אהוד ברק ואולמרט עלולים להיות יעד לסחיטה חמורה עקב צילומים עם קטינות שסרסר בהן פדופיל מורשע

אהוד ברק ואולמרט עלולים להיות יעד לסחיטה חמורה עקב צילומים עם קטינות שסרסר בהן פדופיל מורשע

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מעגל הסחר ב'קטינות' עבור שירותי מין, איום על הביטחון הלאומי?

 

תרגום מאמר מהג'רוזלם פוסט של אהרון קליין, הכתב המשובח, אשר מראה כיצד גם בכירים במערכת מדינת העומק בישראל כגון אהוד אולמרט ואהוד ברק מהווים איום ממשי על הביטחון הלאומי של המדינה עקב מערובת\תיעוד אפשרית כחלק מהפשעים נגד האנושות החמורים להלן:

UNDERAGE 'SEX SLAVE' RING A NATIONAL SECURITY THREAT?

 
BY AARON KLEIN

 

 JANUARY 8, 2015 16:52

מקור:

Could the conniving Epstein have sought future assurance against getting caught or jailed one day by filming the right people to help get him off the hook?

 

 

תל אביב— עד כה, רבים מהמאמרים המתעדים בתקשורת את הסערה סביב פרשת ג'פרי אפשטיין, נראים ככותרות של עיתונות צהובה. קשה להאשים את הכתבים. כיסוי מסוג זה מפתה כאשר שמות פוליטיקאים וסלבריטאים נקשרים חזק יחד עם עבריין מין מורשע ומנהל הונם של האליטה המואשם בניהול מעגל "עבדות מין" של קטינות. הטענה היא כי עבדות המין של אפשטיין משרתות לא רק אותו, אלא גם את עמיתיו מהעלית – ביניהם לכאורה את הנסיך הבריטי אנדרו.

עם זאת, זו אינה רק שערוריית מין בין-לאומית העלולה להתרחב כל הדרך למזרח התיכון.

אבודים בין הכותרות עולה על הפרק האפשרות  שפוליטיקאים מרחבי העולם, כולל ראשי מדינות בעבר ובהווה, צולמו בסיטואציות מפלילות עם בנות קטינות, וכיצד ניתן להשתמש בחומר סחיטה פוטנציאלי כזה לא רק למטרות שחיתות אלא כאמצעי סחיטה כנגד הביטחון הלאומי במדינות רבות.

להלן ארבע שאלות בולטות המצדיקות חקירה נוספת.

1) האם יש עוד פוליטיקאים בהווה או בעבר?

נכון להיום, הנסיך אנדרו הוא הדמות הפוליטית היחידה המשרתת בתפקיד כיום, המסומן בין המשתתפים לכאורה בפעילות של אפשטיין הקשורה לקטינות. במסמך בית המשפט, ג'יין דו # 3, המזוהה כוירג'יניה רוברטס בת ה -31, מספרת שבגיל 17 אולצה על ידי אפשטיין לקיים "יחסי מין" מספר פעמים עם הדוכס מיורק בלונדון, ניו יורק ובאיי הבתולה בארה"ב.

באחד המפגשים, התביעה מתארת ​​אורגיה באי הפרטי של אפשטיין יחד עם בנות קטינות אחרות. מסמכים רשמיים ופרסומים בתקשורת מתארים את פעילויות הזימה עליהן נאמר כי התרחשו באופן שגרתי בבתיו השונים של אפשטיין, בייחוד בגבולות אי הזימה והסטיות הפרטי באיי הבתולה. אב הבית של אפשטיין, אלפרדו רודריגז, חשף בעדותו כי הוא עצמו היה עד להמצאות נערות קטינות עירומות, שהסתובבו סביב אזור הבריכה של מתחם הקאריביים של אפשטיין, ואמר כי הוא מודע לכך שבזמן בו עבד שם עסקו אפשטיין וחבריו ביחסים עם קטינות.

רוברטס, אחת מעשרות בנות קטינות שעברו התעללות לכאורה על ידי אפשטיין, טענה בתצהירים שהיא נמכרה לצרכי סקס עם "גברים רבי עוצמה אחרים, כולל פוליטיקאים אמריקאיים בולטים רבים, אנשי עסקים רבי עוצמה, נשיאים זרים, ראש ממשלה ידוע, ומנהיגים אחרים בעולם".

רודריגז דיווח על קיום "ספר שחור" עם רשימה של אנשי הקשר החשובים של אפשטיין, כלולים בין אנשי הקשר האלה הנשיא ביל קלינטון, מיק ג'אגר, ארל ספנסר, ברברה וולטרס, הנרי קיסינג'ר, אהוד אולמרט, אהוד ברק ולפחות שלושה קנדים. רבים מרשימת ה״אלף״ (A-listers) היו מבקרים בבתי המגורים השונים של אפשטיין והוטסו על צי מטוסיו הפרטיים.

כמובן, עצם הקשר עם אפשטיין אינו מוכיח התנהגות פסולה. השהות בביתו אינה אומרת שהאורח התעסק עם הקטינות של אפשטיין. עם זאת, זה לגיטימי לחקור הלאה את המעורבים, במיוחד את בעלי השמות הגדולים ששהו זמן בבתיו של אפשטיין הרחק מבנות זוגותיהם. בהקשר לרמה זו של שפל, האם יש סיבה לחשוד בפוליטיקאים, במיוחד אלה המשרתים כיום?

2) האם אנשי ציבור צולמו בווידאו?

בד בבד עם האופן שבו אפשטיין ושותפיו לעברה פגעו בחייהן של נערות רבות מספור, אחד ההיבטים המטרידים ביותר של מקרה אפשטיין מתמקד בהאשמות כי הנערות שימשו לסחיטת אנשי עסקים ואישים פוליטיים. כפי שפורסם בעיתון הבריטי "מירור", מסמכי בית המשפט המקוריים שהוגשו ב -2007 נגד אפשטיין "חושפים כי הוא הקליט את האורגיות הסוערות שארגן עבור אח"מים בבית הפאר שלו באמצעות מצלמות נסתרות בקירות חדרי האורחים".

סביר להניח שהקלטות ה- X הנסתרות, סגנון "האח הגדול", לא היו נעשות רק בשביל ההנאה הפרטית המעוותת של אפשטיין. רוברטס טען כי אפשטיין אילץ אותה לפרט את המפגשים המיניים לכאורה שלה עם אנדרו על מנת שיוכל להשתמש במידע כדי "לסחוט" אותו. ברור שכל קטעי הוידאו יכלו לשמש גם כעדויות מתועדות על מנת להמשיך ללחוץ על דמויות פוליטיות שנתפסו במצלמה עם קטינות. השאלה אשר צריכה להישאל היא אילו פוליטיקאים לשעבר, ואם בכלל, היו תחת סכנת סחיטה באמצעות קטעי וידאו כאלה? אילו טובות פוליטיות, אם בכלל, ניתנו בתמורה לאי פרסום חומר כזה?

3) האם קיים איום על הבטחון הלאומי?

לדברי החברה של אפשטיין, ג 'יי אפשטיין ושות', מנהלים בה את הונם הפרטי והמשפחתי של לקוחות אשר השקיעו מיליארד דולר או יותר כל אחד. אלה הם האנשים העשירים ביותר בעולם. בעוד שרשימת הלקוחות של אפשטיין לא פורסמה, אנו יכולים להניח שהרשימה הראשונה כוללת אנשים בעלי קשרים הדוקים עם ממשלות זרות, אולי כמה משפחות מלכותיות מהמפרץ הפרסי. האם אפשטיין, בכל עת, חולק את אוצר חומרי הסחיטה שבידיו עם אחד מכל אלה? האם מישהו מעובדיו של אפשטיין השיג או מכר אחד מהסרטונים האלה למדינה או ישות זרה?

משרתו של הסוטה בפאלם ביץ', רודריגז, בבירור לא החזיק במעמד אזרח. מעבר לקשר בין פעולות בלתי חוקיות, הוא גנב את "הספר השחור" של אפשטיין וניסה למכור אותו לסנגורים תמורת 50,000 דולר. בסופו של דבר, רודריגז נכלא במשך 18 חודשים על אי ההודעה ​​לתובעים כי ברשותו ספר אנשי הקשר, ומאוחר יותר, על סירובו להגיש את החומר לבית המשפט. האם רודריגז, אשר נפטר בשבוע שעבר, החזיק קטעי וידאו או תמונות של פוליטיקאים?

גם אם נניח שאפשטיין או הקרובים אליו לא העבירו בעצמם חומר כלשהו לצדדים שלישיים, הקיום הפוטנציאלי של קטעי מין של פוליטיקאים עם קטינות, כולל מנהיגי עולם, מהווה איום ברור על כל מדינה מעורבת. מה סוכנויות המודיעין של מדינות היו משלמות תמורת הסיכוי להשיג סרטונים של פוליטיקאים מתעסקים עם תלמידות בית ספר? מה עם מפלגה פוליטית מקומית שמקבלת חלק מהחומרים האלה ומשתמשת בהם כדי לסחוט פוליטיקאים, שופטים או כל אחר שנתפס במעגל הזנות קטינות של אפשטיין?

עוד אלמנט המתעלמים ממנו: במסמכים משפטיים בני שש שנים מפרטים שמשטרת מחוז פאלם ביץ׳ החרימה מצלמות נסתרות מאחוזת אפשטיין בפלורידה. "חלק מהתצלומים שבבעלות הנאשם צולמו במצלמות נסתרות שמוקמו בביתו של [אפשטיין] בפאלם ביץ'", נכתב בתיק אחד. "ביום מעצרו, המשטרה מצאה שתי מצלמות נסתרות ותצלומים של נערות קטינות במחשב בבית הנאשם … [הוא] צילם תמונות של ג'יין דו 102 עם המצלמות הנסתרות שלו והעביר אותן לבתים אחרים ובמקומות אחרים ".

האם זה אפשרי כי עובד משטרה מושחת עם גישה לקטעי וידאו של חברי האליטה של ​​העולם עם בנות קטינות מכר את התמונות האלה גורם חוץ? אין סוף לתרחישים פנטסטיים שאנחנו יכולים לעלות על הדעת.

4) האם אפשטיין שיחד/סחט פוליטיקאים ושופטים בפלורידה?

עוד דגל אדום בולט כאן הוא גזר הדין של אפשטיין ושחרור מוקדם מהכלא. לתביעה, שלטענתה זיהתה לפחות 40 נשים צעירות שטענו כי נקנו על ידי אפשטיין בזמן היותן קטינות, היה תיק סגור לכאורה סגור היטב. היו בו הוכחות דוקומנטרית חד-משמעיות לפשעיו של אפשטיין. אבל אפשטיין יצא בזול. חקירה פדרלית הופסקה כאשר אפשטיין ניהל משא ומתן עם תובעים, שם הסכים להודות באשמה מינורית – הדחת קטינה לזנות. אפשטיין ישב רק 13 חודשים מתוך 18 חודשים שנגזרו עליו. חלק מהקורבנות אמרו שהם לא קיבלו הודעה אפילו לפני שהמדינה קיבלה את עסקת הטיעון.

העיתונים מדווחים כי אפשטיין הגיע לפשרה עם יותר מתריסר קורבנות, ויש סיפורים על כך שחלק מהקורבנות נרתעו מלהעיד. כמו כן, כמה מהן ייחסו את המשפט הקצר של אפשטיין לאקרובטיקה המשפטית של עורכי הדין המנוסים ביותר שלו.

עם זאת, ככל הנראה התעלמו מהאפשרות כי לאפשטיין היה חומר סחיטה על פוליטיקאים או שופטים בפלורידה. אחרי הכל, חלק מהפעילויות לכאורה התרחש במעונו בפאלם ביץ׳. האם אפשטיין סידר לעצמו תעודת ביטוח לצרכי התחמקות מעונש וישיבה בכלא באמצעות צילומים של האנשים הנכונים כדי לעזור לו לחמוק? האם דמויות כאלה עדיין קורנות סחיטה שלו?

 


עד פה הכתבה של הג'רוזלם פוסט.

אהוד ברק אשר רוצה לחזור לפוליטיקה הישראלי רשום גם בפנקס השחור של אפשטיין (ראו במאמר לעיל):

ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד ברק והפנקס השחור

 

אהוד ברק נתפס על חם עם שומר ראש וטבעת נישואים, בעודו מסווה את עצמו, מחוץ לדירתו של אפשטיין בסיטואציה מאוד מביכה! צוות קונספיל זיהה אותו בעוד התקשורת הבין לאומית לא הצליחה עקב ההסוואה. זיכרו מה אפשטיין עושה בדירותיו הפרטיות בכתבה לעיל:

עלילות אפשטיין והפלולה של הסדר העולמי החדש

 

ואם זה לא מספיק, אהוד ברק עוזר לחפות על האנס הסדרתי הגדול בהוליווד שבעקבותיו החל קמפיין #METOO!

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

 

 

ומילותיו של דונאלד טראמפ לסיום, בניגוד לקלינטון שהיה בן בית בטיסות ובאי של אפשטיין (אשר בעצמו תרם רבות למפלגה הדמוקרטית של קלינטון), טראמפ היה רשום במקום אחד ולא פחד לחשוף ולפתוח את הסיפור בזמן הבחירות כבעיה אמיתית לקלינטון, עכשיו כשהוא נשיא, נראה שעם הצווים הנשיאותיים האחרונים ג'ף סשנס הולך לטפל בעניין החמור דנן. אהוד אהוד תיזהר, אפשטיין מחפש חבר:

https://www.youtube.com/watch?v=6-Yoj5PFSoY

 

טראמפ הכריז על מצב חירום לאומי לחיסול רשתות הפדופיליה הבינלאומיות

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *