האם רצח הנער אסף שטיירמן בוצע ע״י כת השטן?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יום בהיסטוריה:

היום לפני 21 שנה (04.12.1996):
רצח הנער אסף שטיירמן ז"ל.

פרשת הרצח כללה מספר פרקים מורכבים וטעונים. הרוצח, רעי חורב, יזם לפי הראיות את הרצח ממש באותו ערב. אלא שרק ארבע שנים אחר כך, בשנת 2000, הפרשה פוענחה. אשתו דאז של חורב ניגשה למשטרה בטענה שהוא מכה אותה ומאיים להורגה. היא גם תרמה פרט נוסף: את דבר מעורבותו ברצח הבלתי פתור של הנער מכפר סבא. חורב נעצר, ובעקבותיו נעצרו שתי חשודות נוספות: סיגלית חיימוביץ' וליהי גלוזמן. חורב הואשם ברצח, חיימוביץ' הואשמה בסיוע לרצח, ואילו גלוזמן, שסיפרה כי לא השתתפה ברצח ואף נמלטה מהמקום, קיבלה מעמד של עדת מדינה. חורב נידון למאסר עולם וחיימוביץ' נידונה ל-24 שנות מאסר.

בערב 4 בדצמבר 1996 אסף שטיירמן ז"ל בן ה־18, שהיה אמור להתגייס ליחידה מובחרת בצה"ל, יצא מביתו ליד חורשת אוסישקין בכפר סבא. למרבה הצער הוא עבר ברחוב ארלוזורוב הצמוד לחורשה ושלושה צעירים שישבו באחד הבתים במרפסת ועישנו סמים ראו אותו. לא ברור עד היום אם בין שלושת הצעירים לבין אסף ז"ל הוחלפו מילים. מה שבטוח הוא שבין השלושה נולדה באותו רגע תוכנית להרגו. להרוג אותו סתם כך. בלי סיבה. בלי תכנון מוקדם.

כששיחזר את הרצח טען חורב כי תיכנן בדמיונו כמה פעמים לבצע רצח מושלם מבלי להותיר עקבות, לא משנה מי הקורבן. שטיירמן נבחר במקרה, פשוט כי עבר בסביבה. "היה משהו מתגרה בהתנהגות שלו, ואז החלטתי לרצוח אותו", אמר לחוקרים. "ראיתי בעיניים שלו שאני שונא אותו". המניע שסיפק לחוקרים היה מצמרר: "רצחתי אותו סתם, בגלל שנאת אדם".

וכך כתבו השופטים בהכרעת הדין:
"היה זה רצח לשם רצח. מעשה רשעות אכזרי ונתעב לשמו. ללא מניע. ללא זיק של היגיון. ללא קינטור. ללא כל סיבה נראית לעין. ללא רגש של חמלה, וללא היסוס של חרטה. ככה סתם, בערבו של יום, בשכונה פסטורלית של עיר, כנגד מי שחצה באקראי את דרכם של הנאשמים באותה עת."
בתמונה:
אסף שטיירמן ז"ל.

היום לפני 21 שנה (04.12.1996):רצח הנער אסף שטיירמן ז"ל.פרשת הרצח כללה מספר פרקים מורכבים וטעונים. הרוצח, רעי חורב, יז…

‎Posted by ‎יום בהיסטוריה‎ on‎ ראשון 3 דצמבר 2017

 

כתבה שהתפרסמה ב״ישראל היום״ ב-1.7.2009:

השדים והרוחות של יער אוסישקין

לפני 13 שנים נרצח בחורשה בכפר סבא אסף שטיירמן • עתה התגלו שם תמונות של גולגולות ומזבח • המשטרה בודקת: משחק ילדים או כת השטן?

האם בחורשת אוסישקין בכפר סבא, שבה נרצח לפני 13 שנה הנער אסף שטיירמן, פועלים חברים בכת השטן?

חוקרי הנוער של משטרת כפר סבא חוקרים תלונות תושבים בסמוך ליער אוסישקין בעיר, הטוענים כי במקום פועל מקדש של כת השטן. שכנים מצאו פרצופי "שדים" עם כתוביות מוזרות, מזבח וכלי עישון לסמים.

בבדיקה שערך עיתון "ישראל היום" התגלה מאחורי צמחייה עבותה מסתור שבו היו מסודרים כורסאות, שולחן עץ נמוך, נרות ותיבות עץ שבהן נמצאו כלי פולחן. עוד נמצאו תמונות ממוסגרות בזכוכיות שחלקן מנופצות, ועליהן נכתבו הקדשות מוזרות. התמונות והפרצופים המופיעים בהן הוגדרו על ידי השכנים כ"שדים". מדובר בתמונות של פרצופים מעוותים, מרוטשים, ובין השאר של גולגולות מעוותות ומאיימות.

באחת מהתמונות מופיעה דמות של אישה כשידה המאוגרפת מחזיקה את סנטרה, כדמות פסל "האדם החושב" ומתחתיה כתובות לא מוסברות.

על תמונה אחרת נרשם מתחת לשם נתן רוסקוביץ': "מת בשנת 3972 לבגידתו של הדור בתאונה אם באר של מים קדושים. תמיד נזכור ולעד ננצור החיוך האהבה והדרור. מהמשפחה". תחת גולגולת עקומה אחרת, נרשם: "מי ייתן שרימותיו יהפכו לזבובים".

בפנים היער נמצאו זרוקים כלי עישון לסמים, תעלות חול שנחפרו וחלקן מרוצפות בצורה מוזרה כשהירידה אליהן היא באמצעות שלוש מדרגות. באחת החפירות נמצא מבנה קטן כמעין מזבח, שבו היו גחלים שהעידו כי התרחשה פעילות במקום.

צוות הזיהוי הפלילי שהגיע למקום החרים לבדיקה ממצאים מהשטח. בנוסף, נבדק האם הכתובות שנמצאו הן חלק מפולחן של כת השטן.

אחד התושבים המתגוררים בסמוך סיפר אתמול: "במקרה טיילתי במקום עם הכלב שלי ונתקלתי בזה. קפאתי למוות למראה רוחות הרפאים והשדים בתוך התמונות. המלל הזה, אביזרי הקורבנות והמזבח גרמו לי לברוח משם כל עוד נפשי בי. פשוט זוועה".

תושב אחר אמר: "אנחנו יודעים שבסופי שבוע באים לכאן צעירים עם אלכוהול וסמים, ויש פה גם חבורות נוער שמשחקות בחרבות, מבוכים ודרקונים. אבל חשבנו כל הזמן שזה רק משחק ילדים. אנחנו המומים ומבקשים מהמשטרה לחקור עד תום את מה שקורה מתחת לאף שלנו. היער הזה מקולל, משהו הזוי ומוזר קורה בו".

רב פקד בכור נעים, מ"מ מפקד תחנת משטרת הוד השרון, שבפרשת רצח שטיירמן היה קצין המודיעין של התחנה, אמר אתמול: "הבנייה לא נראית כמשחק ילדים אלא כהשקעה של מחשבה ועבודה".

ביער אוסישקין בכפר סבא נרצח ב?4 בדצמבר 1996 אסף שטיירמן על ידי רעי חורב ובנוכחותן של סיגלית חיימוביץ', שגם סייעה לו במעשה, וליהי גלוזמן. הרצח עורר סערה מכיוון שמדובר היה ברצח ללא מניע וללא סיבה הגיונית, על ידי צעירים ממשפחות מבוססות.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *