אנרגטית), אחד יכול להיות אחוז בדיבוק בידי יישות, “מלא באלוהים”, או באלה …ברבים מדתות המסטריות  אנת’וסיאסמוס כלל טרנסווסטיסם”

כפי שגם הסברנו בפרק על המסטריות של דיוניסוס, האנת’וסיאסמוס שיחק תפקיד חזק אשר היה ניתן להגיע אליו בעזר תאוות האדמה הבסיסיות, אקסטזה  אשר הביא לדיבוק (מצב תודעתי אחר/גובהה), ולביצוע מעשים טקסיים כגון  מיניות לא מרוסנת, ומוססות כל הגבולות המוסריים.ובכן, הנה קטע מעניין שנאם הלורד נורת’המפטון, הנשיא הגדול בפועל שלהלשכה המאוחדת של אנגליה,אשר אותה הוא מכנה לאורך הנאום “הבנייה החופשית האנגלו-סכסית”, וזה בגלל אידיאולוגית הבריטיש ישראליזם (חכו בסבלנות הכתבה בדרך), אשר כמובן מושפעת ממצאיה של בלבטסקי אשר בדוקטרינה הסודית טוענת לעליונות הגזע הארי מבחינה תבונית/רוחנית( בלבטסקי קיבלה את תואר הדרגה ה32 מאותה הלשכה…) את הנאום המלא בעברית תוכלו לקרוא במסוניקה אינפו, הנאום התפרסם בארץ לראשנוה בכתב במגזין “הבונה החופשי” גליון אפריל  2006 (נספח מאוד מעניין לנאום יוצג בסרטים למטה): 

בספרו ‘עין לעין’ מזכיר לנו קן וילבר[17] כי הפילוסופים של ימי-הביניים עשו הבחנה בין שלושה סוגי אור ושלושה סוגי עיניים. יש לנו עיניים בשר ודם הרואות בעזרת האור החיצוני – lumen exterior – את העולם הפיסי, עולם העצמים המוחשיים והחומר. לאחר מכן, ישנה עין התבונה הרואה בעזרת האור הפנימי – lumen interior – את אמת ההיגיון, השכל והידע. לבסוף, יש לנו את עין ההתבוננות[18] הרואה בעזרת האור הנשגב ‑ lumen superius – את המציאות האולטימטיבית של האחדות, בסיס ההוויה. אלו הם שלושת המאורות שעלינו לקחת בחשבון בבנייה החופשית ובריטואלים ולהבדיל ביניהם באופן ברור. האור החיצוני של הגוף מתייחס לאור הטבע, המתואר בדרגה הראשונה במילים ‘לאחר שזכית לאור הגשמי’. זה בנפרד מהאור הפנימי של השכל, אשר בדרגה השנייה הוא זה של האינטלקט. עמנואל סבדנבורג[19] כתב: ‘רבות ניתן לי להבין וגם לראות שיש אור אחר שמאיר את השכל, נפרד ושונה מהאור המכונה אור טבעי. הועליתי אל האור הזה על-ידי הדרגות, וכשהועלתי מעלה הבנתי הפכה להיות כה מוארת, עד שאפשרה לי לתפוש מה שלא תפשתי מקודם ולבסוף דברים שכמותם לא יכולתי להבין במחשבה הנובעת מהאור הטבעי.’

לבסוף בדרגה השלישית אור ההתבוננות מתואר כ-’האור ממרום’.חוויות ההארה נראית כהרגשה, תחושה וידיעה שהגוף, הלב והשכל נטענים בד”כ מ’למעלה’ באור פנימי בעל אופי רוחני. כאשר מדברים על הארה זו היא נקראת ‘האור ממרום’ כדרך לתאר את התהליך שבו הוא נראה כמופיע מחלק של ישותנו שהוא גבוה מהגוף והשכל. סרי ארובּינדו[20] מתאר את התהליך: ‘לתוך המודעות בלהט בוער של התגשמות בא מבול של אור ניראה פנימה. יש בירידה זו הגעה של דינאמיקה גבוהה יותר,- luminous enthusiasmos – של כוח פנימי ועוצמה, המחליפים את התהליך השקול והאיטי של השכל בדחף מהיר ותקיף – כמעט אלים – של השתנות מהירה.

ובכן הדרגה השלישית בניה החופשית של הרב בונה מתייחסת לאור האנת’וסיאסמוס, ובאותה דרגה עובר החניך את טקס מותו ותחייתו של חירם אביף. זהו טקס אשר מהווה גילגול לטקסים העתיקים ביותר של מותו ותחיתו של האל הסולארי, אוסיריס במצריים, ודיוניסוס ביוון! למען האמת, לפי אחת האגדות המאסוניות, חירם אביף, הארכיטקט שנשלח לבנות את בית המקדש עבור שלמה, היה חבר באחוות הארכיטקטים הדיוניסיים. ואכן מאנלי פאלמר הול בספרו The lost keys of freemasonry עמוד 51, מנדב לנו את המידע הבא, שימו לב:

“חירם היא מילה הבנויה משלושה מילים, ואשר מייצג את הרוח האוניברסלית…שלושת המילים הם חמה,רוח, ומים… בעוד שהעיצורים הראשוניים שלהם הם ‘ח’,'ר’,'מ’, וזה נותן לנו חירם… מכיוון שלמרות היותו דבר לא חומרי מטבעו, כאש החשמלית שלא מונעת, כאשר היא נעה הופכת לאור ומייצג, וכאשר נאגרת ומגורה נהפכת לחום ואש מוחשית ונראת, וכאשר משולבת בלחות הופכת לחומר…המילה חירם עברה מטמורפוזה להרמס…המתרגמים של התנ”ך יצרו את חירם על ידי שינוי האות ‘ח’ ל’ה’, שתי האותיות הללו בעברית דומות מאוד (שנייהם גרוניות). במילה הרמאפרודיטי (ראו בסרט למעלה, אל אנדרוגנוס), מילה אשר המציאו הפילוסופים, אנו מוצאים את הרמס אשר שונה להרם, המסמל את חירם, או המניע האוניברסלי, ואפרודיטי, העיקרון הפאסיבי של לחות, שנקראת וונוס, אשר נאמר שנוצרה מתוך הים”

תובל קין

ובכן, מעניין לדעת שהדמות המיתולוגית שלימדה ,על פי האגדה של הבניה החופשית והרוזקרושנס (צלב-הורד), את חירם את אומנות השימוש ופולחן האש, היה לא אחר מאשר אבי אבות אבותיו, תובל קין. תובל קין הוא עוד דמות תנ”כית המייצגת עבור הבונים החופשיים את וולקאן של הפאגנים. (לעוד מידע וראיות). ושוב אנו מוצאים את הסיפור היודע של וולקאן הלוכד ברשת שלא ניתן להפריד את וונוס ומאדים המייצגים את הגברי והנשי המאוחדים. עוד יש לקחת בחשבון שתובל קין היה ידוע בתנ”ך כלוטש כל חרש נחושת וברזל, ובאמת על פי האלכימאים הברזל הוא מתכת המשיוכת למאדים, ונחושת לוונוס (וידוע על הסיפור גברים מאדים ונשים מוונוס). תובל קין (מצאצאי קין)  הוא אבי הבניה החופשית, ואת אומנותו הנציח על גבי עמודים ששרדו את המבול הגדול, את האומנות הזאת אבל הוא ושאר בני קין למדו משדים אשר בראשם עמד עזאזל. ועל פי המסטריות, השד עזאזל (שד בצורת עז) מייצג את באפומט. עוד על כך בפרק שלנו על באפומט.

עזאזל לימד את בני קין, הידועים במסטריות כבני האור, PHREE MESSEN, את תורת המאגיה, ואכן נראה שעקרון המניע האוניברסלי מוצג עבורם על ידי באפומט וכמו גם חירם אביף. חירם אביף היה ידוע כבן של אלמנה, ולכן הבונים החופשיים מכנים עצמם כבני אלמנה, אך הסיבה האמיתית והאזוטרית היא כיוון שעל פי הדוקטרינה הסודית שלהם, קין היה בן של חווה והנחש (מלאך שנפל, מלאך של אור, לוציפר, אוחז האור), ובגלל שעזב את חווה לפני היוולדו של קין, קין נקרא בן של אלמנה.קין רצח את הבל, כיוון שי-ה-ו-ה לפי אמונתם העדיף את הקורבן של הילד הנוצר מזיווג של בני-אדם אשר אותם יצר, לאחר מות הבל, אדם וחוה יצרו את שת, אשר מסמל עבור הבנייה החופשית והמסטריות את בני החושך. ומעניין באמת שעל פי המיתולוגיה המצרית אשר ממנה התגלגלו האגדות שלהם והפולחנים שלהם, שת היה שם האוייב של אוסיריס, האל הסולארי של האור.

שת זרק את אוסיריס לנהר לאחר שכלא אותו בתיבה,ומזההים זאת עם הסיפור של טייפון אשר הצליח לזרוק את דיוניסוס/בכחוס לים.אותו סיפור של השלחת התיבה לנהר, על פי המסטריות הוא סיפור המבול הגדול (אליס ביילי, externalisation of the hirarchy II p.126)שמחק את העולם הקדום בו שלטו בני קין אשר הביאו לעולם את כל האומנויות והמדעים, וזה מקביל בניו-אייג’ לסיפור אטלנטיס ששקעה בידי האחווה השחורה, אותה אטלנטיס שנחשבת לעידן הזהב בו היינו בעולם טכנולוגי מתקדם ורוחני, אשר על פי הגרסא התנכי”ת הוטבע בידי אלוהים ולא איזה אל מרושע כגון טייפון, ואותם יישויות ומאסטרים נעלים שהדריכו את האנושות היו בעצם עזאזל והשדים. אז הנה עובדה מעניינת שאנחנו מקבלים על אותם בני החושך האוייבים של הבניה החופשית:

“המשמעות הראשונית והמקורית של אנוש, בנו של שת, הייתה הגזע הראשון במצבו הרגיל מתוך זיווג גבר ואישה–שכן שת הוא אינו אדם, אלא גזע. לפניו האנושות הייתה הרמאפרודיט.”

הלנה פטרונה בלבטסקי, “הדוקטרינה הסודית” כרך 2 עמוד 125.

ממשיכת הדרך של בלבטסקי והמלכה של תנועת הניו-אייג’ אשר נוצרה על הברכיים של התנועה התיאוסופית, אליס ביילי (נשואה לפוסטר א. ביילי בונה חופשי דרגה 33), מדגישה את בעית ה”פירוד” מעבר לעניין המיניות, ומפילה את האשמה על היהודים, בני שת:

“בנוסף לשלושת הכוחות האנרגטים אשר מהווים את הלוגוס, ביילי מצביעה על כוח אנרגטי רביעי העובד במקביל, אך לא בשיתוף, “הכוח היהודי”. (Externalisation of the hirarchy_ II, p.89)…העובדה ש”זה” מדורג שווה בשווה עם הלוגוס מרמז על כך ,שכמו הלוגוס, ישנה אישיות או “התממשות” אשר דרכה הכוח הזה מתקשר עם האנושות, האלוהים אשר נערץ בידיי היהודים…היא מאפיינת את הכוח הזה כ”זמני, מייצר פרוד”, ומאתרת אותו באזור מקלעת השמש הפלנטרי; הוא ספרת פעילות הרגש…במקום אחר (p.74) היא מחברת את הכוח היהודי עם “כוחות המטריאליזם, הפורצים החוצה…מתוך כוחות האופל (החושך), או הלשכה השחורה”. יחד, שני הכוחות הללו (יהודים ומטריאליזם) “מגבירים את המתח הרווח הקיים בעולם.” כתוצאה מכך, היהודים “משתמשים בעוצמה רבה באנרגיה המרוכזת אשר לה אנו קוראים כסף. הם מהווים, באופן מוזר, מרכז אנרגטי ייחודי ומופרד.” (p.76). בדרך זו, ה”חטא” של “הפירוד” נראה בעיני הניו-אייג’רים כמוצא את מקורו בעם היהודים ומאמלל אותם בצורה ייחודית, מקרבם אל “החטא הקדמון”, אשר איתו נולדים. הדבר הזה מאוד חשוב לזכור כאשר מפענחים את המנטרה האהובה במעגלי הניו-אייג’רים, להעלים את “הפירוד” בעולם. בעוד שהציבור חושב שזהו קונספט אבסטרקטי או התנהגות, המוארים מתמקדים בגזע היהודי כ”מהווה מרכז עולמי” של פירוד-התגלמות החטא”.

שושלת שת

נלקח מתוך  The rainbow swastika, by Hannah newmanאם לא הבנתם עדיין, צאצאיי שת הם היהודים, והיהדות. משושלת שת יצאו אנשים כמו שם (העמים השמים), אברהם, המלך דוד, והמלך שלמה. על פי האגדה המאסונית, זה היה שלמה המלך שציווה להרוג את חירם אביף בדיוק כפי שטייפון/שת הרג את אוסיריס/דיוניסוס. מטרתם היא כמובן לנקום את נקמתו כהורוס אשר לפי האגדה בסופו של דבר הורג את הדרקון הגדול והנורא המייצג את שת. לפי האחוות הסודיות גם הנוצרים הם בני שת כיוון שישו שייך לעץ המשפחתי הזה. בכל מקרה, בכמה פסקאות לפני הציטוט הנ”ל בלבטסקי מסבירה עיקרון אשר חוזר על עצמו הרבה בכתבי כהני המסטריות, וזה שהשם של י-ה-ו-ה מייצג שם של אל המכיל גם איכות גברית וגם נשית, ה’י’ מייצג את הכוח היוצר הגברי ו”ה-ו-ה” כמו חוה את הכוח היצירתי הנשי. ורבים מהם אוהבים להשתמש בפסוק התנ”כי הבא כדי להצדיק את הטענות שלהם, מתוך בראשית פרק א’:

כז וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם בְּצַלְמוֹ, בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ:  זָכָר וּנְקֵבָה, בָּרָא אֹתָם.”

הפסוק מעניין, ורק בפרק ב’ מתוארת הבריאה הידועה בעזרת האפר, וכיצד יצר את חווה מצלעו של האדם. הבה נפנה לרוסיקרושן אלכימאי וכהן גבוהה של המסטריות מאקס היינדל מתוך החלק השני של אחד המאמארים הכי רציניים שכתב הנקרא “הבנייה החופשית וקת’וליסיזם” תחת הכותרת של “מהי אבן החכמים?” (לפי חשד שלנו מאנלי פאלמר הול בונה חופשי דרגה 33 אהב מאוד להשתמש בחומרים שלו וכתב הרבה דברים בדיוק כמוההו):

“אנו יודעים, שהיה זמן ובו האדם בהתהוותו היה הרמאפרודיטי, זכרי-נקבי, והיה מסוגל ליצור מתוך עצמו (כמו צמח)… “”…וכך הפסיק האדם להיות הרמאפרודיטי פיזיתולהפוך לחד מיני. הוא אינו מסוגל יותר ליצור מתוך עצמו פיזית כמו הצמחים ההרמפרודיטים, ולא פיזית כמו האלוהים, ההיררכיות הזכרים-נקבים, אשר במקור נוצר בצלמם, ולכן הוא לוקח ,בזמננו הנוכחי, את מצב הביניים שבין הצמח לאלוהים”"

לכן, אם תהפך להיות כמוהם (כמו האלים), עלייך ללמוד להפוך את כל האנרגיה היוצרת כלפי מלעה כדי שיהיה לחלוטין בשימוש תחת הוראתו של האינטיליגנציה. ורק ככה תוכל להפוך כמו האלים וליצור מתוך עצמך בעזרת כוח המיינד שלך והמילה הגדולה אשר בעזרתה תוכל לדבר את האור היוצר. זכור שפיזית היית פעם אנדרוגינוס כמו הצמח ומסוגל ליצור מתוך עצמך. הסתכל אל עבר העתיד כעת דרך הפרספקטיבה של העבר ותבין שמצבך החד-מיני הנוכחי הוא בסך הכל שלב זמני באבולוציה ושבעתיד כל הכוח היצירתי שלך חייב להיות מתועל כלפי מלעה כך שתהפך להרמאפרודיטי רוחנית, ובכך תהיה מסוגל להחפיץ את רעיונותך ולדבר את המילה החיה אשר תמלא אותם חיים ותהפוך אותם לרוטטים עם אנרגיה חיה. הכוח הדואלי היוצר הזה אשר בא לידי ביטוי דרך המוח והגרון, הוא ה ‘ELIXIR-VITAE’ [האליקסיר הוא הנוזל אשר מרפא את כל המחלות, דבר אשר האלכימאי משיג יחד עם אבן הפילוסופים/החכמים] אשר פורץ מהאבן החיה של הפילוסוף הרמאפרודיטי הרוחני. התהליך האלכימי של הצתתו והעלאתו מתבצע בעמוד השדרה…לאט לאט הוא עולה למעלה וכאשר מגיע לבלוטת יותרת המוח ובלוטת האצטרובל במוח, הוא מכוון אותם לרטיטה, ופותח את העולמות הרוחניים ומאפשר לאדם לשוחח עם האלים…ואז הוא נהיה אבן החכמים (“The philosopher’s stone”).”

נציין שהתבונה המסומלת בידי כוכב שבתאי הוא הכוכב המרוחק ביותר מהשמש, והגלגל הכי קיצוני בקוסמולוגיה, ולכן מייצג את הגבול האחרון, או הנקודה האחרונה על הסולם של הבניה החופשית, שדרכו מתקדמים רוחנית. על כל כוכב יש להתגבר כדי להנתק לגמרי מכבלי החומריות, ועל שבתאי (הדרקון הגדול, הגבול המסומל בידי הנחש הבולע את הזנב של עצמו) מתגברים בעזרת התבונה, ולבסוף מגיעים לאורנוס (כוכב/גלגל אחד מעל שבתאי), אשר על פי המיתולוגיה היוונית, שבתאי סירס בעזרת המגל שלו, ולכן כאשר חוזרים אליו מקבלים חזרה את הכוח היוצר ומוצאים את האיבר האבוד שלו (המילה האבודה, ראו הסבר עוד כמה פסקאות). יתרה מזאת, חשוב שתכירו את בלוטת האיצטרובל, היא נמצאת בדיוק במרכז המוח, כאמור היכן ששוכנת העין השלישית, והיא אחראית לפעילויות הקשורות בנשמה בעזרת חומר המופרש בה שנקרא DMT. אותו החומר מופרש כשאנחנו נולדים ומתים, וקצת כאשר אנו ישנים שינה עמוקה. (לעוד מידע על בלוטת האצטרובל). מעניין לדעת שחומר הפלואריד נוטה להצטבר בדיוק באזור בלוטת האצטרובל ולהפריע לתפקודו, דבר אשר צריך לקחת בחשבון בעקבות הפלרת המים בארץ ללא רשותנו תודות לאחים עופר (שקיבלו תואר אבירות), חישבו על כך שהדבר עלול להפריע לתפקודנו הרוחני ביחס לתפקוד המוגבר עליו שוקדים חניכי האחוות הסודיות.  בלוטת יותרת המוחלעומת זאת אחראית יותר על הפרשת הורמונים לאיברים הרחוקים בגוף מהמוח.אנרגית הנחש, המסמל את אנרגית כוח היצירה המתחדשת כיוון שמשיל את עורו הישן ומתעטף בחדש,יושב בדיוק על בלוטת האצטרובל, העין השלישית, אצל הפרעונים במצריים:

iuraeus.jpg

גם ההודים מסמלים, ומקדשים את אותו המקום:

article-hindu-festival-of-navratri.jpg

מאנלי פאלמר הול אומר דברים דומים בSecret teachings of all ages עמוד 79:

“ישנו דמיון מספק בין חירם המאסוני והקונדאליני של המיסטיקה ההודית כדי לאשר לנו את ההנחה שחירם עלול להחשב גם כסמל של רוח האש הזזה דרך החדר השישי של עמוד השדרה. המדע המדוייק של התחדשות האדם היא המפתח האבוד של הבניה החופשית, שכן כאשר רוח האש עולה כלפי מלעה דרך 33 הדרגות (יש בבניה החופשית 33 דרגות כמו 33 חוליות בעמוד השדרה), או חוליות בעמוד השדרה, ונכנס אל תוך כיפת החדר של הגולגולת האנושית, הוא סוף סוף עובר אל תוך בלוטת יותרת המוח (אייזיס), היכן שהוא קורא לרא (בלוטת האצטרובל), ודורש את השם הקדוש. הבנייה החופשית האופרטיבית, במלוא מובן המונח, מסמלת את התהליך אשר בו העין של הורוס נפתחת…בחלק מאילוסטרציות הפפירוס (כתבים מצרים עתיקים), הכניסה של נשמות המתים אל תוך היכל השיפוט של אוסיריס, לאדם שנפטר יש אצטרובל המחובר לכתר של ראשו. המסטיקנים היוונים גם כן סחבו מטה עם החלק העליון בצורת אצטרובל, אשר נקרא המטה של בכחוס/דיונסוס…במוחו של האדם קיימת בלוטה קטנה הנקראת בלוטת האצטרובל, שהיא העין המקודשת עבור הקדמונים, ומיוחסת לעין השלישית של הקיקלופים. לא הרבה ידוע על פעילות הבלוטה, אשר דסקארטס מציע (בלי לדעת עד כמה היה זה חכם) שהיא עלולה לתפקד כמושב הנשמה של האדם. כפי ששמו מייצג, בלוטת האצטרובל היא האצטרובל הקדוש השוכן באדם—העין הבודדת, אשר אינה יכולה להפתח עד אשר חירם (רוח האש) מועלה דרך החותמות הקדושות אשר נקראות שבעת הכנסיות באסיה “

בלוטת האיצרובל

מטה כמו זה של בכחוס/דיוניסוס מחזיקים בותיקן, כולל האפיפיור, כמו גם הפסל הגדול ביותר בותיקן הוא של אצטרובל אשר מתחתיו נראה פרצוף הנראה כמו פרצופו של דיוניסוס, וגם בבוהמיאן גרוב מחזיקים במטה עם אצטרובל בקצה.העניין החשוב יותר הוא שאם הדבר גורם להם לתקשר עם אלים, אז אל תשכחו שהם רוצים לתקשר עם אלים של בני האור, ומדובר בשדים ויישויות אור שנפלו אשר יצרו ולימדו את שושלת קין, בני האור. לא סתם התקשורים עם אותם יישויות מציגים את היהודים וי-ה-ו-ה כחומריים האחראים לפירוד ורגש בעולם (אליס ביילי כתבה את ספריה מתקשור עם ישות בשם דג’וול קואהל למשל). אם כבר יכולים להבין ביתר בהירות למה הם קוראים לעצמם אילומינטי (מוארים), ושאחד העיסוקים הבולטים שלהם הוא ספיריטיזם, תקשור עם ישויות ו/או החדרת ישויות לתוך גופים, ואלה טכניקות מאוד חזקות המסוגלות לשמש לשליטת תודעה ברמה מאוד גבוהה. פאלמר הול צודק, ואכן מדע פתיחת והעין השלישית הוא מפתח רב עוצמה להבנת הסמלים, אך הוא עצמו לא ידע עד כמה, וטעה קצת בהערכות שלו  לגבי את מי אייזיס ורא מייצגים, ככל הנראה בגלל שהמדע לא סיפק לו את התמונות הבאות:

ההירוגליף הידוע, “העין של רא”, בקורלציה עם ההיפותאלמוס במוח האחראי על פעילות בלוטת יותרת המוח:

eyeofra.jpg

שימו לב מה לאל השמש הראשוני של המצרים “רא” יש על הראש, ושימו לב לצורת העין שלו, זה סמל לבלוטת האצטרובל:

ra31.jpg

לעומת זאת אייזיס:

isis.jpg

issis.jpg

ככה מרקורי/הרמס (המניע האוניברסלי, חירם) מיוצג, שימו לב למטה שלו הקדוסאוס, הנמצא בתור הפאלוס של באפומט, ראשו של באפומט עז המייצג את שבתאי, הכוכב שזז הכי לאט, והגלגל הכי חיצוני בקוסמולוגיה, מרקורי הכוכב שזז הכי מהר, ולכן הם מייצגים הפכים, הוא הגלגל השני הכי נמוך לאחר הירח. המטה של מרקורי הוא גם אחת הסיבות שבונים חופשיים משתמשים במטה כעזר בלבוש:

hermes_1_lg.gif

הנחש בגן עדן המיוצג כשדה הערפדית לילית (אשר מיוצגת גם-בבוהמיאן גרוב),  מצויירת בדומה לאנרגיית הקונדליני:

michelangelo-temptation-adam-and-eve.jpg

אנרגיית הקונדליני (האור האסטרלי/מניע אוניברסלי) המסתלסלת סביב עמוד השדרה (המטה) של היוגה ההודית:

kundalini2.jpg

מטה של בונים חופשיים(ניתן לקנות בחנות לאביזרים מאסוניים), בקורלציה לחוליות עמוד השידרה, מסדרת המטים של Two Ball Cain (תובל קין/ וולקאן):

cane-with-details.jpg

נלקח מתוך אתר http://www.masonicsupplyshop.com, שווה ללחצו לראות הגדלה :

cane.JPG

מתרגל קונדליני יוגה, שימו לב למודרה (בקרוב נפרסם כתבה שתסביר את פירוש סימן היד):

gammenthaller.jpg

שימו לב כמה הדבר סימבולי לאור המידע והתמונות למעלה:

ky_logo.jpg

המטה של דיוניסוס עם האצטרובל בקצה, זיכרו שגם בבוהמיאן גרוב ישנו פסל של דיוניסוס ומסתובבים עם המטה שלו:

cone05.jpg

אותו המטה אצל האפיפיור, ובותיקן הפסל הגדול ביותר של אצטרובל, כאשר מתחתיו פנים הדומות לפניו של בכוחס/דיוניסוס, ומשתי צדדיו טווסים המסמלים את השלב האלכימאי הנקרא cauda pavonis , עוד בתמונה ניתן לראות שגם בבבל האצטרובל היה מקודש:

pineconevatican.jpg

אכן האפיפיור מסמן שהוא מהמוארים, האילומינטי:

pope_ratzinger_handsign_001.jpg

איגנציוס לויולה, מקים הישועים. לפני הקמת המסדר בותיקן היה שייך לLOS ALUMBRADOS(האלומינטי) הספרדים,  אשר מקורם מכת גנוסטית, שימו לב לפסלים בשתיי הצדדים היכן שמודגש עמוד השדרה:

pict0162on7.jpg

לא סתם ישנו ישועי שפיתח ומלמד יוגה הנקראת “יוגה ישועית”, כך על פי Christian yoga magazine כתבה הנקראת “Jesuit Teaches Class on Patanjali’s Sutras”, שכתב Francis X. Clooney, S.J. בתאריך May 8, 2008. עוד הוא כתב שהיה זה ישועי בשם Fr. Gaspar Koelman שעבד בהודו, אשר כתב את “The Patanjala Yoga”, מחקר מדוקדק על היוגה אשר עד היום נחשב ליקר ערך שלא יסלא בפז בעולם המערבי.שמו של בכחוס/דיוניסוס העתיק ביותר הוא IHS, על גבי שמש שחורה בסמל הישועים:

ihs-jesuits-wikipedia-200px-ihs-logo_svg.png

ציקלופ, מודגש העין השלישית, ע”פ קאלימאכוס היו עוזריו של וולקאן.

220px-polyphemus.gif

אוחז האור

מעניין לראות שפאלמר הול חוזר על הדברים הנ”ל בספרו The hermetic marrige, שם הוא כותב בעמ’ 236:

“החוכמה העתיקה מלמדת שבלוטת האצטרובל היה איבר הראיה המקורי, הידוע כעין השלישית, נקרא בסנסקריט “דאנגמה”, או “העין של שיווה”. זאת העין הרואה הכל של הבניה החופשית, ומשמעות המילה “בודהה”. ואיחוד הניצוץ שלו עם בלוטת יותרת המוח… מהווה את החתונה ההרמטית אשר דרכה, דרך התעברות טהורה  (immaculate conception) במוח, האור הגדול, האחד הזוהר (the shining one), נולד כניצוץ בוהק בחלל השלישי, אשר מהווה את תאו של הרב בונה, בטקס הפולחני העתיק והמקובל.”

צריך לזכור שלא פעם הם מזהים את the shining one  והאור הגדול עם לא אחר מאשר לוציפר (אוחז האור). זכרו כיצד תואר האור הגדול בדרגת הרב בונה למעלה, האנת’וסיאסמוס. מעניין עוד להוסיף בנושא שמסדר הOTO המיועד לבנייה חופשית מתקדמת יותר ואשר הקים אותה אליסטר קראולי, טוען שסמליות ארבעת הדרגות הראשונות מבוססת על סמליות סולם הצ’אקרות בקונדליני של המיסטיקה ההודית. אליסטר קראולי ידוע כאחד המתקשרים החזקים של המסטריות ואחד הספרים שלו כתב בתקשור עם יישות שזיהתה עצמה כנחש הקדמוני מגן עדן, אבא של בני קין, בני האור על פי המסטריות(כמה פעמים שמעתם על מתקשרים עם יישויות אור בניו-אייג’?).ובאמת התאורים הנ”ל שנכתבו בידי מאקס מאנלי פאלמר, הם בדיוק אותם תאורים של כוח הקונדליני אשר מתואר במיסטיקה ההינדית כנחש המטפס בסיס עמוד השדרה לאורך כל אורכו עד בלוטת האצטרובל.התפטלות הנחש לאורך עמוד השדרה כאנרגיה נראת ממש כמו המטה של הרמס/מרקורי הנקרא הקדוסאוס, וניתן לראות אותו למשל בתמונה למעלה של באפומט כיצוג הפאלוס. העלאת הנחש האנרגטי הנ”ל כלפי מעלה לאורך עמוד השדרה ועד למוח ליצירת הוויה אנדרוגנית היא אבן החכמים, ומיוצגת בתמונות של שיווה בעזרת הנקטר שפורץ לו מתוך ראשו, ובציור של באפומט כלפיד הבוער מתוך ראשו, יצירת אנשים שהגיעו למטרה הנעלה הזאת “משפרת” את הגזע האנושי על פי האחוות הסודיות.יתרה מזאת חשוב להבין שמדובר על להתעלות מעבר לרגש המצוי באזורים הנמוכים של סולם העמוד שדרה,מקלעת השמש, ולעלות למעלה אל כיוון התבונה , בבוהמיאן גרוב למשל מטהרים את רגש האכפתיות בעזרת אש (ואתם כבר מבינים מה הוא הרעיון הסימבולי של האש).

זכרו כיצד החבר באגודת הרוזקרושנס (צלב-הורד) ג’ין רודנברי, מייצג את גזע הוולקנים (תובל-קין) בסדרה שיצר, סטאר טרק.הוולקנים בסדרה  הם לגמרי מנותקים מכל רגש ומסוגלים לפעול אך ורק מתוך הגיון המקנה להם שלווה ורוחניות אשר אינם שייכים לעולם החומרי והדואלי. וולקאן באנטרופוסופיה של רודולף שטיינר (כהן מאוד גבוהה של צלב הורד והבניה החופשית האזוטרית, הקשיבו לדקות הראשונות של הפרק הזה), מייצג את השלב האנושי המתקדם ביותר אליו יגיעו בעתיד הרחוק בני אדם, ובו הם יהיו כמו אלוהים מסוגלים לייצר יצורים וגלקסיות, הדבר דומה לחלוטין גם לאמונת כת העבמ”ים הניו-אייג’ית של הראלים המאמינים בדיוק באותו דבר ובכמובן בטרנס-היומניזם, שילוב הרוחניות והתקדמות רוחנית בעזרת זיווג הטכנולוגיה עם האדם.מאנלי פאלמר הול בספרוSecret teachings of all ages עמוד 51 מסביר שעבור הרוסקרושנס (זכרו שהם מעגל פנימי גבוהה בבניה החופשית) ישנם שלושה סוגי אורות, הגבוהה שבהם נקרא וולקן, והוא נחשב לשמש הרוחנית, בעוד שהנמוך ביותר נקרא י-ה-ו-ה והוא האור החומרי.

באפומט מקביל בסימבוליות שלו לציורים של שיווה (הרבה ניו אייג’רים מחזיקים בתמונות שלו מבלי ממש לדעת עליו מעבר לכך שהוא נחשב באופן מיתולוגי לאבי תורת הקונדליני יוגה). שימו לב מה אליסטר קראולי, בונה חופשי דרגה 33, אלכימאי, ראש הOTO, אשף בתרגולים טנטרים מהמזרח של הקונדליני, ועוד כל כך הרבה תארים שניתן למלא איתם דף שלם, אומר על “העין של שיווה” בThe Vision and the Voice, 2nd Aethyr מתוךThelema:

“קין היה בנם של חווה והנחש, ולא חווה ואדם. ולכן כאשר רצח את אחיו, אשר היה הרוצח הראשון, כאשר הקריב משהו חי בעבור השד שלו, היה לקין את האות מעל הגבה, שהוא תו החיה (666) המדובר בחזון אחרית הימים של יוחנן, והוא הסימן של חניכה [זה ה"עין השלישית", ה"עין של שיווה", בלוטת האצטרובל…]“

את הספר הזה למשל, קראולי קיבל בתקשור, ואתם יכולים לראות מה הישויות כתוצאה מהעלאת המניע האוניברסלי (האור האסטרלי) כלפי מלעה לאורך עמוד השדרה מתקשרות לו. אתם גם עכשיו מבינים יותר טוב את הסמלים הידועים של הבניה החופשית. העין נמצאת תמיד במשולש, וזה סימבולי לעין השלישית. המטרה המוצהרת של הבנייה החופשית והמסטריות שהיא תחייתו מחדש של אוסיריס (עידן הזהב/אטלנטיס) בידי חניך המסדרים החשאיים, או החזרתו של השד עזאזל, בעזרת מציאת האיבר היוצר של אותו האל, איבר המין שלו שלא נמצא, הוא בעצם מציאת המילה האבודה שתהווה מפתח לפתיחת העין השלישית, שכן בעברית “מילה”  גם מתייחסת למה שידוע לנו כ”ברית מילה” וגם מילה שאומרים.המטרה המוצהרת הגדולה הביותר של הבניה החופשית היא מה שהם מכנים, מציאת המילה האבודה.על שטר הdollar.JPGדולר ישנה פרמידה עם 13 קומות, ולמעלה המשלוש עם העין, זה מכיוון שבמיתולוגיה המצרית של המסטריות, אשר הם מחזיקים בה עד היום לאורך כל גילגוליה, אוסיריס נחתך ל14 חלקים בידי שת (בני החושך/האחווה השחורה)  כאשר 13 חלקים נמצאו בידי אייזיס, והאחרון אבד, איבר המין (הכוח היוצר), פסל האובליסק הידוע, השיווה לינגאם של ההודים. במקומו יש את המשלוש עם העין שהוא תחליף לאותו איבר עד שימצא על פי האגדה. מתוך THE GREAT WORK IN SPECULATIVE  THE DORMER MASONIC STUDY CIRCLE #47 ,FREEMASONRY:

“איבר המין של אוסיריס מסמל את המילה האבודה (כוח השילוש היוצר), והתחליף מזהב של מצריים, אשר קיבל חיים בעזרת קסם, הוא שווה בשווה עם המילה בעלת שלושת האותיות של הבניה החופשית המודרנית,A-U-M”

אלכימיה

אני אשאל את הניו אייג’רים מה שוויליאם קופר שאל אותם לפני למעלה מ15 שנים, “איך זה מרגיש שיפל(צי-בור)? ולמה אתם עושים את הדברים האלה? כי מישהו אמר לכם…”. משתמשים בקריאה הזאת בין היתר בכדי להכניס רטט לאזורים מסויימים כמו העין השלישית (בלוטת האצטרובל), ואכן ניתן לראות שהמיסטיקה של הוודות מהווה מפתח רב עוצמה להבנת המסטריות והאחוות הסודיות, כמו גם הקבלה, והאלכימיה. אין זה אומר שיוגה דבר רע מיסודו כלל, האחוות הסודיות משתמשות גם בקבלה ובכוחות האותיות למטרת שליטת תודעה ומטרותיהם. הטרנד הרווח כיום בעולם ובארץ של הניו-אייג’ הוא דבר ההולך בדיוק עם התוכניות של הסדר העולמי החדש אשר נקראים כמו שם הספר של אליס ביילי אשר ממנו ציטטנו למעלה, “Externalisation of the hirarchy”, כלומר החצנת ההיררכיה של מיסטריות האחוות הסודיות אל הצי-בור. בכל מקרה, אם עוסקים אנו בניו אייג’רים, עקרון האנדרוגנוס הוא רעיון מאוד פעיל שם, ועל כך מספר Randall N. Baer אשר היה מנהיג וסופר בתחום הניו-אייג’, בעיקר בכל הקשור בקריסטלים. הוא כתב בין היתר את Windows of Light: Quartz Crystals and Self-transformation, נשמע ניו-אייג’ מהגרעין הקשה לא? בכל מקרה אנחנו נקריא מתוך ספר שכתב אחרי שהוא התעורר (התעורר באמת),

Inside the New Age Nightmare עמוד 125:

” גברים שנהיים נשיים יותר ונשים שנהיות גבריות יותר  האנדרוגנוס האידיאלי הוא דבר אשר מאוד רווח. לא משנה איזה מין הבן אדם, הניו-אייג’ רואה בני אדם כמורכבים משתי עקרונות שווים של גבר ואישה. מטרה רוחנית פסיכולוגית כאן היא לאזן את הצדדים הגברים והנשיים של כל אדם. כתוצאה מכך , הגבר צריך “להגיע במגע” עם הצד הנשי שלו; ולהפך עבור האישה. על ידי התנסות בטכניקות ניו-אייג’ פסיכו-רוחניות טרנספורמטיביות, הגבר לומד לפעול עם איכויות יותר נשיות: והאישה, עם איכויות יותר גבריות. התוצאה סופית היא כפי שניתן לצפות מראש- יותר גברים נשיים ויותר נשים גבריות. בזמן שעוד הייתי ניו-אייג’ר, היה קשה שלא לשים לב לאידיאל והטרנד הרווח. ישנו לחץ חברתי מאוד משמעותי בהמון קונטקסטים להסתגל למטרת ה”תנסה-להיות-יותר-אנדרוגנוס” הזאת. כאשר גברים מתחילים להתנהג יותר כמו נשים, ונשים מתנהגות יותר כמו גברים, התוצאות הם פשוט לא מאוזנות ולא בקו אחד עם התכנון היצירתי של אלוהים. במקום זאת, כפי שהנהוג שם, הניו-אייג’ מנסה לשפר את מה שהוא תופס כמיושן, כתפקידי גבר-אישה תנ”כיים לא מפותחים אשר למען האמת מבוססים על החוכמה האלוהית”.

הדבר הוא בדיוק אותו דבר כמו מטרתו של וולקאן (תובל קין) על פי האלכימאים, וזה להביא את היצירה האלוהית לשלומתה. כל הדברים נוצרו לא מושלמים בידי אלוהים וזה תפקיד האלכימאי, וולקן להביא את כל הדברים לשלמותם, עוד מידע על כך בפודקאסט על פולחן האש. זאת האמונה גם של הגנוסטים, אשר עיניין האנדרוגנוס משחק גם אצלהם תפקיד מרכזי, לכן הטרנס-הומאניסטים נקראים גם ניאו גנוסטים. כמו לבניה החופשית גם הגנוסטים היו מקבלים בחניכות שמות ומילים כדי להביא את הכוחות האלוהיים תחת שליטתם, כמוהם הם האמינו כי אלוהים הוא בסך הכל כוח אנרגטי שניתן להשתמש בו, ושה-יה-ו-ה התנ”כי הוא אל מרושע אשר כלא אותנו בחומר, בעוד שלוציפר בא לשחרר אותנו מכבלי החומר בעזרת הדעת, הידע, אשר יוכל להוציא אותנו לחושפי שוב.האל המרושע מהתנך מתבטא אצל הגנוסטים ב7  ספירות שנקראים ארכונים, כאשר הראשון והגבוהה ביותר נקרא אילדה-באות והוא מושוייך לכוכב שבתאי, וכמו כן יש להתגבר עליו ולפרוץ מחוץ לספרות החומר, התבונה היא המפתח.

זכרו שמקורם של הישועים גם כן הוא בכת הגנוסטים.ומעניין לדעת שבתחילת המאה הקודמת היה זה כומר ישועי, פייר דא שרדן, אשר פיתח ובישר עבור תנועת הניו-אייג’במערב את תורת ההתפתחות הרוחנית האבולוציונית, אשר רואה בכל הקורה ביקום ובחיינו  תהליך ,מנקודת מבט רחבה יותר, המתפתח אל עבר “נקודת האומגה” בו היקום ואנחנו נחווה את הכל כתודעה עצמית אוניברסלית אחת, המשוחררת מכל מגבלות המרחב והזמן, ושם נחווה את האלוהות. הסופר המצויין עידו הרטרוגזון (בעל האתר טכנומיסטיקה) כתב את כיצד החזון הרוחני של דה-שרדן קורם עור וגידים בימינו בעזרת טכנולוגיה:

טיילהרד דה שרדן וטרנסהומניזם

אבל המראה הרחוק ביותר שראה דה שארדן היה בעתידו של המין האנושי. מעל עולם הבנוי כבצל מעולם חומר (גיאוספירה המורכבת ממספר שכבות בצליות בעצמה) המכוסה בשכבה דקה של חיים (ביוספירה) מופיעה מעין הילה. זוהי הנוספירה, ספירה של מודעות ומחשבה. הנוספירה מסמנת את יציאתה של האבולוציה מגבולות העולם הביולוגי לעבר אבולוציה של מחשבה. מעתה האבולוציה אינה מתרחשת עוד באברי הגוף אלא בעולם המטאפיזי המשותף של הרוח.

הגירה בין תרבויות ושיפור אמצעי התקשורת מעלים את הטמפרטורה הפסיכו-סוציאלית והופכים את האנושות לקבוצה סימביוטית בעלת מערכת חשיבה משותפת המאפשרת התפתחויות רוחניות וטכנולוגיות קיבוציות. האבולוציה הופכת לתהליך תרבותי ציבורי וחובק עולם: אבולוציה של תרבויות, רעיונות ותורות מכל הסוגים השואבים מאוצר משותף ומתפתחים זה מתוך זה. עולם רוח חי מתנשא מעל לגלובוס והופך לזירת ההתרחשות החדשה. לו היה דה שארדן זוכה לראות את רשת האינטרנט, בוודאי היה רואה בה את התגשמות חלומותיו.

הארגון המתגבר של המרקם הסוציאלי מגיע לשיאו אצל דה שארדן ב’נקודת האומגה’. נקודת שיא של תהליך ריכוז הנוספירה, בה יתאחדו כלל התודעות האנושיות לכדי תודעה אחת היפר-פרסונלית החושבת כאחת, אך מכילה בתוכה את הייחודיות של כל תודעה ותודעה. כל אחד ואחד מבני האדם מתפקד במסגרת תודעה זו כמו אחד מהנוירונים שמרכיבים את מוח האלוהות בתוך מסגרת שהיא קולקטיבית ובו בזמן אינדיבידואלית.בימים אלו אנחנו יכולים לראות כיצד הטכנולוגיה מביאה את נקודת האומגה, כאשר לראשונה בהיסטוריה האנושית יכול כל אדם לראות כל מקום אחר על פני הכוכב. האנושות מתרוממת לראשונה ממקומה, מביטה על עצמה ומבינה מה היא. למעשה אנחנו יכולים לראות את הטכנולוגיה כמערכת העצבים שבונה האנושות לעצמה שריר אחר שריר, עצב על פני עצב.

פרופ’ לפילוסופיה אריק שטיינהרט מאוניברסיט וויליאם פטרסון, פרסם ב”בטאון לאבולוציה וטכנולוגיה”  של “המרכז לאתיקה וטכנולוגיות מתהוות” כתבה בשם “טיילהרד דה שרדן וטרנסהומניזם” המציגה כיצד היה זה פייר טיילהרד דה שרדן שהביא לעולם את הבסיס לתורת הטרנסהומניזם.

Journal of Evolution and Technology – Vol. 20 Issue 1 -December 2008 – pgs 1-22 http://jetpress.org/v20/steinhart.htm

הנה נקודות חשובות שנלקחו מהכתבה:

  • טיילהרד מצדד בכתביו בעד שימוש בטכנולוגיות למען פיתוח האנושות אל מעבר למגבלותיו הביולוגים והוא במפורש מדבר בעד שימוש בביו-טכנולוגיה והנדסה גנטית.
  • הוא חזה את רעיון האינטרנט, ומערכת מחשוב תקשורתית בין כל אנשי העולם. בנוסף לך שרדן תומך ברעיון חברה גלובאלית שוויונית (ולכן מאוד מתאים לתוכניות הסוציאליסטיות של האו”ם).
  • הוא ככל הנראה הראשון אשר דיבר על התפתחות הטכנולוגיה עד למצה של “סינגולריות” בו האינטליגנציה האנושית תהפוך להיות סופר-אינטליגנטית. יתרה מזאת רבים מממבשרי הטרנס-הומניזם עובדים במסגרת הרעיונות הקונספטואלים של תאורית “נקודת האומגה” אשר פיתח, וחלקם גם בלי מודע למקורות התאוריה.
  • אחת ממסקנות הכתבה היא ששרדן פיתח את התאוריות האבולוציוניות הללו במסגרת הנצרות ולכן יכולים לשמש את הטרנס-הומניסטים בהצגת התורה לעולם הקצת יותר קונסרבטיבי של הנוצרים, ובכך גם ליצור תנועות יותר לברליות בקרב אנשים דתיים יותר אשר עלולים להתנגד בכל תוקף לתורה הטרנס הומאניסטית.

מדליה של ארגון החינוך UNESCO(אונסק”ו) של האו”ם המנציחה את טיילהרד דה שרדן ואת תאורית נקודות האומגה:

  chardin_250.jpg

אומגה – אום.

 chardin_250r.jpg

מרלין פרגוסון בספרה “The aquarian conspiracy” מגלה בעזרת סקר שערכה בקרב ניו-אייג’רים שההשפעה המובילה על ה”התעוררות הרוחנית” שלהם היית פייר טיילהרד דה שרדן. וניתן לראות את המגמה הזאת בבירור אצל ד”ר רוברט מיולר (ממובילי תנועת הניו-אייג’ העולמית) לשעבר סגן מזכ”ל האו”ם אשר קיבל את התואר “הפילוסוף של האו”ם”, קידם את רעיון הממשלה העולמית, וטען כי:

“טיילהרד דה שרדן תמיד ראה באו”ם את הגוף המתקדם שיגלם את הפילוסופיה שלו”(Robert Muller, ed., The Desire to be Human: A Global Reconnaissance of Human Perspective in an Age of Transformation, Miranana, 1983, p. 304.)

עוד אמר מיולר:

“…טיילהרד דה שרדן השפיע על עמיתו (האב בראוורי), אשר השפיע על הקולוגות שלו, שהחלו תהליך מחשבתי גלובאלי ועשיר לטווח הארוך בתוך האו”ם, אשר השפיע על הרבה מדינות ואנשים מסביב לעולם. אני בעצמי הושפעתי עמוקות בידי טיילהרד.”Muller, R 1985 Most of All They Taught Me Happiness Garden City, NY Image Book. Pg. 116-117.

אחד התפקידים של רוברט מיולר עבור האו”ם היה לפתח תוכנית לימודים אשר תהווה את האב טיפוס עבור התוכנית הבין-לאומית של האו”ם לחינוך. תוכנית לימודים זאת נמצאת בשימוש בבבתי הספר של רוברט מיולר המיישמים את תוכנית הלימודים אשר פיתח. ונחשו מה…”

“הפילוסופיה השלטת אשר עלייה בית הספר של רוברט מיולר מבוסס נמצאת בספרים וברעיונות אשר אותם הביאה אליס א. ביילי בעזרת המורה הטיבטי דג’ווהאל קהול ( Djwhal Khul)…בית הספר הנ”ל עכשיו מוסמך כמוסד חינוכי השייך לאו”ם המספק חינוך עבור שלום ושיתוף בין-לאומי”Muller, R. World Core Curriculum. Preface.

על פי אליס ביילי שלושת הערוצים העיקריים דרכם יגיעו ההכנות לעידן החדש בעולם יהיו הכנסיה, הבניה החופשית, ומערכת החינוך, כאשר בתוך שלושת הארגונים הללו פועלים המתלמדים של מה שהיא מכנה “The grate ones” (ע”ע דג’ווהאל קוהל), ואשר מכינים את הגרעין לזריעת הדת העולם העולמית החדשה (Externalisation of the hirarchy p.511-13). כידוע לקוראים הקבועים באתר, אותו מאסטר טיבטי אינו אדם אמיתי, זאת יישות איתה מתקשרים ואשר יכולה לקחת גם צורה בגוף פיזי. משמע מערכת החינוך של האו”ם מבוססת על תיקשורים ספירטיסטים, והדבר מעורר שאלות חשובות כאשר מבינים עם איזה סוג של יישויות “אור” האנשים בחברת התאוסופיה והבנייה החופשית רוצים לתקשר. הנה מסר אנטישמי למשל שהתקבל מדג’ווהאל קוהל:

“היהודים תמיד היו סמל האנושות המתפתחת, מחפשת, חסרת מנוח, מטריאליסטית, מופרדת ותאוותנית…לכן הגדלתי על אודות הקונפליקט היהודי כיוון שזהו הסמל של כל הקונפליקטים מהעבר של ההיסטוריה האנושית, המסבוססות על אנוכיות אוניברסלית והתאוות בצע של האנושות הלא מפותחת.”(The “Tibetan Master” via Alice Bailey, _A Treatise on the Seven Rays_, p.635)

האו"ם ואונסק"ו

תאמינו לנו שיש לארגון החינוך של האו”ם השפעה רבה על המדינה הקטנה שלנו, כיוון שנשיא אונסק”ו בארץ הוא לא אחר מאשר שר החינוך גדעון סער, ויושב ראש אונסק”ו הוא מנכ”ל משרד החינך בארץ שמשון שושני! וזאת לא פעם ראשונה שכזה דבר קורה, גם לימור לבנת כיהנה בשתיי התפקידים בו זמנית כאשר היית שרת החינוך בארץ. יתרה מזאת חשפנוכבר כיצד האו”ם עוזר יחד עם הותיקן ליצור את הקונפליקט בין הישראלים לפלשתינאים בין היתר בשביל להפוך את ירושליים לבירת הסדר העולמי החדש והדת החדשה, ולהחדיר לפה כוח “לשמירת שלום” בין לאומי שישמור על הסדר, וזאת השיטה הידועה  אשר נקראת “סדר מתוך כאוס” (Ordo Ab Chao).הנה קישור לנאום שהוחרם באו”ם שמסביר על היחס המזלזל של האו”ם כלפי ישראל והיהודים ועל חוסר הרגישות שלו כלפי הסבל של העם הפלשתינאי בשטחים, ואין זה הפתעה כאשר מבינים שאליס ביילי והמאסטר הטיבטי השפיעו כל כך עמוקות על הארגון. יתרה מזאת כתבנו רבות על השפעת התאוסופיה על תפיסת העולם האאוגנית/אנטישמית של הנאצים, וחזרת אותם רעיונות בתורת הניו-אייג’ של אליס ביילי. כמו כן גם הישועים השפיעו רבות על ארגון הנאצים, ומעורבים בענייני הסכסוך במזרח התיכון (בין היתר בעזרת בוגרים מהאוניברסיטה הישועית ג’ורג’ טאון אשר אחראים לתוכניות אימון ומימון טרוריסטים במזרח התיכון).

 

שרדן ואליס ביילי הם שני האנשים אשר השפיעו הכי הרבה על התהוות ועיצוב החטיבה הרוחנית של האו”ם. לכן מעניין לשמוע מפי של מי שהיה הדירקטור ליוזמה הפלנטרית באו”ם דיויד ספנגלר, אשר ידוע יותר גם כאחד ממבשרי תנועת העידן החדש כאשר הייתה בהתהוות, את המשפט הבא מתוך ספרו Reflection of the christ עמודים 44-5:

“קרייסט הוא אותו הכוח כמו לוציפר, לוציפר מכין את האדם לחווית המשיחיות…הוא החונך הגדול…לוציפר עובד בתוך כל אחד מאיתנו כדי להביא אותנו לשלמות, ובעוד אנו נעים אל תוך הניו אייג’ (העידן החדש), כל אחד מאיתנו בדרך זו או אחרת מובא לנקודה אותה אני מכנה החניכה הלוציפרית, שכן זאת הזמנה אל תוך הניו אייג’…”

אכן בתוספת לאותם דברים כותבת אליס ביילי שהכנסייה והבנייה החופשית יהיו אחראים על תהליך החזרת ההירכיה של המסטריות לעולם ושהתהליך יסתיים בחניכות אשר יתבצעו בידי חזרתם של המאסטרים הגדולים והחניכים שלהם (Externalisation p.514). שוב אנו מקבלים זהות ברורה עבור אותם מאסטרים מחברת ההוצא לאור המשפיעה ביותר של אליס ביילי, אשר מומנה בין היתר בידי קרן רוקפלר (אשר ממנה חוץ מהרעיונות האנטישמים של ביילי את מרכז לחקר האאוגניקה של הנאצים) והאו”ם (אשר מפעיל פעולות מדיטציה בהשפעת אליס ביילי). אותו ארגון נקרא Luci’s Trust, אבל הוא שונה לכך כדי לייפות את שמו המקורי…Luifer’s publishing company, וכמובן המשפיעה על ביילי, בלבטסקי, הוציאה לאור בזמנו מגזין בשם Lucifer magazine, ולהזכירכם שמו של לוציפר הוא מלשון lucent, אור, אז חישבו על כך שהניו-אייג’רים כמו הבונים החופשיים תמיד נדחפים ללכת בעקבות, ואל עבר האור. יתרה מזאת בניו-אייג’ תמיד יגידו לחניכים מסויימים שהם משתייכים לשושלות עתיקות מסויימות (סיבה לשנות את השם לשם הודי בד”כ), אך כמובן שהכוונה לשושלת של בני אור, ואתם כבר יודעים מי הם בני האור… יתרה מזאת ניו-אייג’רים גם נוטים לקרוא לעצמם לוחמי אור, כרגע מי שקורא את הכתבה הזאת מבין יותר טוב מהם מה הכוונה לאור הזה.

עץ הדעת טוב ורע

החטא של עץ הדעת היה גם הוא קשור לאיחוד הניגודים. בתנ”ך המילה דעת משמע לחבר/לזווג, לכן רק לאחר שאכלו מתפח עץ הדעת יכל אדם “לדעת” את חווה וליצור איתה ילד, ולכן משמעות עץ הדעת הטוב והרע הוא בעצם זיווג הרעיון של טוב ורע. זה בדיוק הדבר שקורה בבוהמיאן גרוב היכן שהם שורפים את הדמות המסמלת את רגש האיכפתיות/דאגה הרגש שמשאיר אותם במקום של טוב-ורע, במקום שיוכלו להתעלות למעלה גבוהה יותר מעבר למגבלות הללו. מה שמעניין הוא שהדעת בעץ החיים הקבלי ממוקמת באזור העין השלישית, וזאת ספרה נסתרת. את התינוק ששורפים בבוהמיאן גרוב שורפים למרגלות פסל ינשוף המסמל חוכמה, ומעבר לכך את האלה הגדולה, וכאשר יורדים לעומק העניין מסמל לא אחר מאשר לילית אשר הייתה ניזונה מתינוקות מתים. לילית מייצגת בין היתר כנחש בגן עדן ,ניתן לראות זאת בציור של מיכאלאנג’לו. היא מקושרת לישטאר אלת הפריון המינית, הוונוס הקדמונית. (וונוס הוא עוד שם נרדף ללוציפר).

אישטאר (ISHTAR) המודרנית כיום היא לא אחרת מאשר אסתר, כלומר מדונה, ואל תשכחו את הכתבה עליה, בטקס האמ.טי.וי המפורסם היכן שהיא לבושה כמו worshipful master בונה חופשי, יורדת מפרמידה של 13 מדרגות, ומגיעה לחתן את בריטני ספירס וכריסטינה אגילרה, היכן שהן מתנשקות (שוב שטיפת מוח טרנס-הומאניסטית),ולבסוף שרות בסוף השיר “we are bored with the concept of right and wrong” (אנו משועממות עם רעיון הטוב ורע). לאחר טקס שרפת הדאגה המשתתפים בבהומיאן גרוב מתחילים להתהולל כמו במסטריות הדיוניסים העתיקים, ומתלבשים כמו טרנסווסטים. כיצד אבל יוכלו להנחיל את אותם עקרונות לציבור? ראו סרט למעלה. השטיפת מוח בסרטים, בטלויזיה ובתרבות הכינה את הקרקע, ראו זמרים כגון דויד בואי (זוכרים את זיגי?), מייקל ג’קסון, פרינס, קיס, טוויסטד סיסטר, מרלין מנסון (הדוגמא הכי בוטה לתופעה), וכיום…ליידי גאגא. אנשים שעוברים ניתוח לשינוי מין עושים זאת בעזרת טכנולוגיה והם החלוצים של חזון הטרנס-היומאניזם של הסדר העולמי החדש. עכשיו יותר מובן לכם למה שמים לנו אסטרוגנים בחלב (ראו פרק רביעי על הורמונים של התוכנית “מה הורג אותנו” ששודרה בערוץ עשר), זה לא רק ריווחי זה גם הופך גברים ליותר נשיים. והאם הזכרנו שהטרנס-הומניסטים כבר החלו בניסויים מדעים מתקדמים על גברים ,לתת להם אפשרות להניק תינוקות?

האם התופעה קיימת בארץ? חוץ מכך שתרבות הבידור האמריקאית מוקרנת לצי-בור בכל העולם, גם אצלנו דאגו לתכנת את האנשים, הנה למשל רק כתבה אחד קטנה בנושא:

גברים מתנשקים זה סבבה

סמדר שילוניעדכון אחרון: 20.06.04, 16:49לא הספקתם לעפעף ועוד זוג זכרים מתנשק בטלוויזיה, והפעם עופר שכטר עם יובל אברמוביץ (מחר ב”אקזיט”), בפולואפ על צנזור הנשיקה ב”השיר שלנו”…טרנד הצרפתיות בין זכרים במסגרת תוכניות לנוער מציף את המסך, ואם אפשר על הדרך להביא איזו אמירה סקסית על חופש הביטוי וזכות הצופה לדעת, מה טוב.”

ככל הנראה העניין הזה בעולם הזוהר של נשיקה בין אנשים מאותו המין זאת חניכה המראה את נכונות השחקן להתמסר לפילוסופיה של האחוות הסודיות, ואולי אפילו בלא מודע. מה אם אנשים משפיעים בארץ? ובכן גליון לייד של גלובס מספר 18, מרץ 2010, ניהל ראיון עם נשיא המדינה שמעון פרס. הנה מה היה לו להגיד בנושא, עמוד 40-1:

יווצר אקווליבריום חדש בחלוקת האחריות בין נשים לגברים. אני חושב שהעשור הבא יהיה עשור סנסציוני , שלא יהיה כמוהו בתולדות האדם. תהיה התפרצות מדעית חסרת תקדים כזו שבעוד עשר שנים לא תכירי שום דבר. זה בגלל שלוש סיבות: הראשונה, לפני 25 שנה התחלנו להכניס את המחשב לחיים, ומאז כוח המחשוב עלה פי מיליון. היום אם יש לך אייפון הכול בכיסך. בעצם אייפון זה אני והפון. אני והעולם אנחנו מתחילים בנקודה שהיא פי מיליון יותר גבוהה ממה שהייתה, כוח אדיר.אנחנו אפילו לא מתחילים להבין מה זה.

הדבר השני הוא שעד עכשיו הטכנולוגיה חיקתה את איברי גופו של האדם- עיניים, אוזניים, רגליים,ידיים. היא לא ניסתה לחכות את המכשיר הכי משוכלל בחיים, המוח האנושי. מדועלא עסקנו במוח? מפני שהמוח עשוי מחלקים מאוד עדינים, שאנחנו אפילו לא יודעים מה הם. כל המכשירים שעמדו לרשותנו נראים גסים, וולגריים.

רק מאז שהומצאה הננו טכנולויה, אפשר להיכנס למוחו של האדם. השיעורים שנקבל משם הם מדהימים. בשביל להבין את הננו, קחי שערה אחת משערות ראשך. חלקי אותה ל60 אלף חלקים. החלק ה60 אלף משערה אחת, זה גודל הננו מטר.

הדבר השלישי: אנחנו סופרים כמה אנשים נוספו בעולם. אבל עוד מאט נצטרך לספור כמה מדענים נוספו. מדובר במיליונים.מהנדסים בסין, בהודו, בברזיל, בדרום קוריאה.אני חושב שעוד מאט יהיו מהנדסים כמו שהיו פעם אנשים בעולם.

הצירוף של שלושת הדברים האלה- כוח מחשוב, היכולת ללמוד מהמוח, וההיקף הגדול של מדענים- מחולל סנסציה. בסנסציה הזו, ההבדל בין נשים לבין גברים לא ייתן ייחוס לאף אחד מהם.” [קונספיל:ראו את הסרטון הבא למטה כדי להבין בדיוק למה הוא מתכוון]

הכתבה המקורית (צילום, לחצו להגדלה):

dsc01444.JPG

dsc01445.JPG

לפי איך שהדברים מתגלגלים נראה כי מי שלא יהיה אנדרוגינוס במישור הרוחני יצטרך לעבור כמה שיפצורים טכנולוגיים בשביל להפוך אותו לפועל כוורת אנדרוגני מושלם. כיצד מתכנתים את האנשים לקבל מיזוג בין עצמם לרובוטים. משמעות סמל הכוורת של הבונים החופשיים יהיה מאוד ברור כבר מתחילת הסרט, זהו סמל לחברה הסוציאליסטית האוטופית המושלמת.

והנה בדיוק אותה פרופאגנדה של פועל כוורת מנותק מזהות וגירוי מיני, המשלב בתוכו טכנולוגיה רובוטית, ממש כאן בארץ, בשיא הרייטינג:

הקרב עם הדרקון

שמעון פרס כידוע קיבל תואר אבירות אשר בראשה עומד ראש הבניה החופשית של אנגליה ווולס המכנה עצמה “בנייה חופשית האנגלו-סכסית”, הדוכס מקנט.מייסד מסדר האבירות הזה הוא המלך ג’ורג’ ה-4 אשר גם כן היה בונה חופשי.  באותו תואר אבירות ישנו ציור של הקדוש ג’ורג’ הורג את הדרקון וזה כמובן סימבולי לניצחונם של בני האור על בני החושך, בני קין על בני שת, ראו מה לבלבטסקי שקבלה את תואר הדרגה ה32 מאותה לשכה מרכזית של הבניה החופשית אומרת על הסמל, “הדוקטרינה הסודית” כרך 2 עמוד 379:

“משמעות הדבר (הקרב עם הדרקון) יוחסה למאבקים הנוראיים אשר רבצו בדרכו של המתמודד אל עבר התמחותו, בין עצמו לבין התאוות האנושיות המיוצגות, כאשר האדם הפנימי המואר היה צריך לחסל אותם או להכשל. אם הצליח נקרא “קוטל הדרקון” בגלל שהצליח להתמודד עם כל הפיתויים, ובן הנחש ונחש בעצמו, בכך שהשיל את עורו הישן ונולד מחדש בגוף חדש, הופך לבנה של החוכמה והאלמוות בנצח. שת, האב הקדמון המוערך של ישראל, הוא בסך הכל פארודיה יהודית של הרמס אל החוכמה, הוא נקרא גם ט’וט’ (במצריים), טאט, סת, שת, ושטן. הוא גם כן טייפון – כמו השד אפופיס – הדרקון אותו הורג הורוס! שכן טייפון נקרא שת. הוא פשוט הצד האפל של אוסיריס…באופן ארצי כל האלגוריות הללו היו קשורים במבחנים אותם צריך היה לעבור כדיי להפוך לאשף, והחניכות!”

 רואים איך הם הופכים הכל? ככל הנראה החניכות כפי שרמזנו למעלה, הם היכולת להתגבר על המגבלות של החוקים הישנים של בני שת, חוקי התורה, וירידה לרמה מוסרית נמוכה בשביל להוכיח שהחניך מוסגל לפעול לגמרי מהשכל ללא השפעה מהבחנות נמוכות כמו רגש, איכפתיות, מצפון (טוב ורע). יתרה מזאת הדרקון גם מסמל את הטבע עליו צריך להתגבר בעזרת אור האינטלקט, בדיוק מה שהם עושים בעזרת טכנולוגיה. מעניין אם כך לדעת על התואר אבירות את הדבר הבא בעניין ראשי התיבות של דרגות התואר:

מתוך ויקיפדיה :

לראשי התיבות שלעיל קיים גם פירוש הומוריסטי: “קראו לי אלוהים” – “Call Me God‏” (CMG), “בבקשה קראו לי אלוהים” או “מלכים קוראים לי אלוהים” – “Kindly/Kings Call Me God” ‏(KCMG) ו”אלוהים קורא לי אלוהים” – “God Calls Me God” ‏(GCMG). הפירוש הנ”ל התפרסם בעיקר מסדרת הטלוויזיה כן אדוני השר, אך היה נפוץ בשירות הדיפלומטי כבר לפני כן.

 וחשוב יותר:

המסדר נועד לכבד את “הילידים של האיים היוניים והאי מלטה ושטחי החסות שלו, ונתינים אחרים של הוד מלכותו, אשר ממלאים תפקידים חשובים וחשאיים בים התיכון.

 יש לציין שזמרים/זמרות שפלים מקבלים הכרה מהמנהיגים הגדולים של העולם. למשלביונסה הופיעה בשביל אובאמה בהשבעה שלו, וזה רק מראה באיזה ערכים מחזיק נשיא ארה”ב, וממול הופיעה ליידי גאגא (גבר או אישה? עד היום לא הצליחו לקבוע) עבור מלכת אנגליה.

לצערינו הסדר העולמי החדש רואה בנו עכברי מעבדה, המטרה שלהם להפוך אותנו לאנשי-על, המתעלים על מגבלות הטוב-ורע, רגש, חומריות, וכמובן מיניות. הם גם אוהבים לאותת את זה בהוד והדר. אז ברוכים הבאים לאטלנטיס החדשה!:

ליידי גאגא עם קרניים של באפומט:

10ykgap.jpg

 phpthumb_generated_thumbnailjpg.jpg

 horz.png

באחד משיריה שנקרא אלחנדרו היא מדגישה לאורך כל השיר את המילה Andro שבשם, כרמז לאנדרוגינוס.

ג’ונאס אקרלונד במאי קליפים של גאגא אשר זכה בפרס על בימוי ray of light של מדונה עם חולצה של באפומט:

 jonas-e1263619613390.jpg

ביונסה באפומט:

beyonce-devil-worshipper-2.jpg

סמל הידוע של ליידי גאגא ראו סרטים למטה המלאים באוסף ראיות בנושא, שימו לב למודרה של היד:

lady-gaga-illuminati-1.jpg

מדונה מרובת ידיים בדומה לשיווה, חלק מהידיים עושים את אותו הסימן כמו בתמונה למעלה:

 live_shanti.jpg

 mk-logo.jpg

זוכרים את הקליפ של מדונה FROZEN היכן שהיא קוראת “אוממממ”(AUM), שימו לב היא עושה את אותה תנועת יד, כאשר הסמל שעל כף ידה מגלה לנו את אחת המשמעויות של אותה מודרה, זהו האום, OM .אותו סימן שהיא עושה עם היד יש בו מעגל O, ומאין M עם שלושת האצבעות האחרים (כמו הקילשון של שיווה), זה התחליף הזמני למילה האבודה.  אם תקשיבו טוב למילים של השיר, תגלו ללא ספק שהיא שרה על הכנעות לדיבוק.

גרסא מעניינת של הקליפ, בכתבה שעשינו לכבוד ההופעה של מדונה בארץ.

סימן הידועה של ג’יי זי:

illuminati-jayz.jpg

ביונסה, בעוד שג’יי זי עם סמל הגולגולות והעצמות המפורסם המסמל את מותו של חירם אביף ועץ החיים שגודל על ארון הקבורה שלו:

beyonce-jay-z-occult-mtv-satanic-mk-ultra.jpg

מדונה עם פרמידת האילומינטי:

madonna-illuminati1.jpg

 סתם משעשע:

nfc-991482019424439.jpg

גאגא והמלכה, שימו לב לורדים:

91208w2_gaga_b-gr_03.jpg

 ליידי גאגא האנדרוגנית, בפוזה של בפומט, במרכז בין שני עמודים מאסונים של הארכיטקטים הדיוניסים, בועז ויכין, ומעליה בדיוק סמל הפרמידה הידוע של האילומינטי:

leadgaga2.jpg

אותו קונספט, בתוספת עניין העין, והיונה הלבנה המייצגת את האלה הגדול Mother Godess:

ladygagahandoffatimamannequin1.jpg

מרלין מנסון הדוגמא הבוטה ביותר לשטיפת מוח של הטרנס-הומאניזם:

marilyn-manson-mechanical-animals-front.jpg

שימו לב לטבעת המאסונית של מרלין מנסון:

marilyn_manson01.jpg

תקריב:

marilyn_manson02.jpg

מלחמת הכוכבים

שוב נזכיר כי הסמל מסמל את האיחוד בין האנרגיה הגברית לנשית, שירים אשר ניתן למצוא בהם ייחוס לבנייה החופשית של מנסון הם: “little G’s and big dic@s” פה כמובן יש הדגשה של האות G הנצאת תמיד באמצע הסמל של הסרגל והמחוגה המסמל Generative Force (הכוח היוצר), וליותר מתקדמים מסמל Gnosticism, ועוד שיר הוא “King Kill 33°“, ופה מיוחס ל33 הדרגות של הבנייה החופשית.

JAVA ממלחמת הכוכבים, הייצור הגנגסטר החומרני, מטריאליסתי, השם שלו מרמז על ליגלוג של יוצרי הסרט כלפי מי שהם מכנים האל החומרי של בני החושך JHVH. כידוע בסרט הצד האפל של “הכוח” (האור האסטרלי) (ראו ציטוט למעלה של אליפס לוי על הכוח, זה אותו רעיון שלה force במלחמת הכוכבים) נשלט בידי הSITH וכמובן שהכוונה לSETH, כלומר שת…מהצד השני הצד הטוב של הכוח יש את LUKE מלשון Luc שזה אור Skywalker כלומר מהלך בשמיים, זה המאור שהולך בשמיים, השמש, אוסיריס, לוציפר מלאך האור:

the_hut.jpg

שימו לב לסמל העין, “אות קין”/”תו החיה“? האגדה המפורסמת ביותר על העין של הורוס היא ששת פצע את אחת מעניים שלו ולכן הייתהלו רק עין אחת, עד שט’וט’ (הרמס) ריפא אותו, לכן שימו לב כיצד כל האומנים בסרט מסתירים תמיד עין אחת:

הנספח של דייב שאפל: הוא יצא כנגד הוליווד וחושף עד כמה שיכול ברמיזות עוות ועוקצניות לגבי התועבות שבתעשיית הזוהר האמריקאי, וכיצד הסביבה הזאת מייצרת משוגעים.הוא עצמו נאלץ לברוח לאפריקה ועד היום לא ברור כל כך למה, בהתחלה פקפקנו בו אך מסתבר שהוא חוזר בו על כל השטויות והסמים שהיה עושה, וטוען שבמקום ללכת להוליווד היה צריך להשאר עם משפחתו ואביו החולה באותו הזמן שהציעו לו להכנס לתעשייה. מעניין לראות  בסרט למעלה  כיצד אופרה ווינפרי אשר מנהיגה את רוח הניו-אייג’ במיינסטרים האמריקאי, מסתכלת על דייב שאפל בפה פעור כאשר הוא מגלה את מה שככל הנראה הוא לא אמור לספר.

סיום

לסיום, שמרנו את ההזוי והמצחיק ביותר לסוף. נספח לנאום של הלורד נורת’המפטון בהקשר לשלושת סוגי המאורות בבניה החופשית. הנה שיר מתוך סרט מצוייר של דובוני אכפת-לי המיועד לילדים ובו רואים את הדובים שרים על שלושה עולמות שונים המתקיימים יחדיו, הנמוך ביותר הוא כדוה”א הארצי, האמצעי יער הרגשות אשר נמצא למעלה יותר, והגבוהה ביותר נמצא למעלה מעבר לעננים.בכדו”הא באותו הסרט בזמן השיר שולט מכשף רשע “הדמיורגוס”. בשלב מסויים בשיר הסימבוליקה כבר נהיית מוגזמת, ומספרים על סמל הורד, סמל הדבורה, וכמובן לאורך הסרט ישנם את הכוכבים המסמלים את הBLAZING STAR של הבניה החופשית, מגלשות שמסתובבות בספירלה מסביב לעמודים כמו אנרגיית הקונדליני של הנחש סביב עמוד השדרה, וטקס פאגני שנקרא הMay Pole עתיק שהיה מקודש בין היתר גם לאוסיריס, ובכלל לאלים הסולרים, ובו היו מסתובבים עם חוטים סביב עמוד המייצג סמל פלי, תהנו:

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *