הקונספירציה הקפיטליסטית

הקונספירציה הקפיטליסטית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הקונספירציה הקפיטליסטית” הוא סרט משנות ה-60, שמדבר בהרחבה על קיומה של קונספירציה ענקית מאחורי מנהיגי העולם – גם הקפיטליסטים וגם הקומוניסטים…

סוף סוף סיימנו לתרגם את אחד מהסרטים החשובים ביותר אי-פעם!

הקונספירציה הקפיטליסטית” הוא סרט משנות ה-60, שמדבר בהרחבה על קיומה של קונספירציה ענקית מאחורי מנהיגי העולם – גם הקפיטליסטים וגם הקומוניסטים (אל תשכחו שזה היה בתקופת המלחמה הקרה).

מדהים לגלות כמה היה ידוע לנו כבר בשנות ה-60, וזה מוכיח סופית לכל הספקנים שנושא הסדר העולמי החדש הוא בכלל לא חדש, ומדברים עליו כבר זמן לא מבוטל, ובטח ובטח שזו לא המצאה של האינטרנט או של הדור המשועמם שלנו.

אם חשבתם שאנחנו הוזים, יהיה לכם קשה מאוד להסביר את קיומו של הסרט העתיק הזה… [אורך הסרט כ-45 דקות].

מומלץ מאוד, בתור הקדמה, לראות את הסרטון ‘מכתיבי החדשות’ (כ4 דקות).

מכתיבי החדשות

הקונספירציה הקפיטליסטית (5 חלקים):

חלק ראשון:

חלק שני:

חלק שלישי:

חלק רביעי:

חלק חמישי ואחרון:

מילות סיכום

כמה מילים לסיום, אנחנו לא מסוגלים לדמיין גם כשאנחנו ממש מתאמצים, חברה שחיה טוב תחת השיטה הסוציאליסטית. זה הדבר הכי נצלני והכי פתוח לניצול שאנחנו מכירים, לא רק זה, האמת היא שרוב האידאולוגיה הדוחפת את הגלובליזם זה ראייה סוציאליסטית/קומוניסטית, בעיקר העניין שבו אין לאדם זכות על רכוש פרטי.

הסוציאליזם מפשיט את האדם מכל מה שמקנה לו ריבונות או חופש ומנפה ללא רחמים את האנשים שלא טובים מספיק לחיות בקהילה כזאת. זה למה היטלר בחר בדרך הסוציאליסטית, וסטאלין, וצפון קוריאה, וסין, וזה מה שעשו הדמוקרטים בארה”ב בגלוי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *