איך אומרים ׳שתולים׳ בגרמנית?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עדי בן-חור:

תשמחו לדעת כי אביו של דין יששכרוף ושגריר ישראל בגרמניה, ג'רמי יששכרוף, עושה שימוש בחשבון הטוויטר שלו כדי להאשים את מדינת ישראל ברדיפת הבן השקרן שלו. לאור העובדה כי התיק נגד הבן שלו נסגר בהוראת הפרקליטות, יוצא כי שגריר ישראל בגרמניה תוקף לא רק את המדינה, אלא גם את מערכת אכיפת החוק הישראלית.

כידוע, גרמניה היא אחת המממנות העיקריות של שוברים שתיקה ושל בנו של השגריר. השגריר הישראלי פועל, אם כן, עבור האינטרסים של מדינה זרה וכנגד האינטרסים של מדינתו תוך דאגה למשכורת של בנו השקרן.

ארגון נוסף המקבל תרומות מגרמניה אותו מפרסם השגריר יששכרוף הוא ארגון נשים עושות שלום. הארגון הוקם באופן "בהול" ע"י גלעד שר, ראש לשכתו של אהוד ברק, מתוך מטרה מוצהרת להתערב בבחירות.

השגריר פועל במוצהר כנגד מדינתו ובניגוד למנדט שלו. הוא צריך לעבור דיון משמעתי, לעבור הדחה ויש להחליפו בשגריר שאינו מצוי בניגוד עניינים וכזה המסוגל לייצג את עמדות נציג הריבון.

השגריר יששכרוף הוא דוגמה למחלה ששמה משרד החוץ, שהוציא מתוכו אישים כגון אלון ליאל, שייעץ לשוברים שתיקה ולבנו של השגריר יששכרוף להפעיל לחץ בינלאומי על ישראל.

הגיע הזמן לטהר את המשרד הזה.

תשמחו לדעת כי אביו של דין יששכרוף ושגריר ישראל בגרמניה, ג'רמי יששכרוף, עושה שימוש בחשבון הטוויטר שלו כדי להאשים את מדינת…

‎Posted by Adi Ben Hur on‎ יום שלישי 21 נובמבר 2017