מסירים כפפות: אריאל אולמרט בנו של אהוד אולמרט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יאיר בר:

הגיע הזמן להוריד את הכפפות – קווים לדמותם של בני משפחותיהם של הטהרנים

יריית הפתיחה נורתה אתמול בשעה 20:00! גבאי, לפיד, ריבלין, ליבני, הרצוג, אולמרט, ברק, פרס, שלח, זנברג, דרוקר, אברמוביץ, פלד, לוי…. ושות' האם כולכם יודעים הכל על הילדים שלכם? לא…? אז לא לדאוג… אתם תדעו…מעכשיו הכל פתוח והכל יצא לאור! כל הרכילות על הילדים שלכם…עם מי יצאו, עם מי שכבו, עם מי בגדו, לאן הלכו, מה שתו, מה עישנו, מה אמרו, איך, למה ומתי… הכל.החלטתם לרדת לשפל המדרגה? להוריד את הכפפות?שאו בתוצאות! הילדים של ראשי ממשלות, נשיאים, שרים, חברי כנסת ואנשי תקשורת… כ ו ל ם! אף אחד לא חסין יותר בפני הרכילות הזולה! נתחיל באולמרט, אריאל אולמרט. בתמונה בנו של אהוד אולמרט אריאל (מימין) עם בעלו המוסלמי מבית צפאפא

אריאל/ יצחק מגרפתא:

הכירו את אריאל אולמרט בנו של אהוד אולמרט.
בן 41 ,סיים את לימודיו בבית הספר הניסויי בירושלים ובוגר הסורבון בפריז.
א' היתה אם לבן שלמד עם אריאל בבית הספר הניסויי , בת למשפחה שורשית לוחמת שמעמדה הגבוה בתחום התקשורת דחף אותה בעל כורחה לשמאל הרדיקלי ביחד עם בן זוגה לוחם ביחידה מובחרת בצה'ל שעד היום ליבי נצבט כאב בקרבי כשאני נזכר בו.
יש אנשים שפגשת בגהינם אבל אינך יכול לשנוא כי אתה יודע שאין בהם רוע אמיתי בגנים ועליהם נאמר הפתגם הערבי 'ח'יר אל חטאוון תוואבון ' שפירושו הפלאי הוא שהחטאים הכי גדולים של החוטא נהפכים למצוות ברגע שהוא חוזר בתשובה'.
'מגיל 16 הוא בזוגיות עם פלסטיני תושב בית צפאפאה', סיפרה לי פתאום א' ליד בן זוגה.
זה היה זמן קצר לאחר שאהוד אולמרט התיישב על כיסא ראש הממשלה.
'כשאהוד היה ראש העיר הוא היה שולח ג'פ מג'ב לאיים על הנער , כשכלו כל הקיצין איים אריאל להתאסלם בגלוי ולאהוד לא היתה ברירה והוא נאלץ להפסיק', המשיכה.
'במסיבת הסיום של י'ב שאלתי את עליזה לאיזו יחידה בנה מתעתד להתגייס והיא ענתה לי שהוא נוסע לשנת לימודים נוספת בחו'ל ויתגייס כשיחזור, היא שקרנית , בני סיפר לי שאריאל אמר לו שהוא נוסע עם בן זוגו הפלסטיני להתחתן בפאריס ולהתגורר שם במסגרת הסכם עם הוריו כל עוד אביו נושא בקריירה פוליטית '.
היא המשיכה.
'הוא מחונן וגאון ,אם תשמע אותו מדבר ערבית תתמוגג ,המשפחה לא מזכירה אותו בשום הקשר כדי שלא להעיר את קיומו ,הוא כרוך אחר בן זוגו השולט בו ללא מיצרים'.
היא המשיכה עוד.
'הוא העונש של אבא שלו על המעילות והשקרים , לא היתה שום בעיה עם היותו המוסקסואל ואפילו בזוגיות עם פלסטיני אבל בן זוגו טיפוס מתוסבך ששונא אותם ומונע מהם קשר יציב עם בנם , הם הרוסים מזה'.
למחרת היום דיווחתי על כך לקצין י'.
'עד כמה המידע אמין', שאל ,' אמין אמין', עניתי וסיפרתי מהיכן, לידי הוא צלצל לשבכ , הם הופתעו לשמוע.
את הבנאליות של מסירת סודות בטחוניים ע'יי אנשי שמאל רדיקלי לאוייבים חוויתי במו עיני , אני אומר חוויתי ולא ראיתי כי זו חוויה גדולה המתרחשת מול עיניך בראייה הכי הכי אבסטרקטית שיש .
כן, הדברים הכי מסוכנים מתרחשים בתדרים הכי נמוכים.
ואני מתחנן לפניכם , אל תאמינו לאשכנזים הגלותיים שמנסים כל הזמן לשכנע אתכם שזה לא נכון .
פליז, אל !!!
'אתה יכול להשיג את שם הפלסטיני ', שאל אותי לאחר כמה ימים הקצין י' לבקשת השבכ,' באמת אתה רוצה לומר לי שהם לא יודעים על כך לאחר שהזוג הזה חי 15 שנה ביחד ואולמרט היה כבר שר בכיר בכמעט כל תיק אפשרי ', שאלתי ,' לא איציק ,לא , הם לא יודעים, לא ', ענה בעצבנות ,' אתה חושב שבשבכ יש נביאים , בלעדי אנשים כמוך הם מגששים באפילה', הפטיר.
קצת לפני שאביו נכנס לכלא הוא חזר לארץ ורכש דירה אותה עיצב בסגנון שאנטי פיפטי בנווה צדק בתל אביב , הקים חוג בשם 'אמבטייה' ללימודי צרפתית וערבית בקלאס לאלפיון התחתון .
לשון רעה לחשה לי שנולדה לזוג תינוקת מאם פונדקאית , בין אם כן ובין אם לאו בין היא מזרעו או מזרע בן זוגו את האודם היא כבר תמצא מונח באמבטייה בגיל 3 , זה הגיל שבו אפשר להתחיל , אצלם.

 

הגיע הזמן להוריד את הכפפות- קווים לדמותם של בני משפחותיהם של הטהרניםיריית הפתיחה נורתה אתמול בשעה 20:00 ! גבאי, לפיד,…

‎Posted by Yair Bar on‎ יום שני 8 ינואר 2018

_________

קריאה רלוונטית:

מידע שריכז שחף פילוביץ׳ ז״ל על משפחת אולמרט

שלום לך אריאל אולמרט

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *