מה עושה תחת של ילדה על הלוגו של שטראוס?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בוקר טוב חברים. מתוך חקירה חופשית בנושא פיצה גייט. ברשימת הסמלים הפדופיליים המוכרים על ידי מכוני ביון שרודפים אחרי זנב של עצמם.
לוגו לב בתוך לב מוגדר כקוד מוסכם על העדפה לבנות קטינות על ידי ראש האירגון שהוא חבר במעגל פדופיליה בינלאומי.
בשלב הזה בחקירה, עכשיו שאנטוני פודסטה וג'ון פודסטה מעוקבים על ידי משטרת ארצות הברית דולף מידע שהילדים למעשה שומשו לא רק לצרכי סקס והתעללות. המטרה של כל המוות התינוקי הזה היא למעשה אכילת בשר ודם של ילדים כאשר במערכת הדם נמצאים רמות גבוהות של אדרנלין ודפומין כתוצאה מאימה וסטרס. אפקט זה גורם לפי מחקרים רבים לחידוש רקמות מקיף אצל אדם שאוכל את זה.
כן. כל הקרמים מכילים דם ופלצנטה. למעשה כל הההפלות מיועדות לתעשיית הצעירים לנצח.
מתוך אומנות קאניבלית של מרינה אברמוביץ אנחנו לומדים שיש ערך גדול לאימה פחד וכאב אצל הקורבן כי שם נמצא הסוד של שמירה על גוף צעיר.
" אהבה"
אהבה מושג מטושטש. לאהוב ילד…לאהוב סטייק. כן זה המוטיב הפדופילי והקאניבלי המרכזי. זה הוא סימן למוח פסיכופטי. פסיכופט הוא זן של בני אדם בטבע. הטורפים. כקצה שני לטבעוניים נומר

אז תסתכלו טוב טוב על הלוגו.
" כולנו קאניבלים. פשוט לרובינו יש אוכל . אבל יש כאלה שאוכל רגיל פשוט לא מספיק להם. "

‎Posted by ‎אטח קוזריה‎ on‎ שישי 10 נובמבר 2017

‎Posted by ‎אטח קוזריה‎ on‎ שישי 10 נובמבר 2017

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. ייח 2018-01-27

    אתה צודק לחלוטין הסמל של שטראוס לב בתוך לב מציין פדופיליה לבנות … הם צוחקים עלינו בפנים שמים מול העניים שלנו את הפדופיליה שלהם ואנחנו כמו משותקים לא עושים עם זה כלום אני אישית בגלל שגיליתי שהם חלק מטבעת הפדופיליה לא קונה יותר מוצרים של שטראוס ומטומטם מי שקונה מפדולים שצוחקים לנו בפנים….