הנשיא ריבלין גם פשיסט, גם בור וגם לא יוצלח

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יוני בלונדי:

 

הנשיא ריבלין אמר הבוקר משהו בסגנון: "אני ונתניהו גדלנו על הרעיון שהמדינה היא מעל הכל…"

אז ככה:
1) לא, המדינה לא מעל הכל, האזרחים הם מעל הכל והמדינה היא כלי שמשרת אותם, לאדם שחושב שהמדינה מעל הכל יש שם, קוראים לזה פשיסט, לא במובן פיגרטיבי, אלא ממש במובן המילולי.

2) אף אחד לא גידל אותך או את נתניהו לחשוב שהמדינה מעל הכל, מי שדיבר על עליונות מוחלטת של המדינה על האזרח הקטן היו מפא"י, אתה ונתניהו גדלתם בבתים רויזיוניסטים, כאלה שראו בציונות תנועה אינדוידואליסטית, חרותית, ששמה את הציוני במרכז ולא את ציון.

3) אני ממליץ לריבלין לקרוא קצת את ז'בוטינסקי, והגותו ביחס ליחסי מדינה-אזרח, אני ממלץ לקרוא כיצד ז'בוטינסקי קידש את הפרט, בזמן שמפא"י קדשו את הסוציאליזם המדיני.

4) מעולם לא טעיתי כל כך בנוגע לפוליטיקאי, מעולם לא הייתי כה מאוכזב. איך בית"ריסט מגיע לדעות כאלה, למחשבות חולניות כאלה, אינני יכול להבין.

5) אגב גם בתור פשיסט, ריבלין נכשל, ב50 שנות קריירה, לא הצליח לעשות ולו דבר דבר אחד עבור ה"מדינה" שהוא כלכך מעריץ, שהיא בשבילו מעל הכל, אפילו לא הישג אחד בודד.

פשוט בושה. צריך לחשוב, אחרי 25 שנות של עזר "מיידלה" וייצמן, משה "האנס" קצב, שמעון "החתרן" פרס, וראובן "המדינה מעל הכל" ריבלין, אולי הגיע הזמן להפטר מהמוסד המביך הזה.

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את ההסתדרות.

הנשיא ריבלין אמר הבוקר משהו בסגנון: "אני ונתניהו גדלנו על הרעיון שהמדינה היא מעל הכל…"אז ככה:1) לא, המדינה לא מעל ה…

‎Posted by Yoni Blondi on‎ ראשון 14 ינואר 2018

_______________

קריאה רלוונטית:

מר סופגניה – יקיר הבונים החופשיים

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *