הלך הזרזיר אצל העורב והנבלה אצל הטריפה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יאיר בר:

הלך הזרזיר אצל העורב והנבלה אצל הטריפה: על אריה מכלוף דרעי ורון חולדאי.

מעטים הם אישי הציבור שלמשמע שמם, מתמלא יהודי לאומי תחושת קבס כרון חולדאי, ראש עיריית תל אביב. מדובק באדם שחצן, יהיר, מתנשא, בז ומתעב כל מה שריח של יהדות ומסורת נודף ממנו.

חולדאי זה, מעל לכל יש לראות בו את פרעה המודרני, לכל הפחות בכל מה שנוגע להתעמרות שלו בתושביה היהודים של דרום תל אביב. זה שנים שהאיש הרע הזה רומס את חלקת האלוהים שלהם ברגל גסה, תוך שעל גבם הוא מקדם את האספסוף האריתראו-סודני. ומי אתם חושבים מהלל, משבח, מפאר ומרומם את חולדאי משל היה הבעל שם טוב לפחות? אריה מכלוף דרעי שבראיון למוסף השבת של ידיעות אחרונות פתח את הלוע הטמאה שלו, וכה אמר:

"אנחנו עובדים באופן צמוד יחד", אומר דרעי על חברו, חולדאי. "מדברים, צועקים ונשארים ידידים. הוא בין הטובים ביותר שיש לנו. הוא והעיריה שלו הם פשוט דוגמה מצוינת. אתה יכול לשאול את חולדאי אם חוץ מהוויכוח על חוק המרכולים, אם הם מרגישים איזו התנכלות מצידי או מצד שר הפנים. אני רואה את תל אביב ונדהם מההתפתחות של העיר הזאת. נדהם מכמות התקציבים שחולדאי שופך על דרום תל אביב. היחס שלו לציבור הדתי והחרדי – הלוואי ראשי עיר דתיים ומסורתיים היו מתייחסים כמוהו"..

אין כמו הפיסקה הזו כדי להבהיר הכיצד תוקע אביר השקופים, סכין בגבם של בני עדתו שאותם התיימר לייצג, ותחת זאת משתף פעולה, ברוב עוז ועזוז עם האיש שמבחינתם נחשב לנציגו של השטן עלי אדמות. יהי רצון שייתקיים בדרעי הפסוק: 'לִי נָקָם וְשִׁלֵּם לְעֵת תָּמוּט רַגְלָם כִּי קָרוֹב יוֹם אֵידָם וְחָשׁ עֲתִדֹת לָמוֹ' ויוריד אותו ביגון שאולה. ממילא מקומם הטבעי של הספרדים- המסורתיים בליכוד. כמה צדק פואטי יהיה אם תחת הנהגתו תיקבר תנועת ש"ס קבורת חמור. אות קלון שיזכרו לנוכל הגדול ביותר בפוליטיקה הישראלית לדראון עולם. אמן כן יהי רצון

הלך הזרזיר אצל העורב והנבלה אצל הטריפה: על אריה מכלוף דרעי ורון חולדאי.מעטים הם אישי הציבור שלמשמע שמם, מתמלא יהודי לא…

‎Posted by Yair Bar on‎ יום שני 15 ינואר 2018

שפי פז:

צמד הגיבורים, רון חולדאי ואריה דרעי, בא לחנוך מרכז לנוער חרדי בשכונת התקווה, ואנחנו באנו לשאול למה העסקים של המסתננים פתוחים בשבת, ולמה דרעי מזגזג עם חוק הפיקדון, ולמה אין כוח אכיפה של רשות ההגירה ברחובות, ובעיקר למה נוהל ההרחקה למדינה שלישית לא יוצא לדרך.

צמד הגיבורים, רון חולדאי ואריה דרעי, בא לחנוך מרכז לנוער חרדי בשכונת התקווה, ואנחנו באנו לשאול למה העסקים של המסתננים פת…

‎Posted by ‎שפי פז‎ on‎ יום שלישי 14 נובמבר 2017

מסיל״ה, עמותה שהיא עזר כנגדו של חולדאי במימוש התוכנית הגדולה לחילופי אוכלוסין בדרום תל אביב, רושמת ילדי זרים ומסתננים לגנים ולכיתות א׳. מכיוון שמדובר במספרים בלתי נתפסים ומכיוון שהעירייה הנאורה מקפידה על הפרדה מלאה גם בהרשמה, פתחו להם משרד מיוחד בתחנה המרכזית ובו מתנהל הרישום מעשר בבוקר עד שש בערב.

כל מי שמזדמן לתחנה החדשה ורוצה לשזוף את עיניו במלאכת ידיו של הדיקטטור העירוני, יכול לעשות את זה עד ה-16.2 בימים א׳-ד׳ בין השעות 10.00-18.00 וביום ה׳ 8.00-15.00. המיקום: קומה רביעית, חנות מס׳ 4409, ממש מול התחנה של אוטובוס קו 5 (הכניסה מהרציף החיצוני שממוקמת בין קו 5 לבין המרפאה).

מסיל״ה, עמותה שהיא עזר כנגדו של חולדאי במימוש התוכנית הגדולה לחילופי אוכלוסין בדרום תל אביב, רושמת ילדי זרים ומסתננים לג…

‎Posted by ‎שפי פז‎ on‎ ראשון 5 פברואר 2017

 

 

________________

קריאה רלוונטית:

המשטרה צפויה להעמיד לדין את השר אריה דרעי

https://conspil.com//2017/11/%d7%92%d7%95%d7%a9-%d7%a9%d7%9c-%d7%9b%d7%9c%d7%95%d7%9d/

https://conspil.com//2017/10/%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%94-%d7%93%d7%a8%d7%a2%d7%99-%d7%95%d7%94%d7%9e%d7%a1%d7%93%d7%a8-%d7%94%d7%a0%d7%a1%d7%aa%d7%a8/

אריה דרעי מסמן עבור מי הוא עובד

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *