הנטישה של גלעד ולינור והכפירה הפומבית בעקרונות ה׳שמאל הדוגמטי׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

אדם גולד:

עירית לינור היא מראה.

1. אז הכל נכון. עירית לינור היא משלהם, חדה, אינטילגנטית, סופרת מוערכת, מתנסחת נהדר ואפילו המיני-הטרלות שלה אפקטיביות ומדויקות.
אבל דומה שבלתי אפשרי לנתח את עומק השנאה – מפוחדת, משתלחת, כמעט עם קצף על השפתיים – לה זוכה לינור מצד השמאל העמוק מבלי להזכר באופן הטראומטי בו לינור נטשה את בית גידולה.

2. אסור להמעיט בטראומת המילה האחרונה.
כי הרי יחד עם אברי גלעד (דמון בפני עצמו) תהליך הנטישה של לינור מהשמאל הנאיבי התבצע בלייב, אל מול פני האומה המשתאה, ואחרי שנים בהן ניהלו השניים המשתאה דיאלוג פוליטי עמוק ונוקב עם איש ימין רהוט.

3. צריך להגיד את זה בבירור. הנטישה של גלעד ולינור והכפירה הפומבית בעקרונות השמאל הדוגמטי, הראתה שוב שאחרי שמנטרלים את האיבה והעוקצנות וניגשים לשיח רציני מנומק ומציאותי, הטיעונים של השמאל פשוט לא תופסים. בדיון נטול סיסמאות הכללות לעג או משאלות לב – לשמאל פשוט אין מה למכור.
זו הסיבה שהשמאל הדוגמטי מפחד מלינור פחד מוות. כי העמדות הפוליטיות של השמאל הישראלי הן חלק בלתי נפרד מהזהות שלו.

4. כי הרי עמוק בתוך תוכו השמאל מבין היטב עד כמה הטעויות שלו משמעותיות:
טראמפ, ערבים, כלכלה, ביטחון, אוסלו, ערפאת, התנתקות, רמת הגולן, שינויים במזרח התיכון, בידוד בינלאומי, חיזוי פוליטי, הבנת טבע האדם.
אפילו שגיאות בסיסיות בקריאת סקרים ובהבנת החברה הישראלית שהובילו לשנים ארוכות ופתטיות במיוחד של שכנוע משיחי שהנה "מחר בבוקר" הם נפטרים סוף סוף מהדמון נתניהו.
השמאל טעה כמעט בהכל.

ולכן השמאל שונא את עירית לינור.
כי עירית לינור היא מראה כואבת,
והשמאל מתעב מראות.

 

עירית לינור היא מראה.1. אז הכל נכון. עירית לינור היא משלהם, חדה, אינטילגנטית, סופרת מוערכת, מתנסחת נהדר ואפילו המיני-הט…

‎Posted by Adam Gold on‎ שישי 29 דצמבר 2017

 

העורך הראשי של מעריב:

מה שקורה סביב עירית לינור לא מפתיע לצערי: אנחנו חיים תחת דיקטטורת מחשבות מטורפת – בתרבות, בתקשורת, במשפט, באקדמיה, במשטרה ובצבא. והפשיסטים הגדולים ביותר הם לוחמי החופש*
*לכאורה ובעיני עצמם בלבד

________________
קריאה רלוונטית:

אסקלציה: השעייה, סתימת פיות וצנזורה

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *