׳72 שעות׳ – שם טוב לסרט רע

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אדם גולד:

72 שעות.
עברו כבר 72 שעות מהרגע שבו מני ("גברתי תסתום את הפה") מזוז הצהיר כי בשבתו כשופט הוא יכיר פנים ויטה משפט לטובת עמדתו של היועץ המשפטי לממשלה כדי לשמור על תדמיתו הציבורית.
72 שעות ושרת המשפטים איילת שקד טרם כינסה את הוועדה לבחירת שופטים להצביע על סיום כהונתו בהתאם לסמכותה בסעיף 7(4) לחוק יסוד השפיטה.
72 שעות והתקשורת דוממת.

שיהיה ברור, הזוועה הזו לא יכולה להפוך לעניין של ימין ושמאל –
דיקטטורה איז א ביצ'.

חייבים להפסיק עם הסיסמאות.
גם אם יש החושבים שיש גורמים המעוניינים להחליש את מערכת אכיפת החוק, זה בלתי נתפס שהשמאל הפוליטי (דווקא הוא!) יחתור לעוצמה לא מבוקרת של המשטרה והפרקליטות ויישאר אדיש מול הצהרה של שופט על הכרת פנים לטובת היועץ המשפטי –
מי שכבר היום נחשב לפקיד החזק בעולם המערבי.

התנגדות לזוועות כאלה – כוח בלתי מוגבל לפקידים, משטרה שעושה כרצונה, סירוס נציבות הביקורת על הפרקליטות, יועץ שפוסל חוקים והחלטות ממשלה בעזרת גחמות ואינטואיציה(!!) ומצב בלתי נתפס של שופט עליון שמצהיר בפומבי שלא יהסס להטות משפט כדי לחזק את תדמיתו הציבורית של היועץ – הן ממש לא עניין של ימין שמאל.

זו אזרחות בסיסית.

 

72 שעות.עברו כבר 72 שעות מהרגע שבו מני ("גברתי תסתום את הפה") מזוז הצהיר כי בשבתו כשופט הוא יכיר פנים ויטה משפט לטובת ע…

‎Posted by Adam Gold on‎ יום רביעי 13 דצמבר 2017

זה הסרטון המלא והמחריד – ממליץ מאוד לראות.

דווקא המבע הריק של מזוז גורם לך צמרמורת.
אמירות אנטי דמוקרטיות במילים מכוערות זה דבר אנושי שעוד אפשר להתמודד איתו, דיקטטורה במלים יפות ובניסוח משפטי זה דבר מקפיא דם באמת.

אגב, זו לא פליטת פה. מזוז היה היועץ המשפטי לממשלה והוא נותן פה חשיפה מעוררת פלצות למטבח שבו מתקבלות ההכרעות המשפטיות במדינת ישראל.
מטבח רווי פוליטיקה, גחמות וסמכויות שנבראו יש מאין.
אין פלא שאותו מזוז קבע בשנת 2016 כי "החוק הוא לא חזות הכל – יש גם שיקולים מדיניים" בעתירה להרוס מבנים פלסטיניים לא חוקיים שהקימו האיחוד האירופי בשטחי סי.
וזו הכוונה באינטואיציה: שיקולים מדיניים, ערכיים ופוליטיים.
אבל לא של הממשלה, הכנסת או דרג הנבחר, חלילה, אלא של בני האור בלבד.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *