׳אוהבי אנושות׳ שלא רואים אדם ממטר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בני ציפר:

אני מצדיע לך שפי פז, לוחמת חברתית אמיתית, שנעצרה על ידי המשטרה במוצאי שבת מפני שהפריעה את מנוחתם הבורגנית של תושבי שכונת צהלה בהפגנה הקבועה שלה מול ביתה של נשיאת בתי המשפט העליון. אני מצדיע לך שפי פז, על שעזבת את מרצ והשמאל המפונפן כדי להיאבק בכוחותייך הדלים למען אלה הנדכאים באמת, למען היהודים בדרום תל אביב, וברבעים מוחלשים בערים אחרות, שנכבשו על ידי מסתננים ומבקשי עבודה ומקלט מאפריקה.

אני גאה בכך שתרמתי את חלקי לפרויקט ההדסטארט שלך, שהלוואי יצליח בגדול ותוכלי לממן את פעילויותייך ההומאניות. לא אחת סיירתי במקומות שאת מבכה על כך שנהפכו למסוכנים מאז נכבשו על ידי בעלי זרוע מקרב המסתננים מאפריקה. בכוח רצונך ובזכות הדבקות הטוטלית שלך במטרה הצלחת להביא את ראש הממשלה בנימין נתניהו לשכונות הבעייתיות האלה וסייעת להניע את התהליך של החזרת המסתננים ליבשת שממנה באו.

אני איתך. איני חלק מן המחנה של נאורי השמאל, שפיהם מלא זעם על כוונת הממשלה להחזיר את המסתננים מאפריקה ליבשת שממנה באו. נכון שראוי לחמול על בני אדם באשר הם. אבל ראוי לחמול קודם כל על האנשים הקרובים אליך יותר, ואז – אם מתאפשר – על הרחוקים יותר. במקרה של השמאל המפונפן ששנינו ברחנו ממנו, סדר העדיפויות הפוך: היהודים תושבי הארץ הזאת, ובייחוד הם מזרחים, עומדים אחרונים בסולם העדיפויות.

כשלעצמי אני אומר כך: אם עלי לבחור בין הישישה שנישקה את ידיו של בנימין נתניהו, בתחינה שיחזיר את הרחוב והבית שלה להיות מקום שראוי לחיות בו, לבין המסתנים מאפריקה, יהיו נחמדים ככל שיהיו, אני בוחר בישישה שנישקה את ידו של נתניהו. לא בגלל אהבתי הידועה לנתניהו אלא מפני שהמקום הזה הוא שלה ולא של המסתנן מאפריקה.

כדי להמחיש את הרעיון הזה, באה שפי פז ואומרת לשמאל המפונפן כך: מכיוון שאתם נדיבים כל כך על חשבוננו, תושבי שכונות הדרום, בואו נייבא את הבלגאן שלנו אל שכונות היוקרה שלכם. וכך נולדו ההפגנות החד שבועיות שבראשותה, המתקיימות בשכונת צהלה, מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות.

והנה, כצפוי, אין דינו של מי שגר בצהלה ורעש ההפגנות מפריע לו, כדין מי שגר בדרום תל אביב והפיקניקים ההמוניים של משפחות המסתננים בגינה מול ביתו מפריע לו. בצהלה המשטרה צ'יק צ'ק עוצרת את מי שמפריע את מנוחת השכנים. וכך מצאה את עצמה שפי פז עצורה, אמנם לזמן קצר, ושוחררה בתנאים מגבילים.

לא הייתי מסכים להצטרף למאבק של שפי פז אלמלא הכרתי מקרוב ובאופן אינטימי את מציאות החיים של המסתננים מאפריקה דרך ס. היקר, בחור ממערב אפריקה שהסתנן לישראל לפני כעשור, והיה לי כבן, וחי כיום בפאריס באושר עם אשתו ושתי בנותיו. אדרבה, מפונפני השמאל, קחו אליכם, לשכונותיהם הבורגניות ולבתיכם המרווחים, כל אחד מסתנן אחד, וטפלו בו, והעניקו לו השכלה ושלחו אותו ללמוד בחוץ לארץ. אבל לא. אתם הרי אוהבים את האנושות ולא מסוגלים לטפל באף אחד ספציפי.

מפיו של ס., שלימדתי אותו אז לבגרות הצרפתית ונסעתי אתו לצרפת כדי לרשום אותו לאוניברסיטה, ומהמפגשים המרגשים אתו ועם אשתו ובנותיו הקוראות לי "פאפי", כלומר סבא, אני למד שאפריקה כיום היא מקום מתפתח, וכל המדינות שמפונפני השמאל מתנגדים שנתניהו יחזיר אותם לשם, הן מדינות משגשגות שמשוועות לאנשים בעלי יוזמה. ס. עצמו מייחל לעבוד באחת מהמדינות האלה.

לכן השקרים שמפיצים כאן על אפריקה מוציאים אותי מכליי. אלה שקרים מכוונים על ידי כל אותם ארגונים שקריים שיש להם עניין שהמסתננים יישארו כאן ויהוו נטל על המדינה, כדי שיהיה כאן בלגאן, אותו social unrest שהוא נשמת אפם של הארגונים האנטי ישראליים האלה. הם מתנגדים לכל פתרון הגיוני, כי כל פתרון יהפוך אותם למיותרים. איך יוכלו לספר שישראל היא מדינה גזענית אם תיפתר בעיית המסתננים? שפי פז! החזיקי מעמד מולם. אני איתך.

אני מצדיע לך שפי פז, לוחמת חברתית אמיתית, שנעצרה על ידי המשטרה במוצאי שבת מפני שהפריעה את מנוחתם הבורגנית של תושבי שכונת…

‎Posted by Benny Ziffer on‎ ראשון 26 נובמבר 2017

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *