כמו גאנדי, גם לותר היה סוטה שתומרן בידי קומוניסטים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

במסמכי רצח קנדי החדשים שפורסמו שלשום נחשף דו"ח FBI הטוען שמרטין לותר קינג ג׳וניור השתתף באורגיות בסדנאות לכמרים, היה אב לילד מחוץ לנישואים וניהל קשרים עם שלוש נשים, ביניהן הזמרת ג'ואן באז.

 

מתוך כתבה שהתפרסמה אתמול בדיילי מייל:

הדו"ח נכתב שבועות ספורים לפני שקינג נרצח ב-1968.לא ברור אם הטענות בדו"ח בן ה-20 עמודים מסתמך על עובדות שניתן לאמת אך הוא בהחלט מצביע על הכוונות של אותם אוספי מידע לגבי האיש שניסה לקדם זכויות אזרח ורפורמות כלכליות.

הדו"ח, מיום מה-12 במארס 1968, מסביר בהקדמה שמדובר בתובנות רשמיות על "השקפותיו, מטרותיו והטקטיקות של קינג". אותו קינג נרצח בממפיס ב- 4 באפריל 1968.
"הדרך שבה בחר קינג בזמן קריטי זה עלולה להשפיע רבות על עתיד יחסי הגזעים בארצות הברית", נאמר בהקדמה.

 

בתמונה: הדו"ח מיום ה-12 במרץ 1968 שוחרר ביום שישי. הוא מסביר פרטים על חייו הפרטיים של קינג, כולל המידע שכמנהיג זכויות האזרח עסק ב"אורגיות מין כל הלילה".

 

קטע מסויים בדו"ח שכותרתו "התנהגותו האישית של קינג" אומר:

"בכספים שקיבל מקרן פורד, קינג ערך את שתי הסדנאות הראשונות במיאמי, פלורידה בפברואר 1968, כדי להכשיר כמרים שחורים להנהגה העירונית…אחד הכמרים אשר השתתף בסדנה הביע את סלידתו מהשתייה, הניאוף וההומוסקסואליות שהתרחשו מאחורי הקלעים, במשך הוועידה"

עוד נכתב במסמך:

"מספר שחורים וזונות לבנות הובאו מאזור מיאמי. אורגיות של לילה-לילה התקיימו עם הזונות האלה ועם כמה מן הנציגים שנכחו בה,״

עוד ממשיך הדו"ח לתאר שבאירוע היה שולחן גדול מלא ויסקי, ו"שתי זונות שחורות שקיבלו 50 דולר לעשות מופע סקס כדי לבדר את האורחים."

"נצפו מגוון מעשים מיניים שחרגו מן הנורמלי," נאמר בדו"ח, והמשיך לטעון שפעילות מעין זו היתה קבועה עבור קינג.

 

בתמונה: קינג (במרכז) נראה בפגישה עם הנשיא לינדון ג'ונסון בבית הלבן ב-18 בינואר 1964. הדו"ח טוען שקינג השתתף ב"אורגיית סקס ושתייה בת יומיים" בוואשינגטון באותו חודש.

 

בתמונה: מהסימונים על המסמך ניתן ללמוד כי המסמך סווג תחילה ״סודי״ ושנבדק ע״י כוח המשימה של FBI/JFK ב-1994, הוא סווג ״התנגדות מוחלטת״ לפרסום לציבור.

 

"כבר בינואר 1964, קינג השתתף באורגית שיכורים למשך יומיים, בוושינגטון. רבים מהנוכחים עסקו בפעולות מיניות, דרך הטבע ושאינן דרך הטבע, לבידור הצופים", נכתב בדו"ח. "כאשר אחת הנשים נרתעה מלעסוק בביאה שלא כדרכה, דנו קינג ואחרים כיצד ניתן ללמד אותה וליזום מבחינה זו״, נכתב במסמך.
אף על פי שלא הוזכר מקור להאשמה זו, מתועד קינג בינואר 1964, כאשר נפגש עם הנשיא לינדון ג'ונסון כדי לתמוך בחקיקה שתהפוך לחוק זכויות האזרח.

"במשך השנים שלאחר מכן ועד כה, המשיך קינג בחשאי בסטייה המינית שלו, תוך שהוא מציג את עצמו לעיני הציבור כמנהיג מוסרי בעל אמונה דתית", נכתב בדו"ח.
על פי המסמך קינג ניהל רומן מתמשך עם אישה נשואה, וייתכן שהיה אב לילד עימה.

בתמונה: קינג מגיע ל-FBI בינואר 1964 כדי לדבר עם הבמאי ג 'יי אדגר הובר, אשר לאחרונה כינה בפומבי את מנהיג זכויות האזרח "שקרן נודע לשמצה".

 

"נודע בפברואר 1968 מפיו של מקור אמין כי קינג קיים רומן בלתי חוקי עם אשתו של רופא שיניים שחור ידוע בלוס אנג'לס, קליפורניה, מאז 1962 ומאמין שקינג אביו של התינוקת שנולדה לאישה הזאת, שכן בעלה לכאורה סטרילי," נכתב במסמך.
"הילדה דומה לקינג במידה רבה, וקינג תורם לתמיכה בתינוקת. הוא קורא לאשה הזאת כל יום רביעי, ולעתים קרובות פוגש אותה בערים שונות ברחבי הארץ".
"השחור הבולט שסיפק את המידע אמר שהוא מזועזע מכך שאדם בעל אופי שפל כמו של קינג עלול לגרום כל כך הרבה צרות הן לשחורים והן לממשלה", נכתב במסמך.

הדו"ח ממשיך וטוען שלקינג היו "עינייני אהבה בלתי חוקיים" עם עוד שלוש נשים נוספות, כולל הזמרת העממית ג'ואן באז. איש יחסי הציבור של באז לא השיב מיד לבקשת התגובה.
"כפי שניתן לראות, זאת עובדה שקינג לא רק התמכר למעשי ניאוף קבוע אלא נהנה מהשתתפות באורגיות מין קבוצתי," הדו"ח של ה- FBI ממשיך.
הדו"ח מסתיים בהרהור על נאום ההסכמה של קינג בקבלת פרס נובל לשלום משנת 1964, ומציין כי דבריו הציבוריים "לא תואמים" להתנהלות המגונה שלו כפי שנטען.

לא ברור כיצד הדו"ח מתקשר לחקירת רצח קנדי ב-1963.
הסימונים על המסמך מצביעים על כך שסווג בתחילה "סודי" ונסקרו על ידי כוח המשימה של ה- FBI / JFK ב -1994, אז הוא סומן ״התנגדות מוחלטת" לפרסום לציבור.

 

בתמונה: הדו"ח מסתיים בהרהור על נאום קינג בקבלת פרס נובל לשלום משנת 1964, ומציין כי דבריו הציבוריים "לא תואמים" להתנהלות המגונה שלו כפי שנטען.

 

ג 'יי אדגר הובר, מנהל ה-FBI מ-1935 עד 1972, היה ידוע בעוינתו לקינג, וראה בו תועמלן קומוניסטי פוטנציאלי. ב -1964 שלח ה-FBI לקינג מכתב סחיטה האומר לו ש"יש רק מוצא אחד", הנראה כאילו מעודד אותו להתאבד. דו"ח מ-1968 מפרט את היחסים ההדוקים של קינג עם עורך הדין הפרוגרסיבי סטנלי לוינסון, וטוען כי לוינסון פעל כמפעיל בובות קומוניסטי של קינג. הדו"ח טוען כי לוינסון אמר ליועץ אחר של קינג כי מנהיג זכויות האזרח הוא בעל "חשיבה איטית" וכי "בשום פנים ואופן אסור לקינג לומר דבר ללא אישורו".

בניתוח הדו"ח נאמר כי בתחילת שנות השישים, המפלגה הקומוניסטית ניסתה להשיג קואליציית עבודה שחורה כדי לקדם את מטרותיה בארצות הברית. הוא התייחס לגיליון מאי 1961 של עיתון קומוניסטי שאמר כי "הקומוניסטים יעשו כל שביכולתם כדי לחזק ולאחד את תנועת השחורים לכוח העובדים".

ה-FBI אמר כי קינג וארגונו היו 'בנויים בהתאמה' להשגת היעדים הללו. מסמכים אחרים שפורסמו על ידי הארכיון הלאומי ביום שישי כוללים דו"ח של ה-FBI ממאי 1967 שכותרתו "פוטנציאל אלימות גזעית בארצות הברית הקיץ הזה".

"כל הסימנים מצביעים על מהומות גזעיות חוזרות ונשנות ברחבי הארץ בקיץ הקרוב – בקנה מידה גדול יותר מאשר בשנים קודמות – יבואו לידי ביטוי בגזל, הצתות, הרס והתקפות על כוחות אכיפת החוק", נכתב בדו"ח.

בתמונה: קינג נראה במצעד סלמה בשנת 1965

״קיץ 1967 בהחלט ראה מספר גדול של מהומות על רקע גזעי בארצות הברית, אשר יחווירו לעומת הקיץ הבא בשל המהומות ב-125 ערים בארה"ב בתגובה לרצח של קינג״.

 

_________
מקורות:

https://www.archives.gov/files/research/jfk/releases/104-10125-10133.pdf

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5048849/FBI-report-claims-MLK-night-sex-orgies.html#v-483660585008971920

 

עוד:

כיצד הקומוניסטים בניצוח האחוות הסודיות של האליטה הפרוגרסיבית ניסו ומנסים עד היום לתזמר את האוכלוסיה השחורה בארה״ב אל עבר מלחמה בין גזעית ומהפכה קומוניסטית, כמו שהקרן להשמדת ישראל עושה בארץ.

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *