על אמיר פיי(ק) גוטמן ועל דור הפלגה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אלדר אדרי:

מי שמע על המילה "מגמה"??
זה פשוט לא להאמין שאמיר פרישר גוטמן ז"ל מקבל תשומת לב יותר מהאיזכורים העלובים מהטבח של משפחת פוגל, יותר מהטבח של משפחת סלומון מחלמיש, יותר מחטיפת שלושת הנערים, יותר מגדול הדור שרק לפני שבוע נפטר, יותר מהתחממות כדור הארץ ויותר מאסון התאומים!!

זה ממש מקומם!! עברו חוֹדָשִים מאז שהוא נפטר ואין יום אחד שהוא לא מוזכר באיזו דרך, אם זה באזכור או בתוכנית שלמה או אם ביומן וסיפור חיים שערוך ב-50 גרסאות ולכולן יש מקום במהדורות ה"מצומצמות"..

בכל אופן, מגמה פירושה מטרה. המגמה של התקשורת ושל כל סוללות הסמויים שעומדים אחריה היא להכניס לנו/בנו בכוח את התיאוריה הטמאה והמקולקלת שלהם, הם בדיוק כמו "דור הָפָּלָגַה", הם רוצים "סדר עולמי חדש", לבנות מגדל עצום וגבוה שיוכל להגיע לשמיים, בשביל שמשם יהיה יותר קל להילחם באלוהים! השפיות והאנושיות לא מתאימה להם, למה שיציגו את הזוהמה הזו ויגדירו את הקהילה הזו כאנשים חולים?? למה שישללו ב-2017 קשרים אינטימיים בין אדם לבעלי חיים?? הכל מותר!! הם עשו עבודת רשת כל כך טובה עד כדי שאם מישהו "יעז" לדבר על זה בשלילה אז באוטומט הוא פרמיטיבי וחשוך ועתיק ומגעיל….

באמת שלא להאמין… כתבתי מגעיל?? אתם מגעילים!! גרמתם לשלושת רבעי מדינה לחשוב שמי שבאמת נגד הדבר המקולקל הזה אז הוא נקרא "הומופוב" והמילה הזו היא כביכול מילת גנאי… חשוב לי לומר שאני לא שונא אף אחד, אבל אני כן שונא מעשים מקולקלים ובמיוחד כשהם קשורים לזימה וניאוף ובעיקר כשהם מוחצנים בפרהסיה וברחוב הפתוח ללא כל בושה!! בקשר לאמיר גוטמן ז"ל, עזבו את זה שזה כבר הפך להיות סיפור של צביעות ועד ליום שהוא נפטר אף אחד לא שמע עליו חוץ מאיזה שיר שיצא מהארכיון לפני 200 שנה!! פתאום כל הפיד מלא בעדר כבשים מושפע שאפילו לא מבין מה זעזע אותו: ההיא גדלה עליו, וההוא ישן למשך כל 20 שנות מאסר עם התמונה שלו בארנק, וההיא היתה חסידה שלו, וההוא בכלל טוען שהוא הגורו שלו… חלאססס!! זה לא במקום! אף אחד לא גדל ואף אחד לא גידל! כל הפרסום התקשורתי המסוקר הזה הגיע לעוצמה הזו רק בגלל שהוא קידם את האג'נדה המזעזעת הזו של הנישואים הדו-מיניים… מגמה כבר אמרנו?! בכל אופן, הזכות האמיתית שיש לו היא הזכות שהוא זכה להציל נשמה של ילדה שהיתה אמורה לטבוע ולמות! כתוב ש"כל המציל נפש אחת מישראל, כאילו הציל עולם מלא…" מכאן יוצא שאם הוא קיבל איזשהו חלק בעולם הבא, זה רק בזכות דבר כזה שלא כל אחד זוכה לזה ביום מיתתו… אמיר הוא יהודי ובתור יהודי אני באמת מקווה שתהיה לו מנוחה בעולם הבא, אבל אל תטעו בלחשוב שאדם שמגיע לשם ללא זכויות (כמו שהוא זכה) ועם אג'נדות של זימה זוכה לאיזשהו חלק… במקום לרחם על נשמתו ולקרוא תהילים ולעסוק בחסדים על שמו אתם ממשיכים להפיץ את האג'נדות שלו בליווי תמונות ומשפטים הזויים?? אתם חברים או אוייבים?? אין לי שום ספק שאם הוא היה יכול לתקשר, הוא היה אומר לכם כיום עד כמה שהוא מתחרט על הדרך הטועה הזו… לאחיי אחיותיי ולבני עמי השפויים, אל תיגררו לדמיונות ולהבלים האלו, זה לא אנחנו ולא שום דבר ממה שמזכיר אותנו!! אנו לא צריכים להתנצל על זה שאנו לא חולים, אבל בהחלט צריכים להתפלל לרפואה שלמה בנפש ובגוף לכל עמנו הקרובים והרחוקים בכל מקום שהם…

מי שמע על המילה "מגמה"??זה פשוט לא להאמין שאמיר פרישר גוטמן ז"ל מקבל תשומת לב יותר מהאיזכורים העלובים מהטבח של משפחת פו…

‎Posted by Eldar Edri on‎ חמישי 21 דצמבר 2017

___________________________________________
קריאה רלוונטית:

אמיר פרישר גוטמן

׳

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *