אובמה מכין עו"ד: נתפס בזהות בדויה על השרת של הילארי עם האחים המוסלמים וחומר מסווג

הילארי קלינטון בית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דו"ח של האף בי איי חושף מצבי 'אמנזיה' (שיכחה), חוזרת אצל הילארי קלינטון בנוגע לענייני ביטחון לאומי, בזמן החקירות על תקרית האימיילים. כך מדווח העיתון "הניו יורק פוסט". (2 ךל-ספטמבר 2016, מאת פול ספרי)

התקרית הראשונה המוזכרת בכתבה הנ"ל היא טענתה של הילארי כי אינה זוכרת שהיועצת הבכירה שלה, חומה אבדין, דאגה לארגן שיתקינו אצל קלינטון את השרת המקביל הלא מאובטח שהכיל את כל הדוא"לים המסווגים, כולל כאלה הקשורים בפרשיית בנגאזי שהתרחשה בלוב. נזכיר שהפעם הראשונה שגילו התכתבות עם השרת הפרטי של הילארי היה בפרשת בנגאזי בה נרצחו בפיגוע טרור עקב רשלנות של מחלקת המדינה בהיענות לבקשות הביטחון של השגרירים בלוב. (סקירה של הניו יורק טיימס)

הילארי טוענת שהדבר נעשה ללא אישור שלה ומסיבות שלא ידועות לה. האף בי איי השתמש בעדות זו לזכות את הילארי, אבל בהמשך הסתבר שהיא גם לא זוכרת כי שילמה על תיקון ותחזוק השרת הפרטי המקביל שלה לטכנאי, על אף שישנן קבלות בכרטיס שלה. בהמשך חושף הדו"ח שהילארי לא זכרה שקיבלה תדרוך בנוגע לטיפול במסמכים מסווגים, על אף שהיא חתומה על הצהרה המחייבת אותה לעשות כך.

בהמשך הכתבה מתברר מהדו"ח כי בנוסף לעובדה שהילרי מחקה את הדוא"לים כולל המסווגים, היא גם שברה וניפצה פלאפונים נוספים שהיו ברשותה עם פטיש. כל זאת היא עשה מיד לאחר שקיבלה זימון מיוחד מהFBI. מה יש להסתיר הילארי?

עכשיו, ראוי להתעכב רגע על מי היא חומה אבדין אשר התקינה את השרת הפרטי של הילארי העומד במרכז כל השערורייה דנן. חומה אבדין בתם של שני בכירים באחים המוסלמים.אביה ערך את מגזין האחים המוסלמים בארה"ב, ה-Journal of Muslim minority affairs ואמה של אבדין תפסה בעלות כשהאב נפטר. כמובן שחומה ואחותה עבדו במגזין במשך שנים.

משנת 1996 הפכה חומה אבדין לעוזרת והיועצת הצמודה של הילארי, בעיקר לענייני המזרח התיכון, מה שמסביר אולי את החלטתה של הילארי לתמוך באחים המוסלמים בהפיכה במצרים ועוד החלטות אומללות והרסניות נוספות שאת השלכותיהן כולנו רואים בסוריה, עיראק, אפגניסטן ולוב, והיום אפשר גם להוסיף את אירופה.

מדוע הילארי טרחה, (כפי שיונית לוי לא טרחה לשאול), למחוק את הדוא"לים האלה ולנפץ בפטיש את הטלפונים האחרים שהיא החזיקה לאחר קבלת הזימון? ייתכן ולמרות כל המאמצים של הילארי הנוכלת להעלים ראיות לכאורה, היא לא שמה לב לפרצה מאוד חמורה,פרצה שהייתה ממש מול עיניה תקופה כה ארוכה. לפרצה הזאת אנו קוראים: "חומה אבדין", היועצת שלה, שקרובה כל כך לאחים המוסלמים ואשר הייתה אחראית על ההתקנה של השרת שהילארי "לא זוכרת" שהתקינו בביתה, אשר הכיל את כל הדוא"לים, וכפי שעולה מהחקירה חלקם מסווגים, כולל בנושא בנגאזי השערורייתי.

ועדת החקירה בארה"ב קבעה שהיית התעלמות מעלייה בבקשות ביטחוניות משגרירות בנגאזי בלוב אשר הותקף. ממשל אובמה ברוב חוצפתו, בגבולות השיח האורווליאני שלו, ניתב את הדיון מהאיסלאם הקיצוני, לסרטון חסר רגישות למוסלמים שפורסם באינטרנט ועורר לפי דבריהם את זעמם של המתקוממים ולרצח הדיפלומטים בבנגאזי, במקרה, ביום השנה ל 11 בספטמבר 2012.

גרף המורה על הכמות הענקית של בקשות בעניין הסדרי ביטחון מהשגרירות בבנגאזי, אשר לא נענו בהתאם, כפי שהמתקפה מוכיחה.

ועכשיו, כתבה נוספת שקושרת את אובמה לשרת הפרטי המושחת של Crocked Hillary. מהNew York Post.

Obama used pseudonym to talk with Hillary on private server By Daniel Halper September 24, 2016

הנשיא אובמה השתמש בשם בדוי ללא גילוי נאות כדי לתקשר עם מזכירת המדינה דאז הילארי קלינטון על השרת הפרטי שלה – דבר שהפתיע את העוזרת הבכירה שלה חומה אבדין כשלמדה על כך. "כיצד זה לא מסווג?" אבדין "קראה" לחוקרים כשהראו לה העתק של התכתבות מ2012 בין קלינטון לאובמה, כך עולה מהמסמכים של הFBI. 

לאחר שלמדה כי הנשיא אובמה השתמש באימייל עם שם בדוי(pseudonym) – ככל הנראה כדי להגן על זהותו – אבדין שאלה את החוקרים אם תוכל לקבל העתק של הדוא"ל. מסמכי הFBI לא מגלים אם הרשו לחומה לקבל העתק לקחת הביתה.למרות עשרות אלפי האימיילים של קלינטון שפורסמו לציבור מאז שנחשף שהיא השתמשה בשרת פרטי לנהל ענייני עבודה רשמיים, אימיילים עם הנשיא אובמה לא פורסמו.

"ההתכתבות מעלה חשד כבד שקלינטון והנשיא דיברו על חומרים מסווגים ללא גילוי נאות בתקנים לא מסווגים ולכן עברו על החוק" ראג' שאח, הדירקטור למחקר במועצה הרפובליקנית הלאומית דיווח. לעומתו נציג של קלינטון המעיט בערכם של המסמכים…

 

המסמכים גם כן מראים עובדי IT עבור חברת פלט ריוור רשתות – החברה החיצונית שאירחה את השרת של קלינטון – המתייחסים בכרטיס עבודה פנימי לגבי "מבצע 'הטיוח' של הילארי" כאשר הלקוח שלהם ביקש שינויים בהגדרות שמירת אמיילים וניקוי איכסון. אחד העובדים טען לאחר מכן שהשימוש במונח היה בדיחה…

הקמפיין של טראמפ אז במסע הבחירות 2016 דיבר על העניין ואמר "היה מאמץ מרוכז להרוס באופן שיטתי מידע שעלול להפליל", "אין פלא שלפחות חמישה אנשים הקשורים לסקנדל האימיילים בשרת הפרטי של הילארי, כולל עוזרת בכירה לקלינטון במשרד החוץ ועו"ד שריל מיליס, השיגו לעצמם עסקאות חסינות ממשרד המשפטים של אובמה בשביל להמנע מתביעות", הוסיף מילר כשהתייחס אז לחדשות באותם ימים על עוזר נוסף של קלינטון שקיבל חסינות מה-FBI כדי שיוכל לדבר לרשויות.

——–

כנראה אובמה דאג שהילארי לא תופלל בכל פרשת האימיילים על פי ניתוח מעניין. הנקודות שמועלות:

ההתכתבות בדואר האלקטרוני בין אובמה לקלינטון בודאות רבה הכילה מידע מסווג כתוצאה מטיב מערכת היחסים שבין נשיא למזכירת המדינה, ובגלל שממשל אובמה סרב לפרסם את האימיילים.

אם קלינטון השתמשה באופן לא חוקי במידע מסווג מהצד שלה, אז הדבר תקף גם מהצד השני של אובמה.

אילו קלינטון תואשם, הדבר היה שם את אור הזרקורים על מעורבות אובמה הברורה בזמן כהונתו.

מסרי טקסט בין עובדי FBI פרו הילארי ואנטי טראמפ, פיטר סטרזוק(peter strozk) וליסה פייג'(lisa page) מחקזים את הסברה. 

———-

מקור מקורב לתובע הראשי של טראמפ, ג'ף סשנס, דיווח לDaily Beast (פורסם גם בניו יורק פוסט) כי הם המתכוונים לפתוח מחדש את תיק האימיילים בשרת הפרטי של הילארי. נזכיר שוב שהיא מחקה 33 אלף אימיילים ושברה את כל המכשירים שהיו ברשותה ברגע שקיבלה צו זימון מה-FBI.

אז אחרי שמחקה את כל האימיילים כולל המסווגים באופריצייה ייעודית ויקרה (שכללה תהליכים שנקראים AcidWash וBleach), יום לפני הדיווח המיוחד שמתכוונים לפתוח את התיק מחדש, ב-3.1.18, נשרף ביתה של הילארי קלינטון (ב-מ-ק-ר-ה). מה הלאה? על רשימת הגופות של משפחת קלינטון שמעתם? (Clinton's Body Count). עוד על כך בהמשך.

הילארי קלינטון בית

נסיים את זה כך יונית,

. בימים האחרונים, האיש שלנו,Q, הדליף שאובמה שכר "עזרה" (משפטית). 😉

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *