מי אתה מר מאיר דגן?

מאיר דגן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בפוסט קודם שאלנו את רב-העיתונאי, מר רביב דרוקר, על קשריו העקיפים עם הביון האמריקאי, מר דרוקר נהג כמעשה בוז'י הרצוג ושתק – כנראה שיש אנשים שלא יאה להם להתמודד עם טענות המוכיחות את היותם סוכנים זרים. לנגד עינינו מפעל אמריקאי חדש: הרצוג את דרוקר בע"מ – מפעלי חת"ר: חתרנות תחת ריבונות. בפוסט הנ"ל הגיע תורו של 'מר בטחון 2015' מר מאיר דגן: מי אתה מר מאיר דגן?

לכאורה, מר דגן הנו בטחוניסט עטור הילת גבורת מפקד המוסד – רב מרגל בעל הישגים נטולי מתחרים…לכאורה, מר דגן משרת את האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל…לכאורה-תמיד לכאורה. ומה למעשה? התשובה לשאלה כמו גם התשובה לכוונתו של מר דגן מחזירה אותנו מספר שנים אחורנית. שימו לב שננוע על הציר בין 2011 ל-2015 מכיוון שאז ישראל הייתה על סף תקיפה באיראן. תקיפה שסיכל ממשל אובאמה בעזרת דגן.

מאיר דגן

– שר הבטחון ב-2011, אהוד ברק, דמות פופולרית עד לאותה תקופה בממשל האמריקאי נועד להיות "סוכן האינטרסים" שלהם – הוא קיבלת את ההצעות שמר דרוקר קיבל ומר דגן קיבל – מפיסטו הציע לו את עיסקת השטן – נשמתך היהודית תמורת הממון והמעמד האמריקאי של חוסיין אובמה. ברק לא נטה אחר ההצעה האמריקאית וקידם מדיניות תקיפה באיראן, ממשל אובאמה ניסה לחשק את נתניהו והשתמש בסוכן אינטרסים נוסף, העיתונאי מר ברנע, כן כן, העיתונאי ש"הפיץ"[1] את מסמך ההבנות של נתניהו. הסוכן ברנע זרע בהלה והפיץ מספרי זעם על מנת להכשיל את תוכנית התקיפה[2] . הסוכן ברנע ניבא רבבות של הרוגים בעקבות התקיפה.

באותו הזמן, 2011, מר דגן הגיבור נהג באופן חלוצי ובאורח פלא, בצורה חסרת תקדים, יצא נגד מדיניות ראש הממשלה נתניהו ושר הבטחון ברק. מרד הפקידים? לא ולא, מדובר, סה"כ, בשירות האינטרסים של המפעילים מוושינגטון. מזה שנים מספר חותר ממשל אובאמה להפלת נתניהו[3] כך יש מאין מתגלה לראשונה עורו האמיתי של סוכן הביון דגן(ואחנו, חברי צוות 'הפוטש' שואלים איזה ביון: האמריקאי או הישראלי?). את צעדיו של דגן זיהה אהוד ברק, שכן הוא היה אמור להיות הסוכן האמריקאי שיוביל אותם. ברק הבין ומבין את מר דגן – ברק מזהה את טביעות האצבע האמריקאיות שכמעט ונמרחו עליו, לכן אמר אהוד ברק כי "הצורה בה השיח הזה[על תקיפה באיראן] התנהל כולל נושאי תפקידים בעבר היא התנהגות מחפירה לעיתים…כאשר באופן חסר תקדים, ראש מוסד מביא עיתונאים למטה המוסד ומתדרך אותם נגד ראש הממשלה… אני חושב שההתנהגות הזו חמורה מאוד. הייתי מצפה ממנו לנהוג בשכל וללא מניפולציות, אני מקווה שזה לא נגוע בשיקולים זרים"(!!!) – ככה מתחילה המהפכה המהונדסת.

חשבתם שסיימנו – "זה מקרי! זה חד פעמי! הוא גיבור!" – רק התחלנו חברים: בשנת 2011, בד בבד למאבקו מול נתניהו נבחר דגן, בירוקרט בכיר במדינה זעירה ללא פחות מאחד ממאה ההוגים הבכירים על בסיס "האחרון שעומד מול נתניהו". את הפרס קיבל דגן מהמגזין המפורסם Foregin Policy. המגזין הנ"ל יוצא לאור מטעם קבוצת מחקר בשם הCFRהמועצה ליחסי חוץ. מדובר בקבוצת מחשבה אמריקאית שהוקמה על ידי שלושה אילי הון: אנדרו קרנגי, ג'ון רוקפלור והנרי פורד – זוכרים את הקרנות שסבסדו את רביב דרוקר? זוכרים את הקשר שלהן לCIA – והנה מר דגן מקבל רוח גבית חזקה מקבוצת המחשבה, שבעקיפין, אחראית גם לפעולתו של רביב דרוקר!

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

אין על צירופי מקרים! הם מצטרפים ונצרפים לעוד ועוד צירופי מקרים. הנה הנימוק של המגזין לצירוף המקרים: "לראש הממשלה בנימין נתניהו יש מבקר חדש ומפתיע", מנמק המגזין את החלטתו, "אחרי יותר מעשור מאחורי הצללים, השיק השנה מומחה הריגול 'בליץ תקשורתי' חסר תקדים וקרא תיגר על נתניהו". כפי שנשיקת הנסיך העירה את היפיפיה הנרדמת, נשיקת הממשל האמריקאי העירה את הסוכן הרדום דגן.[4]

"נו…בסדר. זה חשוד", כך תאמרו לעצמכם, "אבל לקחת גיבור ישראל כמר דגן ולהתבסס על ראיות נסיבתיות שכאלה"…צירופי מקרים כבר אמרנו? הנה עוד צירוף מקרים. אחת הסיבות לאפשרות הסבירה להפלת נתניהו הנה שינוי שיטת הממשל, מי יזם את שינוי שיטת הממשל? לא זה לא היה ליברמן, זה היה לא אחר
מ מ א י ר ד ג ן! בשנת 2011 מר מאיר דגן וד"ר אריק כרמון( אידיוט שימושי של האמריקאים) יצאו בקמפיין ל'תיקון שיטת הממשל'(תיקון לשם מה?). כך נימק ד"ר כרמון את שינוי השיטה:"מי שחוששים משינוי השיטה הם המפלגות הסקטוריאליות החרדיות… גם המפלגות הערביות עלולות להיפגע מעליית אחוז החסימה, אבל אני מאמין שיוכלו להתגבר על כך אם יתאחדו למפלגה אחת גדולה. זה גם יכול להגדיל את כוחם עד כדי 15 מנדטים. החרדים, לעומת זאת, יאבדו את כוח המיקוח ויפסיקו להיות לשון מאזניים" [5]

מרתק…נדמה כי ב2011 נזרעה הרוח בדמות שינוי השיטה וכיום אנו קוצרים את הסופה – בשנת 2011 פרט דגן על חלומותיו של מר כרמון להנדס שיטת ממשל אבל בעצם ניגן מר דגן בד"ר כרמון וניווט אותו לשרת את האינטרס האמריקאי: "אני מברך על המהלך הזה של הצבת אדם כמו דגן בראש הקמפיין. גם העמותה שלנו נכנסה בשנה האחרונה לשיחות עם מנהיגים בשיעור קומתו של דגן.. שיתוק הממשל שעליו מצביע דגן בהחלט מסוכן ומאיים על יציבות הממשל ועל עתיד הדמוקרטיה בישראל". כך שיבח ד"ר כרמון…
והנה, ארבע שנים אחרי, 2015, הזרעים שדגן שתל בנושא איראן ובנושא שינוי שיטת הבחירות הפכו לסופה שמאיימת להעיף את נתניהו מכיסא ראש הממשלה – מי ישמח יותר מכולם? את מי זה משרת בצורה טוטלית? אכן, את ממשל אובאמה.

רגע..רגע.רגע…עוד לא סיימנו. לכאורה ישאל התמים: "ואף אחד לא ראה את איראן?ישראל וערב הסעודית זעקו ואף אחד לא ידע?" וכאן תשובתנו המוחצת, תשובת צוות כותבי 'קונספיל': ישנו מוסד 'ייעוץ' אזורי שנקרא 'קבוצת המשבר הבינ"ל' – לא שמעתם עליה, אנחנו שמענו. מדובר במועצה שמהווה קרקע לתכנון מדיניות החוץ האמריקאית. כאן רשימת החברים בפורום המזרח תיכוני של הקבוצה:http://www.crisisgroup.org/en/about/board.aspx – שלישי מלמעלה מר נחום ברנע .זורע הבהלה.
http://www.crisisgroup.org/…/crisis-group-senior-advisers.a… – ברשימת היועצים נמצא מר שמעון פרס, אותו הפרס שטען שבגין שולח טייסים לסכנת חיים בשביל לנצח בבחירות, אותו ציניקן מניפולטר שהודיע לפני ימים אחדים על תמיכתו בבוז'י הרצוג. מי שהסתיר במשך שנים את ההתגרענות של איראן הוא מר מוחמד אל-בראדעי שהיה מזכ"ל הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית, אותה סוכנות שאיפשרה לאיראן את ההתחמשות הגרעינית. גם הוא היה חבר ב"קבוצת המשבר הבינ"ל" כפי שערך הוויקיפדיה שלו חושף. לא ידעתם על כל זה? הסיבה היא שתיקת הכבשים התקשורתית.

ועתה נקשור את כל הקצוות: בשנת 2011 התנהל פורום סבן[6] בארה"ב, פורום לדיון בין מנהיגים אמריקאיים מהשמאל(בעיקר מה-CFR/CIA) ומנהיגים ישראלים- פורום סבן מוכר לכם בגלל ששם הוחלט על האיחוד בין ציפי לבני ובוז'י הרצוג, בכנס 2014[7]. ב-2011 השתתפו הילרי קלינטון(מזכירת המדינה דאז), השר, דאז, דן מרידור(שהכריז על אי הצבעה לנתניהו, איך לא, בראיון לנחום ברנע, ב-13.3), יו"ר האופוזיציה דאז, ציפי לבני, הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי(האיש והפוטש), רוה"מ הפלסטיני דאז סלאם פיאד, ג'ורג' טנט שהיה ראש ה-CIA ומעל כולם, איך לא, ראש המוסד לשעבר מר מאיר דגן – הדיון עסק, כמובן, בצורך לפירוז ישראל מנשק גרעיני.

באורח פלא, כאילו לא היו כשלון קולוסלי, מסתבר, החודש, שהטריו מאיר דגן-אהוד אולמרט(עבריין שבדרך)-דן חלוץ(ותיק המניות) הקימו חברה בשם EOC Partners ש"תחום עיסוקה טרם ידוע". באופן מפתיע, כתב הפלילים של 'ידיעות אחרונות' לשעבר, מר ניר גונטז' ראה את מה שכל חבריו לתקשורת הישראלית "פיספסו" מלראות: "השלושה[מאיר דגן, אהוד אולמרט, דן חלוץ] מוכרים כעת לכל המרבה במחיר את הניסיון והקשרים שצברו בשירות המדינה. ארה"ב תמיד תרבה במחיר ותמיד תהיה בשורה הראשונה של רוכשי ידע בטחוני. אם כך, ייתכן שלשיקוליו של מר דגן נוסף פן אישי-עסקי, כזה שהבעת תמיכה בממשל האמריקאי במחלוקתו עם זה הישראלי עשויה להועיל לו? אולי. הבעיה היא שהאיש אינו מוכן לספר במה הוא עובד ועבור מי, וזה, רבותי, צל כבד מאוד שמוטל על כל הביקורת הפומבית שלו על ראש הממשלה." 9 – או שאולי זה צינור התשלום של הממשל האמריקאי לסוכניו?

אם כן:
ב-2011 מר דגן חיבל במכוון בבניית הכוח הישראלי לתקיפת איראן. פעל במכוון לשינוי שיטת הממשל בצורה שתפגע בימין הישראלי. בין לבין נחום ברנע ושמעון פרס, כל אחד בדרכו, פעלו לכבילת נתניהו מלתקוף. בשנת 2015 מר דגן הפך לפניה של מחאת "הבכירים לשעבר" ונאומו חסר התקדים בחריפותו, בכיכר רבין, בעצרת השמאל, היה לנקודת מפנה ששברה את ההילה הבטחונית של נתניהו.

חברים – להלן שעור למתחילים: ככה נראית חתרנות, ככה נראית מעורבות אמריקאית שמטרתה הפלת ראש ממשלה ישראלי, ככה נראה פוטש. למי שמטיל ספק, איילה חסון, מאחרונת העיתונאים האמיתיים בארצנו, תענה לו:"לא נעים לי להגיד…בלי לנקוב בשמות. גם האמריקנים מחזיקים כל מיני לשעברים בצה"ל באופן כלכלי כדי שהם יתאימו את עצמם לעמדות האמריקאיות."
הפרשן הצבאי, אמיר בר שלום, מוסיף: "שצצים בכל פעם שצריך כאן הגנה על העמדה האמריקאית."
https://youtu.be/ses3vLZAA1M?t=53s

מר דגן הוא סוכן אינטרסים אמריקאי – ההוכחות מצורפות כאן בקישורים. ראיות למכביר ועיתונאי חוקר?אין! מה הייתם עושים בלעדינו, חברי צוות קונספיל. צפו לפוסט הקרוב על נחום ברנע…

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4634059,00.html [1]
http://www.haaretz.co.il/news/politics/1.1154633 [2]
http://www.worldtribune.com/…/…/2010/ss_israel0350_04_28.asp [3]
http://news.walla.co.il/item/1881245 [4]
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/311/517.html… [5]
http://he.wikipedia.org/…/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D_%D… [6]
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/655/656.html [7]
8] http://www.israelhayom.co.il/article/167081
9] http://www.the7eye.org.il/150412

לזלי סטאל, מגישת התכנית '60 דקות' בפתיחת ראיון עם מאיר דגן, 12.3.2012:
"כשהנשיא אובמה נפגש עם ראש ממשלת ישראל נתניהו הנושא היה איך, מתי והאם לתקוף את מתקני הגרעין של איראן.
נתניהו אמר שישראל לא יכולה להרשות לעצמה לחכות עוד זמן רב. אובמה טען שיש עוד זמן לתת לסנקציות ולדיפלומטיה לעשות את העבודה והוסיף: כמה בכירים במודיעין הישראלי מצדדים בעמדתו.
למעשה, תשמעו אחד מהם הערב: מאיר דגן, ראש המוסד לשעבר. אין תקדים לכך שמישהו שהחזיק בתפקיד כל כך מסווג ידבר בפומבי אבל הוא אמר שהוא חש מחויב לדבר מכיוון שהוא כל כך מתנגד לתקיפה ישראלית מונעת בתקופה הקרובה.
דגן עמד בראש המוסד כמעט כעשור עד שנה שעברה. מטרתו העיקרית, אם לא היחידה, היתה למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני, והוא אומר: יש זמן לחכות. אולי אפילו שלוש שנים".

* * * *

דגן, דקה 5:10 מפתיחת הראיון: "האזנתי בזהירות רבה לדברים של הנשיא אובמה. הוא אמר בפומבי שהאופציה הצבאית על השולחן והוא לא ייתן לאיראן להפוך למדינה גרעינית".
היום זה ברור יותר מתמיד. אין ספק, האיש גאון

https://news.walla.co.il/item/2875259

תומכי הסכם הגרעין בארה"ב "מגייסים" בכירים ישראלים לשעבר

שדולת השמאל היהודית-אמריקנית ג'יי סטריט הפיצה בקרב חברי הקונגרס מסמך עם ציטוטים חיוביים על ההסכם, בין היתר של עמי אילון ואפרים הלוי. זאת, אל מול ניסיונות השדולה הפרו-ישראלית איפא"ק לשכנע את המתלבטים להתנגד להסכם

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *