האמת על נסיונות ההפחדה של הסדר העולמי לפרק את האזרחים מנשקם

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פיקוח על ואסדרת נשק היא אג'נדה שמונעת על ידי אנשים שאין להם מושג על מה הם בעצם מדברים

*breathes in*

פיקוח על ואסדרת נשק היא אג'נדה שמונעת על ידי אנשים שאין להם מושג על מה הם בעצם מדברים. ישנם 30,000 מקרי מוות בארה"ב בשנה על ידי כלי נשק, ומספר זה אינו שנוי במחלוקת. אוכלוסיית ארה"ב מונה 324,059,091 אנשים נכון ליום רביעי, 22 ביוני 2016. בואו נעשה מתמטיקה: 0.00925757% מהאוכלוסייה מתה מהפעולות הקשורות לנשק בכל שנה. מבחינה סטטיסטית, זה חסר חשיבות. מה שמעולם לא מובא בחשבון הוא הפירוק לגורמים של 30,000 מקרי המוות הללו, כדי לשים אותם בפרספקטיבה בהשוואה לגורמים אחרים של מוות:

• 65% ממקרי המוות הללו הם תוצאה של התאבדות, דבר שקורה עם או בלי אקדח אם האדם המדובר באמת מעוניין במוות. ישנם הטוענים לקשר בין זמינות נשק להתאבדות אבל כמובן שהתאבדות קוראת בין כה.
• 15% הם על ידי אכיפה במסגרת החוק והצדק.
• 17% הם תוצאה של פעילות פלילית, כנופיות וסמים הקשורים לאלימות בנשק
• 3% הם תוצאה של פליטות כדור 


אז מבחינה טכנית, כשמדברים על "גאן ויאולנס" זה לא 30,000 בשנה, אלא נופל ל 5,100 מתים בשנה. עדיין יותר מדי? ובכן, ראשית, כיצד מפוזרים גיאוגרפית אותם מקרי מוות על פני הU of S?
• 480 מקרי רצח (9.4%) היו בשיקגו
• 344 מקרי רצח (6.7%) היו בבולטימור
• 333 מקרי רצח (6.5%) היו בדטרויט
• 119 מקרי רצח (2.3%) היו בוושינגטון


אז בעצם, 25% מכלל מקרי הרצח קורים רק ב4 ערים. בכל 4 הערים האלה יש אסדרת נשק קפדנית. אז נדמה שמחסור בחקיקה אינה הבעיה , אלא עודף שלה הוא השורש.
זה בעצם משאיר 3,825 עבור כל שאר ארהב, או כ75 פטירות לכל מדינה. זה ממוצע כי בכמה מדינות יש שיעור גבוה בהרבה מאחרים. לדוגמה, בקליפורניה היו 1,169 ולאלבמה היה 1.
עכשיו, למי יש את החקיקה המחמירה עד כה? קליפורניה, כמובן, אבל צריך להבין שאלו לא הכלים שגורמים לכך. זהו שיעור הפשיעה שנולד בעקבות הפושעים המתגוררים באותן ערים ומדינות.

ולהשוואה שחיכינו, האם 5,100 מקרי מוות בשנה מחרידים? מה דעתכם בהשוואה למקרי מוות אחרים? כל מוות הוא עצוב ובמיוחד כאשר הוא תולדה פשע אבל זה האופי של פשע. שוד, מוות, אונס, תקיפה נעשים על ידי פושעים והמחשבה שפושעים יצייתו לחוקים היא מגוחכת במקרה הטוב. לכן הם פושעים מלכתחילה, זוכרים?
אבל מה עם מקרי מוות אחרים בכל שנה?

• 40,000 + מתים ממנת יתר של סמים – אין שום סיבה לכך מלבד מלחמה מיותרת באנשים ובסמים.
• 36,000 בני אדם מתים בשנה משפעת, הרבה מעבר למוות בנשק.
• 34,000 בני אדם מתים מדי שנה בתאונות דרכים (עולה על מקרי מוות הנשק גם אם אתם כוללים התאבדות)
ועכשיו זה נהיה טוב:
• 200,000 בני אדם מתים מדי שנה מטעויות רפואיות הניתנות למניעה. אתה בטוח יותר בשבוע בשיקגו מאשר בשבוע טיפולים בבית חולים באמריקה!
• 610,000 אנשים מתים מדי שנה ממחלות לב. הגיע הזמן לחקיקה נגד המקדאבלים! אז מה הטעם? אם אובמה ותנועת האנטי-נשק ו2A מיקדו את תשומת לבם במחלות לב, אפילו ירידה של 10% במספר מקרי המוות של מחלות הלב תביא לחיסכון של פי שניים במספר חייהם של כל מקרי המוות הקשורים לנשק (כולל התאבדויות, אכיפת החוק וכו '). ירידה של 10% בשגיאות רפואיות תהיה 66% מכלל מקרי המוות מנשק.

אז אתה צריך לשאול את עצמך, בתוכנית הגדולה של הדברים, למה להתמקד ברובים? זה די פשוט:
לקיחת נשק נותנת שליטה לממשלות.
האבות המייסדים ידעו כי ללא קשר לצורת השלטון, אלה השלטים עשויים להיות מושחתים ולנסות לשלוט כפי שעשו הבריטים בכך שניסו לפרק את אוכלוסיית המושבות. זה לא קשה להבין כי אוכלוסייה מנוטרלת היא אוכלוסייה מבוקרת.
לפיכך, התיקון השני נכלל בגאווה ובאומץ בחוקת ארצות הברית.
אז בפעם הבאה שמישהו ינסה להגיד לך ששליטה על הנשק היא על מנת להציל חיים, תסתכל על העובדות האלה ותזכור את המלים של נוח ובסטר: "לפני שצבא קבע יכול לשלוט, צריך לפרק את העם, כפי שהם כמעט בכל ממלכה באירופה. השליט העליון באמריקה אינו יכול לאכוף את החוקים הלא צודקים על ידי החרב, משום שכל העם חמוש ומהווה כוח עליון על כל חבורה של חיילים סדירים שיכולים להיות, על כל העמדת פנים, בארצות הברית. כוח צבאי בפיקודו של הקונגרס אינו יכול להוציא לפועל חוקים, אלא כאלו הנתפסים עי האנשים כצודקים וחוקתיים, שכן הם יהיו בעלי הכוח".
זכרו, כשמדובר ב"גאן קונטרול", השלטון אינו מעוניין ב"גאן" שלך, אלא בקונטרול.

איפה, למה, תוסיף מקור:
https://www.cdc.gov/nchs/data/nvsr/nvsr64/nvsr64_02.pdf

http://www.annualreviews.org/…/annurev-publhealth-031914-12…

http://smartgunlaws.org/gun-deaths-and-injuries-statistics/

https://www.dnainfo.com/chicago/2015-chicago-murders

https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Baltimore

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_by_murder_rate

*breathes in*פיקוח על ואסדרת נשק היא אג'נדה שמונעת על ידי אנשים שאין להם מושג על מה הם בעצם מדברים. ישנם 30,000 מקרי מ…

‎Posted by Dean Abraham Arazi on‎ שישי 6 אוקטובר 2017