דיווח: ״נתניהו יוזם חוק שימנע מג'ורג' סורוס לתרום בישראל״

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כך מדווח עיתון כלכליסט היום:

״ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש מח"כ מיקי זוהר מהליכוד הצעת חוק לפיה מי שתורם לגורם שנחשב עוין לישראל לא יוכל לתרום כלל בישראל. ח"כ מיקי זוהר מהליכוד הסביר שההצעה מיועדת למנוע תרומות מתורמים כמו המיליארדר ג'ורג' סורוס שתמך בארגונים כמו "בצלם" עדאלה או הקרן החדשה. על כך מסר זוהר בישיבת ועדת הכספים בנושא חוק אחר להגבלת התרומות לעמותות מטעם מי שאינם אזרחי ישראל. זוהר מסר כי הניח את ההצעה הבוקר על שולחן הכנסת.״

בהנחה שהידיעה נכונה, מדובר באסקלציה ברורה הנובעת כנראה מהחלטת סורוס מהימים האחרונים להזרים לאימפריית העמותות החתרניות שלו 18 מיליארד דולר מהונו הפרטי.

לדיווח בדמרקר:

״המיליארדר ג'ורג' סורוס יעביר 18 מיליארד דולר לקרן הצדקה שלו, אופן סוסייטי פאונדיישנס (OSF), כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל. בכך הופך סורוס את הארגון לגוף הפילנתרופי הגדול בעולם. הונו של סורוס היהודי בן ה-87 מוערך על ידי המגזין "פורבס" ב-25.2 מיליארד דולר – והוא מדורג במקום 29 ברשימת עשירי תבל של המגזין.

נזכור כי בהוראת נתניהו, משרד החוץ נאלץ לחזור בו מדברי שגריר ישראל בבודפשט, אשר פרסם על דעת עצמו הודעה חריפה בה קרא לראש ממשלת הונגריה ולמפלגתו להסיר את המודעות נגד סורוס במסגרת קמפיין הבחירות של דורבן, בטענה למתקפה אנטישמית על המיליארדר.

דובר משרד החוץ פרסם את הודעה הפוכה בהוראת נתניהו, כפי שהתפרסמה בהארץ:

״סורוס חותר באופן מתמשך תחת ממשלות ישראל ע"י מימון ארגונים שמכפישים את המדינה היהודית״


תזכורת:

שירותי הביון בהונגריה קיבלו הוראה וה׳אימפריה׳ של סורוס על הכוונת