ברק כהן, מילים מהלב.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הנני יהודי בן יהודי, כהן, במרכז תל אביב, מוקף במצלמות וכלי תקשורת – חוטף במהלך הפגנה וואחד פצצה לפנים משוטר יס"מ ; פצצה שמפילה אותי לרצפה ושוברת את אפי הסולד והכפתורי.

אחי ואחיותיי יוצאות אתיופיה, יהודים ויהודיות, חטפו רימוני הלם ומכות במהלך הפגנה במרכז תל אביב כשכל התקשורת מסקרת. הם חוטפים מכות משוטרים אפילו בלי קשר להפגנות. סתם כי נולדו כהי עור.

אחיי החרדים, נכתשים באלימות אכזרית במהלך הפגנות נגד גיוס לצבא המשטר.

שותפות שלי חטפו מכות משוטרי יס"מ רק בגלל שהעזו להפגין למען הזכות לקורת גג.

לאחת השותפות שלי שברו לובשי מדים את השיניים כשעמדה לצד מבקשי מקלט.

אוהדי בית"ר ירושלים ; במו עיניי ראיתי אותם אוכלים מכות משוטרי יס"מ במהלך הפגנה. דפקו בעיטות לאבי אלקיים ז"ל בכל הגוף.

ורק הפלסטיני שמפגין בחברון מול משטר צבאי ; מה פתאום שהוא קיבל ברכיה ? שלובש מדים יכה מפגין ? הרי כזאת לא יעשה במחוזותינו. שלובשי מדים יכחישו שהיכו מפגין ? שיטענו בשקר שדווקא הם מי שהותקפו ? שפרקליט יגבה את השקר של השוטר התוקף ?

עד כמה אתה חושבים, האדונים המלוכלכים נפתלי בנט ושי ניצן שאנחנו מטומטמים או עיוורים ? עד כמה את חושבת גב' איילת שקד שניתן לברוא מציאות משפטית יש מאין ? הרי את מה שאתם מעוללים לנו, היהודים שמפגינים ; אתם מעוללים פי אלף לפלסטינים.

ועוד נקודה לסיום, המופנית גם לאלאור אזריה וגם לדין יששכרוף. מי שלא מתגייס לצבא המשטר גם לא הורג פלסטינים ; או מתחבט בנפשו בהמשך עד כמה לקח חלק במנגנון פסול ומדכא. מי שלא מתגייס לא צריך לשבור שתיקה ; או ברכיים או פרצופים.

בתמונה : רגע אחרי שטרוריסט הלם באפי הסולד והכפתורי

הנני יהודי בן יהודי, כהן, במרכז תל אביב, מוקף במצלמות וכלי תקשורת – חוטף במהלך הפגנה וואחד פצצה לפנים משוטר יס"מ ; פצצה …

‎Posted by Barak Cohen on‎ יום שלישי 21 נובמבר 2017

.גילוי נאות, ברק כהן קומוניסט

רק שכח לציין כי הם עצמם תוקפנים

פעילים של 'עוצמה יהודית', שצעדו בתל אביב למען החייל – הותקפו על ידי אנשי שמאל.

https://www.inn.co.il/News/News.aspx/326101

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *