הפוטש: ״יחסי שוחד בעמוד הראשי״

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1956126944414511&id=100000516737212

מעניין אם המפכ"ל נוהג להתראיין באופן קבוע אצל נחקרים וחשודים כמו שידיעות בתיק 2000.
מה הדבר הבא? ארוחת ערב רומנטית של אלשיך עם מיקי גנור? קרוז מפנק עם פילבר? צייד חוגלות עם דומראני?
רק על הדבר הזה צריך לזרוק את תיק 2000 לפח

‏מעניין אם המפכ"ל נוהג להתראיין באופן קבוע אצל נחקרים וחשודים כמו שידיעות בתיק 2000.מה הדבר הבא? ארוחת ערב רומנטית של א…

‎Posted by Akiva Bigman on‎ שבת 11 נובמבר 2017

יחסי שוחד בעמוד הראשי. העורך האחראי: ארנון מוזס. נחקר באזהרה בתיק 2000. גורלו נתון בידי החוקרים הכפופים למפכ״ל. והנה, המפכ״ל אלשייך נהנה בשבועות האחרונים מליטופים בקבוצת ידיעות אחרונות. שוב ושוב. בשיטה הידועה של מוזס: לפנק, לפנק, לפנק.

יחסי שוחד בעמוד הראשי. העורך האחראי: ארנון מוזס. נחקר באזהרה בתיק 2000. גורלו נתון בידי החוקרים הכפופים למפכ״ל. והנה, המ…

‎Posted by ‎יואב יצחק‎ on‎ שבת 11 נובמבר 2017

בכל מדינה מתוקנת ראש משטרה שמעניק ראיון לעיתון שבעליו נמצא תחת חקירה משטרתית היה מפוטר לאלתר מתפקידו ומועמד למשפט.
אך, בישראל כל עובד מדינה הוא פוליטיקאי פוטנציאלי, ולכן לא ביצוע עבודתו מעניין אותו, אלא המשרה הפוליטית אותה יקטוף לאחר שיעזוב את שירות המדינה. בכירי צבא, משטרה, שב״כ, מוסד, אוצר, חוץ לא חושבים על טובת המדינה, אלא על טובתם האישית ביום אחרי שיעזבו את שירות המדינה.
אי לכך, מן הראוי לחוקק חוק שיאסור על עובדי מדינה כל פעילות פוליטית שהיא, במהלך תקופת שירותם את המדינה ולאחריה. בצירוף עונשים כבדים. שיידע כל עובד המצטרף לשירות המדינה שישנה רק מטרה אחת הנצבת מול עיניו: מילוי עבודתו.

בכל מדינה מתוקנת ראש משטרה שמעניק ראיון לעיתון שבעליו נמצא תחת חקירה משטרתית היה מפוטר לאלתר מתפקידו ומועמד למשפט.אך, ב…

‎Posted by Eldad Beck on‎ ראשון 12 נובמבר 2017

לא רציתי לכתוב על אלשיך. באמת שלא רציתי. אני מבקר מספיק דמויות ציבוריות, ולא חסר לי לחצות שוב את סף הרגישות הנמוך מדי של חברים במגזר הדתי-לאומי.
אבל עם כיפה או בלי כיפה, מי שלא רואה שקורה כאן משהו חמור מאוד צריך להיות עיוור. זו לא רק העסקתו התמוהה של ליאור חורב, יועץ התקשורת הפוליטי של המפכ"ל. אלה לא רק ההדלפות שחזרו ובגדול, עם תזמון תקשורתי מובהק, שמעיד על שיתוף פעולה מובהק בין חוקרים לגורמי תקשורת שונאי נתניהו. וזו לא רק הידיעה הבוקר בידיעות אחרונות, עיתון שהמו"ל שלו חשוד כרגע בחקירה, ובכל זאת מקבל מהמפכ"ל עצמו יחס מיוחד.
הדוגמאות האלה חמורות, אבל הן לא העיקר. העיקר הוא הרוח הנושבת מהפקידות הבכירה בישראל. הרוח הזאת מורכבת מזלזול גמור בדעת הקהל, תפיסה עצמית של אני ואפסי עוד (שנוגדת את מהות התפקיד של משרת ציבור), תעמולה נגד נבחרי ציבור, וחריגה מאינספור חוקים ונורמות של מנהל תקין – וכל זה בזמן שהם מציגים את עצמם כאבירי שלטון החוק ו"שומרי סף".
זה קורה לכל כך הרבה פקידים בכירים בארץ – ועכשיו גם למפכ"ל המשטרה. הגיע הזמן להתחיל לדאוג.

לא רציתי לכתוב על אלשיך. באמת שלא רציתי. אני מבקר מספיק דמויות ציבוריות, ולא חסר לי לחצות שוב את סף הרגישות הנמוך מדי של…

‎Posted by Ran Baratz on‎ ראשון 12 נובמבר 2017