שמאל רדיקאלי = אנסים ופדופילים עם חסינות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עדי בן-חור:

טל שניידר, ראש תא העיתונאיות – הארגון בו חברה הדס שטייף, שרון שפורר ואחרות, הארגון שמירר את חייו של שרון גל שתיק החקירה בעניינו בגין הטרדה מינית נסגר – מברכת את מני נפתלי לרגל סגירת תיק החקירה נגדו בגין הטרדה מינית. תיק החקירה כנגד נפתלי נסגר מחוסר ראיות, העילה שבגינה נסגר תיק החקירה כנגד שרון גל ועמנואל רוזן. בשנת 2013 הבהירה הדס שטייף כי היא לעולם לא תבקש סליחה מרוזן, אפילו אם תיק החקירה כנגדו ייסגר. התיק נסגר, שטייף אכן לא ביקשה סליחה.

אכן צריך לברך את נפתלי. אין שום הצדקה להשארת תיק חקירה פתוח כנגד אדם חף מפשע, אולם זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה של תא העיתונאיות שבו התא מברך את החשוד לשעבר בהטרדה מינית בכך שנסגר כנגדו תיק חקירה.

זה מעולם לא קרה. מעולם. נדגיש – זאת הפעם הראשונה שתא העיתונאיות מתייצב לימין החשוד לשעבר בהטרדה מינית ולא המתלוננת, או ה"נפגעת" כפי שהקפיד התא עד היום לכנות את המתלוננות שתלונתן לא הוכחה.

שניידר, מעבר להיותה ראש תא העיתונאיות, היא גם הכתבת הפוליטית הטרייה של גלובס, אותו מגזין שעשה רק לאחרונה כתבת שער עם רחל ליאל, ראש הקרן לישראל חדשה לשעבר, תחת הכותרת "הפטריוטית". בימים אלו ארגוני הקרן השונים ש"הפטריוטית" ליאל העבירה להם כספים, עושים הכל כדי להבהיר כמה הכרזתו של טראמפ כבירת ישראל היא דבר שלילי.

עכשיו תשאלו את עצמכם – מה גורם לראש תא העיתונאיות, שטען עד היום בעקביות כי סגירת תיקי חקירה כנגד "מטרידים חפים מפשע" היא בעייתית, לברך אדם שנחשד בהטרדה מינית,ולא לגלות "סולידריות" עם מתלוננת, שאולי אומרת את האמת ואולי לא? מה גורם לכתבת הפוליטית של גלובס, הידועה בסלידה הגלויה שלה מנתניהו, לברך את נפתלי?

זה לא הפריע לתא העיתונאיות עד היום לרדוף גברים עד חורמה, כפי שרודפת הדס שטייף את נתן זהבי, שתובע אותה בימים אלו ע"ס של 1.8 מיליון ש"ח בגין הוצאת דיבה, בטענה שטענה כי הוא הטריד מינית נשים לפני 20 שנה.

אם זהבי יזכה בתביעתו, האם הוא יזכה לברכה מצדו של התא?

 

טל שניידר, ראש תא העיתונאיות – הארגון בו חברה הדס שטייף, שרון שפורר ואחרות, הארגון שמירר את חייו של שרון גל שתיק החקירה …

‎Posted by Adi Ben Hur on‎ יום רביעי 6 דצמבר 2017

עד כאן:

האם ארגון השמאל הקיצוני תעאיוש מוריד הנחיות בשטח לחיילי צה"ל?

צפו בתיעוד של תחקירן עד כאן, בו נראה ד"ר עמיאל ורדי, מייסד ארגון השמאל הקיצוני תעאיוש (תזכורת – עזרא נאווי, גורם בכיר בתעאיוש, העביר פלסטינים אל מותם בידי הביטחון המסכל הפלסטיני רק כי חשבו למכור אדמה ליהודים) מספר כי אנשי הארגון קיבלו את נוסח ההנחיות של יועמ"ש איו"ש בכל הקשור לעונת המסיק טרם פרסומן, כדי שיתקנו אותן.
לדברי ורדי המלצותיהם התקבלו ע"י הצבא *וההנחיות של צה"ל ללוחמים בשטח בנושא המסיק הם על פי דרישות תעאיוש*.

האם ארגון השמאל הקיצוני תעאיוש מוריד הנחיות בשטח לחיילי צה"ל?צפו בתיעוד של תחקירן עד כאן, בו נראה ד"ר עמיאל ורדי, מייסד ארגון השמאל הקיצוני תעאיוש (תזכורת – עזרא נאווי, גורם בכיר בתעאיוש, העביר פלסטינים אל מותם בידי הביטחון המסכל הפלסטיני רק כי חשבו למכור אדמה ליהודים) מספר כי אנשי הארגון קיבלו את נוסח ההנחיות של יועמ"ש איו"ש בכל הקשור לעונת המסיק טרם פרסומן, כדי שיתקנו אותן. לדברי ורדי המלצותיהם התקבלו ע"י הצבא *וההנחיות של צה"ל ללוחמים בשטח בנושא המסיק הם על פי דרישות תעאיוש*.

‎Posted by ‎עד כאן‎ on‎ חמישי 7 דצמבר 2017

עוד על הפרשה בכתבה ״ארגון שמאל קיצוני מנסח הנחיות לצה״ל״

https://www.inn.co.il/News/News.aspx/360835

_______________

קריאה רלוונטית:

סוטים ושותקים: כך נראים קובעי ה״עליונות המוסרית״

שלום לך אריאל אולמרט

https://conspil.com//2017/10/you-will-file-a-libel-suit-against-me/

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *