מיילו: ״אני רק מקווה שהם לא יהרגו את קורי פלדמן לפני שהוא יתחיל לדבר"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

"אני רק מקווה שהם לא יהרגו את קורי פלדמן לפני שהוא יתחיל לדבר".

Milo Yiannopoulos on GTV Reality

Milo Yiannopoulos suggests there is a pedophile problem in Hollywood, referring to Corey Feldman's molestation claims. "I just hope they don't kill Corey Feldman before he starts talking."

‎Posted by GTV Reality on‎ שישי 20 אוקטובר 2017

כך אמר מילו יאנופולוס, עיתונאי בריטי שעד לא מזמן ערך מדור באתר החדשות ״ברייטבר״, על רקע הגילויים סביב הארווי ויינשטיין, מפיק-העל בתעשיית הקולנוע ההוליוודית ותורם כבד למפלגה הדמוקרטית.

לדברי מילו היחס המחפיר כלפי נשים בתעשייה הינו רק ״קצה הקרחון״ והוא חמור ביותר, אך נגוע מדי בפוליטיקה. הוא הוסיף כי מכת הפדופיליה שעוד עתידה להיחשף, היא הבעיה העיקרית בהוליווד.

החשש לחיי קורי פלדמן, קורבן רשת פדופילים בהיותו ילד-שחקן, נובע מדברים שאמר לאחרונה בנושא, בין היתר, כי פרסום פרשת ויינשטיין מחדירה בו מוטיבציה מחודשת למצות עם אותם פדופילים את הדין.

 

לאור החשיפות האחרונות על תרבות הסטיות בהוליווד, ולאור ניסיונות ההשתקה, החילט מפיק הסרט הדוקומנטרי ״סוד גלוי״ על הקרנה חופשית של הסרט.
הסרט עוסק בטבעות הפדופיליה המחתרתיות הקיימות בהוליווד.


עדכון בנושא:
בשעות האחרונות דווח כי קורי פלדמן נעצר…

They are going to silence him before he can blow the lid on Hollywood.

‎Posted by Milo Yiannopoulos on‎ ראשון 22 אוקטובר 2017

עדכון:
ברצף ציוצים, קורי פלדמן דיווח אתמול כי הוא אומנם הובא לתחנת משטרה יחד עם עוד כמה חברי להקה בשל הימצאות מריחואנה רפואית במרשם באוטובוס הלהקה. ייד עם זאת טרח לציין כי העיתוי בהחלט ״אירוני״.

עדכון:
השחקן קורי פלדמן הודיע על תכניתו לחשוף את שמות הפדופילים בהולייוד והתיאר את קורותיו מאז נודע על כוונתו זו.

״שתי משאיות דהרו יחד לכיוון שלי בזמן שחציתי במעבר חציה״ פלדמן מספר ומוסיף כי מאז דיבר על כוונותיו חייו הפכו לכאוס. עוד הוא מספר כי שני חברי הלהקה שלו החליטו לפרוש ״בגלל שהם חוששים לחייהם. ״אני מאד בודד וחייב להגן על עצמי ועל משפחתי, אני חייב יותר הגנה״אמר, כדי להשלים את משימתו.

בסרטון יוטיוב אמר פלדמן כי רצונו להאיר את המתרחש בעולם הבידור בכל הנוגע לסוטים ופדופילים.


עדכון:

קורי פלדמן מודיע כי הוא מתחייב לחשוף את כל שמות הפדופילים שהוא מכיר באמצעות סרט מונומנטלי,  ״לשם כך ולשם שכירת סוללת עורכי דין, הוא מנסה לגייס מימון ענק.

עדכון:
קורי חושף כי הוא העביר את שמות הפדופילים למשטרת סנטה ברברה  כבר בשנת 1995, בזמן שתושאל אודות  הזמר מייקל ג׳אקסון.

“ישבתי שם ומסרתי להם את השמות… הכל מתועד”

עדכון:

פוקס ניוז מדווחת שמשטרת לוס אנג׳לס מכחישה את הטענה של קורי פלדמן בדבר מסירת  שמות הפדופילים למשטרה על ידו, בזמן שהתנהלה חקירה נגד מייקל ג׳אקסון.

עדכון:

קורי פלדמן מודיע על ביטול כל טור הופעות הלהקה שלו כדי להתמסר לקמפיין חשיפת הפדופילים.

עדכון:

חשיפה: השחקן צ׳רלי שין אנס ילד בן 13

השחקן קורי היים, חברו הטוב של קורי פלדמן, נאנס בהיותו בן 13 ע״י השחקן צ'רלי שין. את שם המפלצת שאנסה אותו  חשף קורי היים בזמן שגסס. כך מדווח האינקווייר.

עוד הוא מדווח ששין, האנס והפדופיל חסר הרחמים במעשה הנבלה הזה דחף את קורי היים לנתיב של סמים ולמותו המוקדם בגיל 38.

דומיניק בראסיה, שחקן לשעבר וחבר קרוב סיפר:

״היים אמר לי שהוא ושין עשו סקס … אמר לי שעישנו חשיש ועשו סקס. סקס אנאלי. היים אמר שאחרי שזה קרה שין הפך לקר ודחה אותו. כשקורי חיפש שוב את קירבתו, צ׳רלי לא היה מעוניין״

עדכון:

אליטות פדופיליות , הקנוניה נחשפת (חלק 3 )