יצחק רבין הוטבל כנוצרי לאחר מותו.

בונים חפשיים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

קונספיל – האמת תוציא אתכם לחופשי.

יצחק רבין הוטבל אצל המורמונים (וגם רעייתו).

קאפיש?

אם לישועים יש עבר ביצירת פרופאגנ…

אם לישועים יש עבר ביצירת פרופאגנדה ברדיו? אכן כן, ולא סתם, מדובר בפרופאגנדה אנטישמית. צ'ארלס קוהגלין הוא כומר קתולי שהחל לשדר בשנות ה20 של המאה הקודמת אשר לאט לאט ראה שאנשים יותר מעוניינים לשמוע אותו מדבר על פוליטיקה ולמד את התחום עד שבשנות ה30 ניהל תוכניות שלמות רק על פוליטיקה. בספר Propaganda and" persuasion By Garth S. Jowett, Garth Jowett, Victoria O'Donnell" הוא מתואר כמומחה לפרופאגנדה ומתארים שם את שיטותיו. יתרה מזאת ניתן להבחין שהשם שלו בספר נגמר בראשי התיבות S J ומשמעותם עבור כמרים קתולים הוא Society of Jesus (מסדר הישועים), וזה כלל לא דבר סודי, זה מה שמקובל, ואכן ידוע שהוא שייך למסדר רק לא נוטים להזכיר זאת הרבה. מה שמעניין לדעת זה שהוא היה משדר פרופאגנדה ורציונליזציה לטובתם של היטלר ומוסליני, וממש כמו שהיטלר כתב במיין קאמף התנגד לקונספירציה עולמית של בנקאים יהודים קומוניסטים. כמה ציני שכמה עשורים מאוחר יותר הישועים פיתחו את התאולוגיה המרקסיסיטית המשפיעה בעולם.

השידורים של צ'ארלס היו מאוד מאוד אנטישמים, והכנסייה לא עשתה דבר חוץ מלהביע שהם רוצים להשתיקו, אך לא הוציעו אותו ממסדר הישועים או ממעמדו ככומר, והממונה עליו מבחינה קנונית אשר היית לו את הסמכות לנשל אותו ממעמדו או להוריד אותו משידור לא עשה דבר. לאחר שנתן גם ביקורת חריפה על הממשל של רוזוולט כי הוא מתחיל להיות יותר מידי מרקסיסטי התחילו לפתח רגולציות חדשות כדי להוציא אותו משידור, אך כמו שאייבי נתן הצליח, גם הוא מצא דרך לעקוף את הרגולציות ולהמשיך לשדר. לאחר שהמלחמה החלה להחמיר יותר ויותר כבר לא היית לו ברירה,הופעל עליו לחץ כבד ביותר מהמון גורמים והגיעו רגולציות מחמירות יותר איתם כבר לא יכל להתמודד עד שלבסוף היה צריך לרדת לאחר שסוף סוף ממונה יחיד מהכנסייה ,אשר החליף את הבישוף הקודם הממונה עליו שמת, איים להוריד אותו מתפקידו והוא ירד, אך נשאר להיות כומר.ונזכיר שוב שכל כומר ישועי צריך לדווח לממונים שלו על פעילותיו ואם הם לא עולים בקנה אחד עם מטרות המסדר אז…בוא נאמר שרצוי מאוד שכן.השפעתו לא היית קטנה כלל, היו לו עשרות מליוני מאזינים, בשיאו היה מקבל 80,000 מכתבים ממאזינים לשבוע, והוא נודע להיות אחד ה"דמגוגים הגדולים של המאה ה20", והממציע של סגנון השידור הידוע "Hate Radio".

זכרו שפרסמנו בעבר כתבה על כך שתכננו ממש באותם הזמנים מהפכה פאשיסטית בארה"ב נגד רוזוולט שתחבור למוסוליני והיטלר, ובין היתר היה מעורב סבא פרסקוט בוש. יתרה מזאת היטלר שיגשג בעיקר בגלל הפרופאגנדה ברדיו והשר הפרופאגנדה ג'וזף גבלס, עוד על קשרי ישועים נאצים בכתבה שלנו, שם גם תוכלו לראות איך היטלר עלה לשלטון בעיקר בעזרת הכנסייה הקתולית, ונאצים בכירים שהיו חברים במסדרי הותיקן.

באותו הזמן היה עוד אדם, בונה חופשי ועשיר מאוד,אשר הוציא לאור מגזין שהפיץ אנטישמיות והאשמות קונספירטיביות כנגד היהודים, אותו אדם היה הנרי פורד, בעל חברת המכוניות, ולמגזין שלו קראו Dearborn Independent. לא סתם היטלר העריך אותו מאוד ואף העניק לו מדלית כבוד של "מסדר הנשר הגרמני הגדול", הנרי פורד היה האמריקאי הראשון שמימן את היטלר, כמו גם סבא של ג'ורג' בוש מאחווה מאסונית אחרת (עוד מסמר בארון של אלה הטוענים כי היטלר שנא בונים חופשיים).

גם האב קוהגלין וגם פורד פירסמו בארה"ב את הפרוטוקולים של זקני ציון, ועוד הרבה תעמולה כנגד יהודים, והם עשו זאת באותה תקופה, ולכן אין מה להתפלא שהם אפילו שתפו פעולה.בספר River Rouge: Ford's industrial colossus By Joseph Cabadas עמוד 75, נכתב שקוהגלין שיתף עם פורד פעולה על אף שהיה בונה חופש, ובאמת מעניין לראות איך השנאה המשתופת הובילה את שני המסדרים ,אשר כביכול מוצגים כמנוגדים, לשתף פעולה. בספר The future of religion: toward a reconciled society By Michael R. Ott עמוד 432 ניתן לראות שהאב קוהגלין והנרי פורד היו חברים ושהיטלר, חוץ מלהוקיר את פורד, ידע טוב על פעילותיו של קוהגלין ושר הפרופאגנדה שלו גבלס היה חברו. וככל הנראה לפי הספר Radio Priest, pages 232 to 244 קוהגלין קיבל מימון מפורד והנאצים לשידוריו. אחד הדברים הבולטים בהשפעתו של היטלר על עיצוב המדינה היית הפרופאגנדה והשימוש ברדיו לצרכי התעמולה, האם למד זאת מהישועים? הוא הצהיר במפורש ש"אני למדתי רבות ממסדר הישועים עד היום, לא היה שום דבר יותר גראנדיוזי בכדוה"א מההיררכיה הארגונית של הכנסיה הקתולית. אני מעביר הרבה מארגון הזה למפלגה שלי".(על השפעת הבניה החופשית על היטלר ותנועת העידן החדש ניתן לקרוא בכתבה שלנו "הסוד של היטלר").

מה שמעניין הוא שפורד היה צריך להתנצל ב1927 על פרסום הפרוטוקולים ב1920, אך ממש כמה שנים לאחר מכן בשנות ה30 צ'ארלס קוהגלין פרסם אותם, ויש הטוענים שעקב השותפות של השתיים הכומר נהיה איש החזית של פורד אשר לא יכל להתבטא בכזאת קיצונית כמו שידורי הרדיו של צ'ארלס. יתרה מזאת, עובדה שלא מרבים לציין כמעט היא שאת מיין קאמף של אדולף היטלר ערך ושיכתב כומר ישועי בשם Bernard Staempfle, ניתן לראות זאת אפילו באתר המוכר את הספר כמו AMAZON (ראו תמונה למטה), וזאת עובדה חשובה שכן היטלר כתב את הספר מהכלא, כך שההשפעה שלו יכלה להיות אף גדולה יותר, ואפילו יש טוענים רציניים אשר אומרים כי הוא כתב חלק נכבד מהספר.לבסוף דאגו לרצוח אותו, אחת הטענות הם שבזמן העריכה היה מוציא החוצה ומשכתב את הצורה הילדותית בה כתב היטלר את ספרו, ובגלל שהיה עד לכל החולשות שלו החליטו להרוג אותו (Mein Kampf a best seller by C. Caspar).

‎Posted by ‎מתן פילוביץ‎ on‎ חמישי 16 מרץ 2017

אז אין צורך לקיים אזכרה בתאריך עברי.

הילרי קלינטון, המפלגה הדמוקרטית, וה-CIA אינם היחידים שנפלו קורבן להדלפות מביכות בשנה האחרונה. גם הכנסייה המורמונית, אחת הדתות הסודיות בעולם, מתמודדת עם אתגרי העידן הדיגיטלי מאז שחבר הכנסייה לשעבר קיבל השראה מוויקיליקס והקים אתר הדלפות משלו – מורמון ליקס. באתר מתפרסמים מסמכים פנימיים על איומים לכנסייה, משכורות של בכירי הארגון, ומסכמים המאוששים חלק מהשערוריות הגדולות ביותר שפקדו את הכנסייה המורמונית בעשורים האחרונים. למרות התנגדות הארגון, באתר הבטיחו השבוע כי לא יפסיקו את פעילותם בטענה כי החשיפות יאיצו עידן חדש של שקיפות בכנסייה.

מאז שהוקם בשנה שעברה, האתר מורמון ליקס מפרסם מסמכים פנימיים של הכנסייה, לרוב תכתובות פנימיות של מנהיגים מקומיים שיסקרנו יותר את המאמינים מאשר את הציבור הרחב. אף שלא מדובר בינתיים בשערוריות בסדר גודל של הכנסייה הקתולית, חלק מהמסכמים המודלפים עשויים לסדוק את התדמית של מנהיגי הכנסייה בעיני המאמינים. למשל, מסמכים המראים כי משכורות הבכירים עומדות על 120 אלף דולר בשנה, בניגוד להנחה הרווחת כי הם מסתפקים בשכר זעום.

מסמכים אחרים חוזרים לשערוריות עבר של הכנסייה המורמונית. כבר מאז שנות ה-90, דיווחים על כך שהכנסייה מטבילה ניצולי שואה יהודים ומנהיגי עבר מתים, כדי להעניק להם כרטיס לעולם הבא, עוררו סערה. אולם לפני חודש, פרסם האתר מורמון ליקס גם תעודות מהטבלות של 17 מפורסמים, בהם אדולף היטלר וכעת יכולים גולשים לעיין בתעודת ההטבלה שנועדה להעניק להיטלר ואווה בראון חיי נצח. בין 17 המנהיגים המוטבלים מחדש שתעודותיהם פורסמו גם זאת של יצחק רבין, שהוטבל בשנת 2005.

פאינה – דלג

קישור למקור

 

Image may contain: text

קישור למקור

קישור למקור

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *